دانلود فیلم های پیشنهادی برحسب رشته تحصیلی + هر رشته 3 فیلم

 فیلم های خارجی زیادی وجود دارند که شاید به ذهنتان هرگز خطور نمیکند به درد رشته میخورند، اینگونه فیلم ها میتوانند ذهن شما را باز و علاقه شما را به رشته تحصیلیتان دوبرابر کند.

تقریبا برای هر رشته ۳ فیلم پیشنهادی داریم که میتوانید در رسانه نیکی دیلی این فیلم ها را نسخه انتخابی و کیفیت دلخواه تماشا کنید.

دانلود فیلم های پیشنهادی برای رشته کامپیوتر

۱- The Social Network

فیلم سینمایی شبکه اجتماعی (You Don’t Get To 500 Million Friends Without Making a Few Enemies) با ژانر بیوگرافی و درام محصول 2010 آمریکا به کارگردانی دیوید فینچر و نویسندگی آرون سورکین، بن مزریچ می باشد. داستان فیلم؛  هنگامی که مارک زاکربرگ، دانشجوی هاروارد، سایت شبکه اجتماعی را ایجاد می کند که به فیس بوک معروف می شود، توسط دوقلوهایی که ادعا می کردند ایده آنها را دزدیده است، و یکی از بنیانگذاران که بعداً از این تجارت اخراج شد، از او شکایت کردند. بازیگرانی همچون؛ جسی آیزنبرگ، اندرو گارفیلد، جاستین تیمبرلیک ، داستین فیتزسایمونز، جوزف مازلو در این فیلم ایفای نقش می کنند.

در یک شب پاییزی در سال 2003، مارک زاکربرگ، نابغه برنامه نویسی کامپیوتر و کارشناسی هاروارد، پشت کامپیوتر خود می نشیند و با حرارت شروع به کار روی یک ایده جدید می کند. در خشم وبلاگ نویسی و برنامه نویسی، آنچه در اتاق خواب او آغاز می شود به زودی به یک شبکه اجتماعی جهانی و انقلابی در ارتباطات تبدیل می شود. تنها شش سال و 500 میلیون دوست بعد، مارک زاکربرگ جوانترین میلیاردر تاریخ است... اما برای این کارآفرین، موفقیت هم به عوارض شخصی و هم به مشکلات قانونی منجر می شود.

۲- Steve Jobs

استیو جابز فیلم زندگی‌ نامه‌ ای درام به نویسندگی آرون سورکین و کارگردانی دنی بویل، محصول سال 2015 کشور آمریکا و با ژانری زندگی نامه و درام است؛ که در تاریخ ۹ اکتبر ۲۰۱۵ به اکران درآمد. فیلم براساس کتاب «استیو جابز» به قلم والتر ایزاکسون، نویسنده و زندگی نامه‌ نویس آمریکایی، ساخته شده‌ است.هنرمندانی این فیلم؛ مایکل فاسبندر، کیت وینسلت، ست روگن می باشند. داستان فیلم استیو جابز ما را به پشت صحنه انقلاب دیجیتال می برد تا پرتره ای از مردی را در مرکز آن ترسیم کنیم. داستان در پشت صحنه سه معرفی محصول نمادین باز می شود و در سال 1998 با رونمایی از iMac به پایان رسید.

۳- WarGames

فیلم بازی های جنگی با موضوعی اکشن، ماجراجویی و درام محصول 1983 کشور آمریکا است. کارگردان این فیلم جان بدهام و فیلمنامه نویسی آن توسط لارنس لاسکر، والتر پارکس، والون گرین می باشد. بازیگران این فیلم عبارتند از ؛ متیو برودریک، الی شیدی، جان وود. داستان فیلم درباره مرد جوانی در پشتی کامپیوتر مرکزی نظامی را پیدا می کند که در آن واقعیت با بازی اشتباه گرفته می شود و احتمالا جنگ جهانی سوم را آغاز می کند.

فیلم های پیشنهادی برای رشته زبان خارجی و مترجمی

۱- Lost in Translation

فیلم گمشده در ترجمه یا ازدست‌ رفته در ترجمه، فیلمی محصول سال ۲۰۰۳ کشور آمریکا و ژاپن با کارگردانی سوفیا کاپولا و بازی بیل مری و اسکارلت جوهانسون است. این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اوریجینال و برنده جایزه گلدن گلوب بهترین فیلمنامه، بهترین بازیگر و بهترین فیلم کمدی موزیکال شده‌ است. داستان فیلم درباره یک ستاره کم رنگ سینما و یک زن جوان نادیده گرفته شده پس از عبور از مسیرهایی در توکیو، پیوندی بعید ایجاد می کنند.

۲- Arrival

ورود یا تازه‌ وارد یک فیلم علمی-تخیلی درام آمریکایی ساخت 2016 به کارگردانی دنی ویلنوو و نویسندگی اریک هیزرر است که اقتباسی از داستان کوتاه داستان زندگی تو به قلم تد چیانگ است. از بازیگران آن می‌توان به ایمی آدامز، جرمی رنر، فارست ویتاکر و مایکل استولبارگ اشاره کرد که داستان آن پس از ظهور دوازده فضاپیمای مرموز در سراسر جهان، یک زبان شناس با ارتش همکاری می کند تا با شکل های حیات بیگانه ارتباط برقرار کند.

۳- The Interpreter

مترجم فیلمی در ژانر سیاسی هیجانی با بازی شان پن و نیکول کیدمن به کارگردانی سیدنی پولاک محصول سال ۲۰۰۵ است. دسیسه و فریب سیاسی در داخل سازمان ملل آشکار می شود، جایی که یک مامور سرویس مخفی ایالات متحده مأمور تحقیق درباره مترجمی می شود که یک توطئه ترور را می شنود.

فیلم های پیشنهادی برای رشته پزشکی

۱- One Flew Over the Cuckoo&#۳۹;s Nest

پرواز برفراز آشیانه فاخته که در ایران به نام دیوانه از قفس پرید معروف است، فیلمی آمریکایی در ژانر درام و روان شناسانه به کارگردانی میلوش فورمن و بازی جک نیکلسون است که در سال ۱۹۷۵ میلادی بر اساس رمانی به همین نام نوشته کن کیسی ساخته شده‌ است. یک جنایتکار ادعای جنون می کند و در یک آسایشگاه روانی بستری می شود و در آنجا علیه پرستار ظالم شورش می کند و بیماران ترسیده را جمع می کند.

۲- Awakenings

بیدارگری فیلمی آمریکایی با ژانری زندگی نامه و درام به کارگردانی پنی مارشال و محصول سال ۱۹۹۰ است که بر اساس کتاب خاطرات الیور ساکس، به همین نام ساخته شده‌ است. بازیگران این فیلم رابرت دنیرو، رابین ویلیامز، جولی کاونر می باشند. قربانیان یک اپیدمی آنسفالیت سال‌ ها پیش از آن زمان تا کنون کاتاتونیک بوده‌ اند، اما اکنون یک داروی جدید چشم‌ انداز احیای آن‌ها را ارائه می‌ دهد.

۳- M*A*S*H

مش ترجمه‌شده از انگلیسی-M*A*S*H یک مجموعه تلویزیونی کمدی-درام جنگی آمریکایی است که از سال 1972 تا 1983 از شبکه CBS پخش شد. این مجموعه توسط لری گلبارت به عنوان اولین مجموعه اصلی اسپین آف اقتباس شده از فیلم بلند M*A*S در سال 1970 ساخته شد. *H، که به نوبه خود بر اساس رمان 1968 ریچارد هوکر MASH: رمانی درباره سه پزشک ارتش ساخته شد. ستارگان این فیلم؛ آلن آلدا، وین راجرز، لرتا اسویت هستند.کارکنان یک بیمارستان ارتش در جنگ کره دریافتند که خنده بهترین راه برای مقابله با وضعیت آنهاست.

دانلود سریال خارجی در رسانه نیکی دیلی

فیلم های پیشنهادی برای رشته اقتصاد

big short

۱- The Big Short

رکود بزرگ یک فیلم آمریکایی در سبک زندگینامه‌ ای و کمدی-درام به کارگردانی و نویسندگی آدام مک‌ کی است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. این فیلم بر اساس کتابی به همین نام نوشته مایکل لوئیس روزنامه‌نگار آمریکایی، درباره بحران مالی ۲۰۰۸-۲۰۰۷ است که بالا رفتن نرخ بازار مسکن و حباب اقتصادی را به ارمغان آورد.بازیگرانی همچون؛ کریستین بیل، استیو کرل، رایان گاسلینگ در این فیلم ایفای نقش میکنند.

۲- Wall Street

فیلم وال استریت با ژانری جنایی و درام محصول 1987 آمریکا به کارگردانی و نویسندگی الیور استون می باشد. بازیگران سرشناسی بنام؛ چارلی شین، مایکل داگلاس، تامارا تونی در این فیلم نقش پردازی میکنند. یک دلال سهام جوان و بی حوصله حاضر است برای رسیدن به اوج دست به هر کاری بزند، از جمله تجارت بر روی اطلاعات داخلی غیرقانونی که از طریق یک مهاجم شرکتی بی رحم و حریص که جوانان را زیر بال خود می گیرد، به دست می آورد.

۳- Margin Call

فیلم درخواست نهایی یا مارجین کال فیلم درام و هیجان انگیز است که در سال ۲۰۱۱ به کارگردانی جی. سی. چاندور ساخته شد. این فیلم موفق شد در رشتهبهترین فیلم‌ نامه غیراقتباسی، نامزد جایزه اسکار شود. بازیگران این فیلم؛ زکری کینتو، استنلی توچی، کوین اسپیسی می باشد. افراد کلیدی یک بانک سرمایه گذاری را در یک دوره 24 ساعته در مراحل اولیه بحران مالی 2008 دنبال می کند.

فیلم های پیشنهادی برای رشته حقوق

۱- the judge

قاضی فیلم آمریکایی، در سبک درام-کمدی است که توسط دیوید دابکین کارگردانی شد و در اکتبر ۲۰۱۴ منتشر شد. در این فیلم بازیگرانی همچون رابرت داونی جونیور، رابرت دووال، ویرا فارمیگا، وینسنت دن آفریو و دکس شپارد به ایفای نقش پرداخته‌اند.

۲- Fracture

شکست فیلمی در ژانر جنائی به کارگردانی گرگوری هابلیت محصول ۲۰۰۷ است. از بازیگران این فیلم می‌توان به آنتونی هاپکینز و رایان گاسلینگ اشاره نمود.

فیلم های پیشنهادی برای رشته برق

۱- The Current War

جنگ جریان فیلمی در ژانر تاریخی درام به کارگردانی آلفونسو گومز-رخون محصول سال ۲۰۱۷ است که در سال ۲۰۱۹ اکران شد. از بازیگران آن می‌توان به بندیکت کامبربچ در نقش توماس ادیسون، مایکل شنون در نقش جرج وستینگهاوس، نیکلاس هولت در نقش نیکولا تسلا و تام هالند در نقش ساموئل اینسول اشاره کرد.

۲- The Prestige

پرستیژ فیلمی در ژانر دلهره‌ آور معمایی به کارگردانی کریستوفر نولان و نویسندگی نولان و برادرش جاناتان است که در سال ۲۰۰۶ منتشر شد. این فیلم بر پایi رمان به همین نام نوشتهٔ کریستوفر پریست ساخته شده‌است. فضای این فیلم در اواخر قرن نوزدهم جریان دارد و داستان دو تردست صحنه‌ای هم‌چشم در دوره ویکتوریا لندن را روایت می‌ کند.

فیلم های پیشنهادی برای رشته حسابداری

۱- The Shawshank Redemption

رستگاری در شاوشنک فیلمی آمریکایی در ژانر درام و فرار از زندان به نویسندگی و کارگردانی فرانک دارابونت و بر پایه رمان کوتاه ریتا هیورث و رستگاری در شاوشنک نوشت استیون کینگ است که در سال ۱۹۹۴ منتشر شد.

۲- The Accountant

حسابدار یک فیلم سینمایی آمریکایی در ژانر اکشن و دلهره‌ آور محصول سال ۲۰۱۶ به کارگردانی گوین اکونر با بازی بن افلک، آنا کندریک، جی. کی. سیمونز، جان برنثال، جفری تامبر، الیسون رایت و جان لیسگو است.

۳- Midnight Run

گریز نیمه‌شب یک فیلم سینمایی آمریکایی در ژانر پلسی محصول سال ۱۹۸۸ به کارگردانی مارتن برست است. در این فیلم بازیگرانی همچون رابرت دنیرو، چارلز گرودین، یافت کوتو، جان اشتون، دنیس فارینا، جو پانتولیانو، جک کهو، وندی فیلیپس، فیلیپ بیکر هال، تام مک‌کلیستر ایفای نقش کرده‌ اند.

اگه نقاشی میخونی این فیلم ها رو ببین

نقاشی

۱- At Eternity&#۳۹;s Gate

بر دروازه ابدیت فیلمی در ژانر زندگینامه‌ای و درام به کارگردانی جولیان اشنابل است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به ویلم دفو، اسکار آیزاک، مدس میکلسن،روپرت فرند، و نیلز آرستراپ اشاره کرد. این فیلم به سال‌های آخر زندگی ونسان ون گوگ می‌پردازد و به‌دنبال رد کردن فرضیهٔ خودکشی این نقاش هلندی است.

۲- Frida

فریدا عنوان فیلمی است به کارگردانی جولی تایمور محصول سال ۲۰۰۲ با بازی سلما هایک، آلفرد مولینا و آنتونیو باندراس. این فیلم درباره زندگی نقاش مکزیکی سورئالیست فریدا کالو است و از رمانی به نام فریدا:زندگی‌نامه‌ای از فریدا کالو نوشتهٔ هایدن هررا اقتباس شده‌ است.

۳- Loving Vincent

وینسنت بامحبت فیلمی در ژانر پویانمایی، درام و زندگی‌نامه‌ای است که درباره زندگی ونسان ون گوگ هنرمند هلندی است. این فیلم در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. و به نامزدی اسکار بهترین انیمیشن دست یافت اما آن را به کوکو باخت.

اگه ادبیات میخونی این فیلم ها پیشنهاد میشه

۱- Trumbo

ترامبو فیلمی زندگینامه‌ ای و درام آمریکایی به کارگردانی جی روچ است که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به برایان کرانستون، دایان لین، هلن میرن، لوئی سی. کی. و ال فانینگ اشاره کرد.

۲- Midnight in Paris

نیمه‌شب در پاریس عنوان فیلمی کمدی-رمانتیک-فانتزی به نویسندگی و کارگردانی وودی آلن است. فیلم چاشنی‌های نوستالژیک و اگزیستانسیالیسم دارد و براساس این ایده پرداخت شده که انسان هرگز از زمان حال راضی نیست و گذشته‌ها را رمانتیک‌تر، خالص‌تر، و برای زندگی بهتر می‌داند.

۳- Adaptation

اقتباس فیلمی محصول شرکت آمریکایی کلمبیا پیکچرز و به کارگردانی اسپایک جونز است که فیلم‌نامه آن به دست چارلی کافمن و با الهام‌گرفتن از داستان دزد ارکیده اثر سوزان اورلئان نوشته شده‌ است.

لینک ورود به آرشیو : دانلود فیلم خارجی

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.