برررسی اپلیکیشن های محبوب اندروید MOD APK

واتس اپ پیشرفته با GBWhatsapp

اگر از کاربران اپلیکیشن پیام رسان Whatsapp باشید حتما با محدودیتهای آن نیز آشنا هستید برای همین نسخه Mod شده از واتس اپ به نام GBWhatsapp Mod Apk را به شما معرفی میکنیم که تا حدودی این محدودیتها را رفع کرده است و همچنین میتوانید در کنار برنامه اصلی و رسمی Whatsapp آن را نصب و اجرا نمایید. این برنامه در مقایسه با نسخه اصلی از نظر ظاهری و تنظیمات هیچ تغییر خاصی نکرده و شما را سردرگرم نمیکند.

GBWhatsapp قابلیت های ویرایشی زیادی را به Whatsapp اضافه کرده است ؛ از جمله می توانید نام گروه را تا ۳۵ کاراکتر تنظیم کرده، وضعیت افراد دیگر را در کلیپ بورد خود کپی کنید، پیامهای گروهی را تا ۶۰۰ نفر به طور همزمان ارسال کنید، رفع محدودیت ارسال عکس از ۱۰ به ۹۰ عکس، متن انتخابی داخل برنامه را کپی کنید، و بسیاری از ویژگی ها که در نسخه رسمی واتس اپ وجو ندارند. به طور خلاصه GBWhatsapp با اضافه کردن ویژگی های زیاد و متعدد، تسلط کامل بر برنامه را به شما داده است.

پخش موزیک با Spotify Premium Apk

در حوزه پخش و استریم موزیک Spotify همچنان با داشتن آرشیو غنی و لیست پخش کامل،  محبوب تر از رقیبهای سرسختی  مانند اپل موزیکtidal ، SiriusXM Internet Radio و... است و همچنان انتخاب اول هنرمندان و توزیع کنندگان موسیقی در سطح جهانی می باشد.

یکی از علل موفقیت Spotify در این است که این پلتفرم در هر جا از جمله گوشی های هوشمند، تبلت، انواع سیستم عامل های دسکتاپ گرفته تا روی لوازم پوشیدنی مانند ساعتهای هوشمند قابل نصب است و می توانید با آن به موسیقی گوش دهید.

نسخه Android و ios این نرم افزار با همکاری Behind The Lyrics  امکان نمایش متن ترانه ها را  دارد و همچنین داستانهای پشت این آهنگ،حقایق ، الهامات و حواشی هر موزیک را نیز نمایش میدهد. همه این امکانات را می توانید در برنامه Spotify Premium Apk داشته باشید و از موسیقی لذت ببرید.

نتفلیکس

برنامهNetflix  چیست؟

برنامه Netflix یکی از محبوب ترین برنامه های استریم فیلم در دنیا می باشد که توسط آمازون منتشر شده است. درنسخه اندروید Netflix Mod Apk کاربران به سرویس  Instant Watch دسترسی دارند که شامل محتواهای  اختصاصی نتفلیکس می باشد اما در نسخه ویندوز نتفلیکس، کاربران این سرویس را در اختیار ندارند و سرویس جایگزینی به نام Netflix DVD library در دسترس می باشد. سرویس Netflix DVD library دارای آرشیو قوی ای نیست اما میتواند شما را هر جا که هستید سرگرم نگه دارد و برنامه های مورد علاقه خود تماشا کنید و لذت ببرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.