خرید کولرهای گازی گری

معرفی کولرهای گازی گری

معمولاً برای رهایی از گرمای تابستان مجبوریم به کولرهای گازی روی بیاوریم معمولاً در مناطق حاره ای در غرب و جنوب غرب و مناطق جنوبی کشور نیاز به نصب کولرهای گازی محرز است یکی از برندهای معروف کولر گازی که پیشینه بسیار خوبی نزد ایرانیان دارد برند گری است.

اگر قصد خرید کولر گازی برای روزهای گرم فصل تابستان را دارید، بهترین پیشنهاد ما به شما خرید کولرهای گازی گری است. کولرهای گازی گری یکی از بهترین کولر های موجود در بازار با مصرف برق بسیار کم هستند که مزایای این نسل کولرها باعث کاربردی شدن آنها شده است.

تاریخچه کولر گازی گری

 شرکت گری از ۳۳ سال پیش با تولید لوازم تهویه مطبوع شروع به کار نموده و تا به امروز توانست خود را در بین بهترین تولید کنندگان لوازم خانگی جای دهد. برند گری در حال رقابت با برندهای موجود در کشور است که از جمله آن ها، کولرهای گازی گری شرکت اجنرال، ال جی، هایسنس و بوش می باشد. شرکت تولید کننده کولرهای گازی گری، نخستین شرکت خود را در شهر زوهای چین در سال ۱۹۹۱ در راستای تولید سیستم های تهویه مطبوع تاسیس نمود کارکنان این شرکت اکنون به بیش از ۸۰ هزار نفر می‌رسد و صادرات محصولات شرکت گری به بیش از ۲۰۰ کشور انجام می‌شود. گستردگی تولید محصولات شرکت گری به گونه ای بود که در سال ۲۰۱۳ از هر سه عدد کولر گازی در جهان یکی از آن سه عدد کولر گازی گری بوده است.

کولر دوتیکه گری

کولرهای دوتیکه گری

انواع کولرهای گازی گری

 پس از پیشرفت شرکت گری در تولید لوازم سرمایشی و تهویه مطبوع، اقدام به ساخت انواع گوناگون کولرهای گازی نموده و با تولید کولر های با کیفیت بالا طراحی های جدید و منحصر به فرد توانست تولید خود را به انبوه برساند. کولرهای گازی گری انواع مختلفی دارند که نمونه های آن از این قرار است:

۱-کولرهای گازی پنجره ای: کولرهای گازی پنجره ای گری به صورت یکپارچه طراحی می شوند و این به معنای این است که کمپرسور و فن در یک پک به صورت یکپارچه قرار دارد. برق مورد نیاز این کولر های گازی تک فاز می باشد و غالباً از ظرفیت‌های ۹ الی ۲۴ هزار در بازار موجود هستند. موتور و فن این نمونه از کولرهای گازی همچون کولرهای پرتابل در یک پک تعبیه می‌شوند و همچون کولرهای دوتیکه نیازمند محلی برای نصب یونیت خارجی نیستند. مناسب ترین محل برای نصب این نسل از کولرهای گازی پنجره اتاقتان می باشد که از جمله مهم‌ترین مزایای این کولر این است که به راحتی نصب می‌شود و نیازی به تخصص ندارد.

۲-کولرهای گازی دو تیکه: علیرغم کیفیت بالای کولرهای گازی پنجره ای و نصب آسان آن ها باید در نظر داشته باشید که در گرمای تابستان به هیچ عنوان کولرهای گازی پنجره ای در مناطق جنوبی کشور  پاسخگو نیستند. از این رو به تهیه و نصب کولرهای گازی دوتیکه روی می‌آورند. کولرهای گازی گری در مناطق حاره ای به خوبی می توانند پاسخگوی گرما باشند و شما را از گرمای تابستان و بیماری های مربوط به آن را حفظ نمایند. این نسل از کولر ها از ظرفیت حداقل ۱۲۰۰۰ و حداکثر ۳۶۰۰۰ در بازار موجود می باشند. مصرف انرژی این کولر ها بین A++  و A+++است که برای روزهای پیک مصرف و اوج گرمای تابستان بسیار مناسب هستند. بنابراین می‌توانید برای روزهای گرم تابستان روی این نمونه از کولرها حساب ویژه‌ای باز کنید. 

حداقل متراژ محلی که قصد نصب کولر های گازی دوتیکه گری را دارید، باید ۱۵۰ متر بوده و حداکثر ۳۰۰ متر باشد. در غیر این صورت می توانید از نمونه های دیگر کولر گازی گری استفاده نمایید.

۳-کولرهای گازی داکت گری: از جمله کولر هایی که برای ادارات بیمارستانها و یا مکان هایی که لازم است چند اتاق در دمای ثابت خنک خنک نگه داشته شوند کاربرد زیادی دارند، کولرهای گازی داکت گری هستند. کولرهای داکت گری با وصل شدن به شبکه کولر می توانند چندین اتاق را در دمای ثابت نگه دارند. یکی از بهترین راه های صرفه جویی در هزینه ها تهیه کولرهای گازی داکت به جای کولرهای گازی پنجره است‌ زیرا شما به جای چند کولر یک کولر تهیه می نمایید و اتاق های مد نظر شما خنک نگه داشته می شوند.

۴-کولرهای ایستاده گری: چنانچه قصد خرید کولرگازی گری برای مکان های بالاتر از ۵۰۰ متر دارید، پیشنهاد ما به شما کولرهای گازی ایستاده گری می باشد. کولرهای گازی گری می توانند در هر مکانی همراه روزهای گرم شما باشد. معمولاً برای سالن های اجتماعات، سالن های ورزشی، برخی اماکن عمومی همچون مسجد و حسینیه از کولرهای گازی گری مدل ایستاده برای خنک کردن هوا استفاده می کنند. با توجه به این که کولرهای گازی ایستاده گری علاوه بر وضعیت سرمایشی، قابلیت تغییر وضعیت به گرمایشی را هم دارند می توانید برای روزهای زمستان هم از کولرهای گازی ایستاده گری استفاده نمایید. بنابراین استفاده از کولرهای گازی گری علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی، می تواند شما را در صرفه جویی هزینه هم یاری نماید.

۵-کولرهای گازی پرتابل: این نسل از کولرهای گازی معمولاً مناسب به نصب در مغازه های زیر ۵۰ متر می باشند. کولرهای گازی پرتابل گری را می توانید در مکان های کوچک نصب نمایید و برای تنظیم نوع کارکرد و دمای آن از ریموت کنترل استفاده کنید. کولرهای گازی پرتابل معمولاً کم صدا هستند  و در داخل ساختمان به صورت یکپارچه نصب می شوند. فقط لازم است نزدیک پنجره نصب شوند، زیرا کولرهای پرتابل برای خارج کردن هوای گرم موتور کولر نیازمند نصب لوله خرطومی هستند. از جمله مزایای این کولر ها با توجه به تعبیه چهار عدد چرخ زیر کولر، سهولت در امر جابجایی می باشد. البته باید مد نظر داشته باشید که کولرهای پرتابل اصلاً مناسب برای مناطق گرم و جنوبی کشور نیستند بنابراین بهتر است به جای تهیه کولرهای پرتابل در مناطق جنوبی از کولرهای پنجره‌ای استفاده نمایید.

کولر های داکت گری

کولرهای داکت گری

خرید اینترنتی کولر گازی گری

با توجه به نوسان قیمت کولر گازی گری باید از یک فروشگاه معتبر نسبت به خرید کولرگازی گری اقدام نمایید. فروشگاه گری ایرانیان می تواند نسبت به ارائه محصولات اصل گری به شما مشاوره رایگان بدهد و شما پس از اطلاع از قیمت کولر گازی گری خرید خودتان را انجام بدهید. فروشگاه گری ایرانیان یکی از معتبرترین فروشگاه های بازرگانی در بانه می باشد که در خدمت رسانی و فروش لوازم خانگی تهویه مطبوع سابقه درخشانی دارد شما به مراجعه به سایت ایرانیان می توانید از قیمت کولر گازی گری و انواع مدل های آن مطلع شوید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.