وایت برد شیشه ای چیست؟

 نوع و نحوه طراحی این وایت بردها، باعث شده است تا بازار فروش آن‌ها رشد چشمگیری داشته باشد. در ادامه در خصوص وایت برد شیشه ای، تاریخچه گلس برد و انواع آن صحبت‌هایی خواهد کرد تا افراد متقاضی خرید وایت برد شیشه‌ای با آن آشنا شده و خریدی آگاهانه داشته باشند.  

تاریخچه وایت برد شیشه ای (گلس برد)

تخته سیاه‌های قدیمی، مشکلات زیادی برای فرد به‌وجود می‌آوردند که می‌توان به کثیف کاری و موارد مختلفی در این مورد اشاره کرد. گچ استفاده شده بر روی این تخته‌ها ممکن بود برای بسیاری از افراد، حساسیت پوستی به‌همراه داشته باشد و یا نحوه کار کردن افراد با آن‌ها را با مشکل مواجه کند. بعد از شناسایی مشکلات این تخته‌ها، وایت بردهای معمولی پا به عرصه آموزشی گذاشت و با انواع مختلف خود کاربردهای زیادی برای افراد داشت و خریداران نیز از کاربردهای آن احساس رضایت داشتند که دیگر مجبور نبودند با استفاده از گچ‌های پردردسر به آموزش و موارد دیگر بپردازند. 

این وایت برد ها به‌قدری مفید و مناسب بودند که در کمترین زمان جایگاه خود را پیدا کردند و به پایه ثابت تمام آموزش‌های موجود تبدیل شدند و به‌راحتی توانستند نسل تخته‌های سیاه را از بین ببرند. بعد از مدتی استفاده از این تخته وایت بردهای معمولی نیاز به یک تخته به‌روزتر و مدرن قبل از گذشته احساس شد، به‌همین دلیل، طراحان دست به کار شدند و به طراحی و تولید وایت برد شیشه ای روی آورند. این نوع تخته با امکانات موجود در خود، به نوعی محبوب‌ترین و پرطرفدارترین تخته وایت بردهای قبل از خود تبدیل شد و افراد زیادی مشتاق به خرید و استفاده از آن بودند. 

انواع گلس برد یا وایت برد شیشه ای

با رشد و پیشرفت در تمام زمینه‌ها، طراحان تولید وایت برد نیز بیکار نماندند و با طراحی‌ها و مدل‌های مختلف و متنوع، وایت بردهای شیشه ای زیبا و رنگی را روانه بازار کردند.

وایت برد شیشه ای پایه دار

وایت برد شیشه ای پایه دار

در بازار امروز افراد با توجه به سلیقه و نیاز خود از انواع مختلف وایت برد شیشه ای در مشاغل خود استفاده کنند،گلس بردها دارای 35 رنگ مختلف و متنوع هستند که جذابیت آن‌ها را بیشتر از قبل کرده است. حتی افراد می‌توانند با توجه رنگ و دکوراسیون موجود در مکان موردنظر از رنگ مناسب با همان دکوراسیون استفاده کنند و زیبایی خاصی به مکان دهند.

 به عنوان مثال اگر صندلی و یا میز مورداستفاده در مکانی نارنجی یا آبی آسمانی باشد استفاده از گلس برد نارنجی و یا آبی هارمونی رنگی زیبا و جذابی را برای فرد و افرادی که برای آموزش در آن جا حضور دارد فراهم می کنند. شیشه حرارت دیده و سکوریت مورد استفاده در این تخته وایت بردها بسیار مقاوم است و دوام بالایی دارد. از نوع رنگی گلس برد در مکان‌هایی مانند آرایشگاه‌ها و باشگاه‌ها نیز استفاده می‌شود. 

مزیت وایت برد شیشه ای (گلس برد)

در نهایت می‌توان به این نکته اشاره کرد که تنوع رنگی و طرح بالا، دوام و طول عمر زیاد، مغناطیس بودن، مات و یا شفاف بودن وایت بردهای شیشه ای، مهم‌ترین مزیت آن‌هاست که جذابیت و کیفیت آن‌ها را بالا برده است. 

گلس بردهای شیک

 گلس بردهای شیک

این نوع تخته وایت برد ها، حالت شفاف و مات دارند که هر کدام خصوصیات ویژگی‌های مختص به خود را دارند. البته این نکته را به خاطر بسپارید که تمیز کردن و پاک کردن این نوع وایت بردها به آسانی و راحتی امکان‌پذیر است و بعد از نوشتن روی آن‌ها می‌توانید نوشته خود را پاک کنید بدون اینکه اثر زیادی روی گلس برد بماند. 

مغناطیس مورد استفاده در پشت گلس برد باعث می‌شود که تخته پاک کن و ماژیک به آسانی روی آن بماند و دسترسی راحت‌تری برای فرد داشته باشد. قابلیت نصب آسان این گلس بردها نیز یکی دیگر از امکانات مخصوص آن‌هاست که محبوبیت زیادی دارد و افراد خود می‌توانند نسبت به نصب آن اقدام کنند البته این نکته را نیز درنظر داشته باشید که برای اندازه بزرگتری از گلس بردها باید یک شخص حرفه‌ای اقدام به نصب کند تا مشکلی در آینده از این بابت نداشته باشید.

استفاده از گلس برد (وایت برد شیشه ای)

با استفاده از این گلس بردها می توانید خاصیت لاکچری و شیک بودن را به محیط انتقال دهید و از لحاظ روانشناسی، اگر افراد در مکان مدرن و لاکچری حضور داشته باشند، سطح یادگیری و دریافت مغزی شان تا حدود زیادی بالاتر خواهد رفت. 

ممکن است شما در نگاه اول به این تخته احساس کنید که این وایت بردها حساسیت زیادی دارند و زود می‌شکنند، ولی در حقیقت؛ اینطور نیست، ضخامت شیشه گلس برد به شدت بالاست و با هر ضربه و یا صدمه‌ای مورد آسیب قرار نمی‌گیرد و ایمنی بالا و قابل‌توجه، یکی دیگر از حسن‌های این وایت برد است. 

از رنگ‌های مختلف گلس برد می‌توانید در جاهای زیادی استفاده کنید. به‌عنوان مثال برای فراخ‌تر شدن فضای مورداستفاده در برخی مکان‌ها، می‌توانید از رنگ‌های لیمویی و سفید گلس برد به‌صورت یک در میان  استفاده کنید دکوراسیون شیک و مردم‌پسندی به معرض نمایش بگذارید. افراد می‌توانند با توجه به نوع شغل و برند معروف شرکت خود از گلس بردهای شیشه‌ای با درج برندهای خود استفاده کنند. برای این منظور به شرکت طراح و تولید کننده این گلس بردها نام و عنوان برند خود را می‌دهند تا در گوشه‌ای از تخته و یا هر جایی که مدنظر دارند آن نام درج شود.   

جمع‌بندی

گلس بردهای مختلف در بازار، کار را برای استفاده‌کنندگان از آن آسان کرده‌اند و عدم وجود دردسر در این نوع از وایت بردها نیز به‌نوعی با روحیه آزادی پذیری انسان امروز تطابق کامل دارد. این تخته‌ها قابلیت شستشو دارند و می‌توان از شستشودهنده‌های مخصوص برای تمیز کردن آن‌ها استفاده کرد.

جنس سکوریت موجود در این وایت بردها باعث شده است تا آن‌ها مقاومت زیادی در برابر صدمه و حرارت داشته باشند و هیچگونه خط و خشی را به خود نگیرند. پس این را بدانید که از هر شیشه معمولی نمی‌توان روی این گلس بردها استفاده کرد و باید یک شیشه مخصوص روی آن طراحی شود تا انعکاس صدا و نور را به حداقل برساند که به‌نظر می‌رسد سکوریت بهترین و مناسب‌ترین انتخاب است. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.