هزینه های خوش استایل شدن برای ازدواج

میل به زیبایی، در ذات خود پسندیده است، اما آیا برای زیبا شدن نیاز به جراحی زیبایی داریم؟ چه موقع نیاز به انجام جراحی های زیبایی داریم؟ آیا به راستی هزینه های خوش استایل شدن برای ازدواج منطقی است؟ آیا در این میان برای ازدواج ملاک های مهم تری نیز نهفته است؟

امروزه ما در سطح جامعه شاهد ظاهرهایی هستیم که شاید در رابطه با مفهوم زیبایی دچار کج فهمی شده اند.

بسیاری از افراد با هدف ازدواج، جراحی های زیبایی عجیب و غریب انجام می دهند. در ادامه خواهیم گفت که انجام جراحی های زیبایی چه هنگام لزوم دارد و در چه مواقعی می تواند شرارت به بار آورد.

زیبایی ظاهر ملاک اصلی ازدواج در ایران!

اگر به بلوغ فکری رسیده باشید ، خواهید دانست که زیبایی شرطی لازم برای ازدواج نیست و ملاک های مهم تری در ازدواج مطرح است که باید علاوه بر زیبایی به آن ها نیز توجه داشت. آیا به راستی همه مردم ایران به بلوغ فکری رسیده اند و تنها در ازدواج به زیبایی فکر نمی کنند؟

در ایران زیبایی چهره نسبت به زیبایی اندام، اخلاق و حتی سلامتی برتری دارد. بنابراین بسیاری از خانم ها و آقایان جراحی بینی ترمیمی یا دیگر عمل های زیبایی انجام می دهند در واقع هزینه های خوش استایل شدن برای ازدواج را به دوش می کشند با امید داشتن یاری در زندگی که البته کمی عجیب است.

بنابراین گفته ها به نظر می رسد مردم ایران بیشتر از عمل های زیبایی به خودشناسی نیاز دارند.

تاثیر شبکه اجتماعی در زشت انگاری

تاثیرات شبکه های اجتماعی را در زشت انگاری نادیده نگیرید. شبکه های اجتماعی از عکس های رتوش شده و فوق ایده آل پر شده است ؛ اکثر این عکس ها با زندگی عادی و ظاهر انسان های عادی در تضاد هستند و مشکل از جایی شروع می شود که افراد به دیدن بهترین صورت ها ، بهترین اندام ها و پرپشت ترین موها عادت می کنند. این موضوع زمینه ساز جراحی بینی استخوانی، کاشت مو، تزریق ژل، زاویه سازی صورت و انجام دیگر پروسه های زیبایی می شود.

ما به شما نخواهیم گفت که کاشت مو انجام ندهید یا در راستای زیباتر شدن قدمی برندارید؛ اما قبل از هر اقدامی از خود بپرسید آیا نیاز است؟ آیا این پروسه زیبایی مرا زیباتر می کند ؟ یا صرفا جهت کمبود اعتماد بنفس و تحت تاثیر شبکه های اجتماعی قصد ایجاد تغییر در خود را دارید.

بهتر آن است که در تله شبکه های اجتماعی نیفتید و تنها اگر نیاز به مثلا جراحی بینی استخوانی دارید این عمل را انجام دهید؛ در غیر این صورت بدانید که حتی با انجام بهترین عمل های زیبایی نیز از ظاهر خود راضی نخواهید بود. چرا که مشکل در جایی درون شما نهفته است و آن خودکم پنداری یا کمبود عزت نفس است.

جراحی زیبایی برای ازدواج بدون خیانت

همه ما در اطرافمان افرادی را دیده ایم که تصور می کنند اگر هزینه های خوش استایل شدن برای ازدواج را بپردازند نه تنها ازدواج می کنند بلکه در این وصلت خیانت نیز نخواهند دید. چرا که آن ها بسیار زیبا هستند و همسرانشان می توانند به زیبایی آن ها افتخار کنند. در واقع این افراد زندگی را در ظاهر خلاصه کرده و آرامش و وفاداری را در زیبایی جستجو می کنند. اما آیا این طرز تفکر برای قرن ۲۱ است؟

بحث خیانت گرچه به اندازه ای به ظاهر ارتباط دارد اما مسائل تربیتی، ذات فرد، تجربه فرد از زندگی، میزان علاقه همسر و دیدگاه وی به زندگی و همسر خود عوامل تعیین کننده خیانت هستند. بدین ترتیب به عنوان مثال اگر بینی شما نیاز به عمل داشته یا حتی نیاز به جراحی بینی ترمیمی دارید شما می توانید از فواید جراحی های زیبایی بهره ببرید و بینی خود را به طبیعی ترین شکل ممکن جراحی کنید. اما این کار را به دلیل ازش وجودی خود انجام دهید و برای جلوگیری از خیانت قبل از ازدواج در درون همسر خود عمیق شوید.

دزدی به خاطر نداشتن پول جراحی زیبایی قبل از ازدواج

امروزه می شنویم از دزدی ها و جنایت هایی که برای جراحی بینی با هدف ازدواج انجام می شود. بشنوید داستان مردی را که به علت نداشتن پول جراحی زیبایی بینی و دریافت رضایت نامزد خود ، دست به دزدی می زند:

مردی موتور سوار در بازار میوه و تره بار گوشی فردی را می دزد ؛ بعد از تعقیب و گریز های فراوان عاقبت در دام پلیس افتاده و اینگونه اظهار می کند که به دلیل تامین  هزینه جراحی بینی و مرتب کردن دندان های خود دست به این کار شنیع زده است.

این مرد که ادعا کرد نامزد وی از ظاهر او خجالت زده است، دلیل کار خود را تامین هزینه های خوش استایل شدن برای ازدواج بیان کرد.

ازدواج های سست و بی پایه ای که براساس ظاهر بنا می شود، در واقع گوی شیشه ای توخالی است که با کوچکترین ضربه ای از هم گسسته و متلاشی می شود. بنابراین گوی خود را پر کنید.

جراحی زیبایی ذهن با هدف ازدواج !

انسان ها هم فرکانس های خود را به خود جذب می کنند ؛ این جمله را همه ما شنیده ایم اما یعنی چه؟ در واقع منظور از فرکانس میزان عزت نفس افراد است اگر شما عزت نفس کمی دارید قطعا انسانی با عزت نفس کم جذب شما می شود و اگر شما عزت نفس بالا یا متوسطی دارید، افرادی با عزت نفس بالا یا متوسط به شما جذب می شوند. هیچگاه افرادی که عزت نفس بالایی دارند جذب افرادی با عزت نفس پایین نمی شوند. بنابراین برای آن که ازدواجی موفق و هدفمند داشته باشید عزت نفس و ارزشمندی خود را بالا ببرید.

سخن آخر

جراحی های زیبایی طبیعی که به زیباتر شدن شما کمک می کنند، عالی هستند اما اگر در صورت خود به اندازه کافی تناسب و زیبایی دارید و به دلیل کمبود اعتماد بنفس خود را نازیبا می پندارید، پیشنهاد می دهیم قبل از اقدام به هر عمل زیبایی، اعتماد بنفس و عزت نفس خود را بالا ببرید. چرا که اگر مشکل شما کمبود عزت نفس باشد، حتی با هزینه های خوش استایل شدن برای ازدواج نیز احساس کافی بودن و زیبایی به شما دست نخواهد داد و موفق نخواهید شد. همچنین اطلاعات جامعی در مورد عمل مورد نظر به دست آورید، سایت راز جراحی یک مرجع عالی برای کسب اطلاعات مفید در این زمینه است

منبع :www.razjarahi.ir

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.