یک پروژه، هزاران طراح و ایده

 اما سوال اصلی این است که به کدام طراح مراجعه کنیم تا بهترین طرح را برای پروژه خود دریافت کنیم؟ اکثر افراد در جواب این سوال معمولا یا به گروه معمارانی که سابقا با آنها کار کرده‌اند روی می‌آورند، یا از هم صنفان خود می‌خواهند تا تیمی را به ایشان معرفی کنند و یا سراغ یک معمار یا دفتر معماری مطرح می‌روند. 

این پاسخ‌ها، هر چند جوابگوی نیاز این عزیزان است اما چندین مسئله را به وجود می‌آورد؛ اولا در این حالت متقاضی با ایده‌های نو و معمارهای خلاقی که به تازگی درخشیده‌اند آشنا نمی‌شود، ثانیا کسب درآمد از طریق طراحی معماری در انحصار تعداد محدودی از معماران باقی می‌ماند، ثالثا افزایش حجم پروژه در این دفاتر معدود سبب کاهش کیفیت کار و همچنین اتلاف وقت کارفرما می‌شود. همچنین نیاز به جمع‌سپاری طرح در این شکل از ارجاع پروژه مرتفع نمی‌شود. 

مسابقه شادی

اگر امکان این را داشتید که بدون هزینه مازاد و بدون اتلاف وقت، طراحی پروژه خود را به چندین طراح بسپارید تا بهترین جواب را پیدا کنید، آیا این کار را نمی‌کردید؟ 

در همه جای جهان جوامع به سمت تمرکز زدایی و ایجاد فرصت‌های برابر در حرکتند. در ایران نیز مجموعه‌ها و ارگان‌های مختلف در زمینه‌های متنوع مشغول به فعالیت در این راستا هستند. یکی از این مجموعه‌ها، مجموعه‌ی "طرح تو طرح" است که در حوزه معماری و معماری داخلی فعالیت می‌کند. این گروه نیاز معماری کارفرما را در پلتفرم خود به مسابقه می‌گذارد و برای یک پروژه، چندین و چند طرح ارزنده از طراحان خوش‌ ایده و توانا دریافت می‌کند.

به این شکل هم ارتباط بین کارفرمایان با طراح برتر پروژه‌شان شکل می‌گیرد و هم معماران از سراسر ایران فرصتی برابر جهت نمایش توانایی‌های خود خواهند داشت. علاوه بر این، مجموعه "طرح تو طرح" با گزینه قیمت‌گذاری آنلاین خود به شما این امکان را می‌دهد تا با وارد کردن اطلاعات پروژه خود، بلافاصله و رایگان، از حدود هزینه معماری این پروژه با خبر شوید و به عنوان یک مرجع برای مقایسه قیمت‌های اعلام شده توسط معماران و دفاتر معماری، از این گزینه استفاده کنید.

مسابقه الیه

 "طرح تو طرح" برای متقاضیان طراحی (کارفرمایان) چه مزایایی دارد؟ 

•امکان مشورت و هم‌فکری با تعداد زیادی از تیم‌های آرشیتکت و دریافت بهترین طرح ممکن برای ملک خود.

• داشتن تنوع در انتخاب بین طرح‌های خلاق برای کارفرمایان و دسترسی آسان به جامعه متخصص معماری.

• شفافیت در انجام طراحی و عقد قرارداد و در نتیجه صرفه‌جویی زمانی و مالی در پروسه‌های طراحی.

• برخورداری از تمامی طرح‌های ممکن برای پروژه مد نظر خود و رسیدن به بهترین جواب بدون نیاز به مراجعه به دفاتر و مجموعه‌های دیگر.

مسابقه ترنج

 "طرح تو طرح" برای جامعه معماران چه مزایای دارد؟

▪ ایجاد فرصت ارتباط با کارفرمایان متعدد.

▪ امکان عقد قراردادهای توسعه، نظارت عالیه و حتی مدیریت پیمان ساخت پس از برنده شدن در مسابقات.

▪ اشتغال‌زایی موثر برای جامعه معماران و ارائه فرصت برابر در دسترسی به پروژه‌ها صرفا بر اساس دانش طراحی معماری با مبنای شایسته‌پروری. 

▪ حذف الزام داشتن سابقه کار، بیمه و از این دست ملزومات، برای اخذ پروژه‌های بازار کار.

طرح تو طرح

اگر در پروژه خود هر نوع نیازی اعم از طراحی پلان، نما، داخلی با هر نوع کاربری شامل مسکونی، ویلایی، تجاری،اداری، آموزشی و ... دارید، می‌توانید در قسمت قیمت‌گذاری آنلاین مجموعه ”طرح تو طرح" از هزینه راه‌اندازی مسابقه پروژه خود باخبر شوید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت "طرح تو طرح" مراجعه کرده، با شماره 02122826318 تماس بگیرید یا از صفحه اینستاگرام مجموعه دیدن کنید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.