راهنمای ارسال گل و هدیه به ایران برای ایرانیان مهاجر

 آمارهای غیررسمی این عدد را تا شش میلیون هم تخمین می‌زنند.

علی‌رغم ترک فیزیکی ایران، این جمعیت تمایل به پاسداشت رسوم فرهنگ ایرانی و حفظ پیوندهای عاطفی با خانواده و دوستان در ایران دارد.

به علاوه، ایرانیان مهاجر عموماً دوست دارند در حد امکان به لحاظ اقتصادی نیز کمک حال خانواده‌ی خود در ایران باشند.

فرستادن گل، کیک، غذا، و دیگر هدایا برای مناسبت‌های تقویم ایرانی (مثل نوروز و شب یلدا)، مناسبت‌های شخصی (مثل تولد، فارغ‌التحصیلی، یا ازدواج)، یا حتی بدون مناسبت (مثلا غافلگیر کردن خانواده با یک وعده شام مفصل) به نیل به همه‌ی اهداف مذکور کمک می‌کند.

پیکادو سرویسی است نوپا با تیمی جوان و پرانرژی که ارسال کادو از طرف ایرانیان خارج کشور برای عزیزانشان در ایران را تسهیل می‌کند. هر ایرانی از هر جای دنیا می‌تواند وارد سایت پیکادو شود، محصولات مورد نظر خود (مثل گل، کیک، غذا، طلا و جواهرآلات، کارت‌های هدیه‌، عطر و …) را از فهرست دستچین‌شده‌ی سایت انتخاب کند، پیام خود به گیرنده‌ی کادو و زمان تحویل را مشخص کند، و در نهایت از طریق پی‌پل (PayPal) یا انواع کارت‌های اعتباری یا دبیت پرداخت خود را انجام دهد.پیکادو محصولات سفارش داده شده را از معتبرترین فروشگاه‌های ایران، تازه و با کیفیت، خریداری می‌کند، با دقت و سلیقه تزئین می‌کند و در زمان تعیین‌شده تحویل می‌دهد.

برای آسودگی خیال فرد سفارش‌دهنده، تیم پشتیبانی پیکادو به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته، و از طرق مختلف مثل ایمیل، چت، و واتس‌اپ (WhatsApp) به سوالات و درخواست‌های کاربران پاسخ می‌دهد. همچنین پیکادو از طریق ایمیل یا واتس‌اپ همه‌ی مراحل آماده‌سازی سفارش تا زمان تحویل را به سفارش‌دهنده‌ها اطلاع می‌دهد و حتی در زمان تحویل عکسی از سفارش را برای آن‌ها ارسال می‌کند.

دقت و وسواس تیم پیکادو در آماده‌سازی و تحویل سفارش‌ها باعث رضایت خاطر کامل صدها ایرانی شده که تا به حال از این سرویس استفاده و تجربه‌ی خود را در سایت ثبت کرده‌اند.

چرا پیکادو بهترین سایت سفارش آنلاین گل است؟

در زیر بعضی از مزایا و نوآوری‌های پیکادو نسبت به سرویس‌های مشابه شرح داده شده‌اند:

۱) قیمت‌گذاری منصفانه و شفاف

پیکادو قیمت‌گذاری‌اش را بر اساس قیمت اجناس در داخل ایران انجام می‌دهد. این موضوع باعث می‌شود که هنگام تبدیل قیمت‌ها به دلار (یا ارزهای دیگر)، مبلغ پرداختی برای خارج‌نشینان ناچیز تمام شود. برای مثال هزینه‌ی یک پرس کباب برگ از لوکس‌ترین رستوران‌های تهران، در سایت پیکادو کمتر از ۱۰ دلار تمام می‌شود، یعنی قیمتی که در خارج از ایران با آن فقط می‌توان یک فست‌فود بی‌کیفیت تهیه کرد.

در واقع پیکادو با استفاده از نابرابری نرخ تبدیل ریال و ارز، قیمت‌های کالاها و خدماتش را پایین نگه داشته است. سیاست شفافیت قیمت به خریداران خارج از کشور کمک می‌کند که با اطمینان خاطر خرید کنند و به شکل آنلاین هدایایشان را با کمترین قیمت برای عزیزانشان در ایران ارسال کنند.

۲) امکان انتخاب فروشنده‌ها

اگر برای سفارش آنلاین گل و هدیه از خارج از ایران سراغ سرویس‌هایی مشابه پیکادو بروید، متوجه یک محدودیت عمده در آن‌ها خواهید شد: در این سایت‌ها محصولات ارائه‌شده بی‌نام‌ونشان‌اند و بسیاری اوقات مشخص نیست که از چه فروشگاهی خریداری می‌شوند. بر خلاف این سرویس‌ها، پیکادو در اصل یک پلتفرم برای فروشگاه‌های ایرانی است؛ به این معنی که کاربران می‌توانند فروشگاه موردنظرشان را روی پیکادو انتخاب کنند و از هر فروشنده‌ای که دوست دارند کالای مورد نظرشان را سفارش دهند.

بسیاری از کاربران با نام‌های به‌خصوصی (مثل قنادی و شیرینی‌فروشی بی‌بی که به کیک‌های شکلاتیش معروف است) خاطره دارند و ترجیح می‌دهند هنگام ارسال هدیه به ایران یا سفارش آنلاین گل، با همان نام‌های آشنا و خاطره‌انگیز کار کنند. در پیکادو این امکان برای مشتریان فراهم شده است و کاربران کالای دلخواهشان را از فروشگاه دلخواهشان خریداری می‌کنند. علاوه بر این، فروشنده‌ها هم می‌توانند با پیکادو تماس بگیرند تا از فضای پیکادو برای معرفی و فروش محصولاتشان به هم‌وطنان خارج از کشور استفاده کنند.

۳) تحویل فوری گل و هدیه در ایران

گاهی اوقات افراد در خارج از کشور نیاز پیدا می‌کنند که سفارشی را به سرعت به نزدیکانشان در ایران برسانند، چرا که به دلیل مشغله‌ی زیاد خیلی دیر و در لحظه‌ی آخر یادشان افتاده است که تولد پدر یا مادرشان فرا رسیده یا آن روز سالگرد ازدواج دوست صمیمی‌شان است. در چنین شرایطی، سایت پیکادو برای سفارش آنلاین گل و دیگر هدایا برای ارسال در ایران سرعت عمل بسیار بالایی دارد و به این دغدغه‌ی مشتریان پاسخ داده است؛ آن هم بدون دریافت هزینه‌ی اضافی.

پیکادو در بعضی موارد سفارش اینترنتی گل و هدیه‌ی شما را در عرض چند ساعت در شهرهای مختلف ایران تحویل می‌دهد. برای کسانی که به شکل فوری نیاز به سفارش آنلاین گل و ارسال هدیه به ایران پیدا می‌کنند، پیکادو بهترین سرویس موجود در اینترنت است. در سایت پیکادو گزینه‌های مختلفی برای سفارش گل آنلاین و ارسال هدیه به ایران وجود دارد؛ از جمله سفارش آنلاین و ارسال گل ترحیم به ایران، ارسال گل تولد به ایران، ارسال گل نامزدی و عروسی به ایران و…

۴) تنوع هدایا و خدمات

محصولات فهرست‌شده در سایت پیکادو دست‌چین و با وسواس زیادی انتخاب شده‌اند، طوری که تمام اقلام سایت کاربردی و باکیفیتند. علاوه بر این، تنوع خدمات پیکادو یکی از نقاط قوت این سایت بوده که مشتریان زیادی را جذب کرده است. برای نمونه، یکی از محبوب‌ترین بخش‌های پیکادو امکان سفارش آنلاین و ارسال اینترنتی غذا به ایران است؛ چیزی شبیه اوبر ایتس (Uber Eats) اما از راه دور.

پیکادو برای سفارش آنلاین غذا با رستوران‌های خوش‌نامی مثل نایب و قصاب در تهران، هفت خوان در شیراز یا برکه در تبریز کار می‌کند و ارسال اینترنتی غذا را با سرعتی مثال‌زدنی انجام می‌دهد. علاوه بر غذا شما می‌توانید در پیکادو سفارش آنلاین طلا و جواهر یا خرید اسباب‌بازی را هم انجام دهید. برای هر کدام از این دسته‌ها پیکادو با بهترین فروشگاه‌ها کار می‌کند؛ مثلا کیا گالری، توی توی (ToyToy) و…

در سایت پیکادو برای کمک به خریدار جهت پیدا کردن سریع محصولات مورد نظر، برای هر محصول برچسب‌هایی در نظر گرفته شده و خریدار می‌تواند در صفحه‌ی خرید بر اساس این برچسب‌ها محصولات را فیلتر کند. مثلا اگر می‌خواهید کادوی تولد برای دوستی بفرستید برچسب «تولد» را انتخاب کنید تا محصولات مناسب برای این منظور نمایش داده شوند. یا اگر قصد فرستادن گل به یک مراسم ترحیم را دارید برچسب «تسلیت» را تیک بزنید تا انتخاب‌های فراخور برای شما لیست شوند.

لازم به ذکر است که سیستم جستجوی پیکادو (در نوار بالای سایت) نیز بسیار سریع و بهینه است و به شما کمک می‌کند هر محصول، فروشنده، یا برچسبی را در کسری از ثانیه پیدا کنید.

نتیجه‌گیری و جمع‌بندی

با افزایش روزافزون مهاجرت از ایران، بسیاری از ایرانیان خارج از کشور نیاز به ارسال گل و هدیه به ایران پیدا می‌کنند تا در غم‌ها و شادی‌ها کنار عزیزانشان در ایران باشند. به این منظور، یک سایت جدید به نام پیکادو با امکانات متنوع و ویژگی‌های منحصربه‌فردش امکان سفارش آنلاین گل و ارسال هدیه به ایران را بسیار ساده‌تر از قبل کرده است.

ایرانیان خارج از کشور به کمک پیکادو می‌توانند با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه سفارش‌های خود را ثبت کنند تا به نزدیکانشان در ایران تحویل داده شود؛ سفارش‌هایی اعم از گل، کیک و شیرینی، غذا، طلا و جواهر و هدایای دیگر. خدمات رسمی پیکادو تا این تاریخ در شهرهای متعددی از جمله تهران، کرج، شیراز، اصفهان، تبریز، ساری، و مشهد ارائه می‌شود، با این حال پیکادو سفارش آنلاین گل به سایر شهرهای ایران را هم انجام می‌دهد که برای این منظور باید قبل از ثبت سفارش با تیم پشتیبانی این سایت تماس گرفت.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.