برند های معتبر جک پارکینگی

 همانگونه که میدانید سیستم های جک پارکینگی به مانند سایر تجهیزات و اکسسوری های ساختمانی در برگیرنده امکانات و حساسیت های بالایی است که در زمان خرید بایستی به آن ها توجه کنیم ، چند مورد از نکاتی که باید در نظر گرفت را به اختصار میخوانیم.

برند و کشور مبدا 

ایمنی و امنیت از مهم ترین موضوعات و نیاز های زندگی در اجتماع هستند، آرامش زاده امنیت است و این دو معقوله پیوند عمیقی با یکدیگر دارند، از امکاناتی که میتواند آرامش ما را تضمین کند سیستم های امنیتی و هوشمند سازی هستند، سیستم هایی با برق کار میکنند و مدت هاست که در حوالی زندگی ما جا خوش کرده اند، کنترل هر آنچه با برق کار میکند برایمان لذت بخش است زیرا میتوانیم آرامش و امنیتی تضمین شده داشته باشیم.

سیستم جک و درب اتوماتیک از آنهاست که میتواند تردد را برایمان آسان کند. این سیستم بسیار ارزان، در دسترس و بادوام است میتواند از سختی های تردد بکاهد و رفت آمد را تسهیل کند.

جک های پارکینگی به چند دسته ریلی، بازویی، زیرسقفی، زیرسطحی، پاملخی و ... تقسیم میشوند که رایج ترین استفاده آن ها در دو نوع بازویی و ریلی میباشد. مشخصه دوم جک های پارکینگی تکنولوژی ساخت آنهاست که به سه دسته الکترومکانیک ، الکتروهیدرولیک ، پنوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم میشوند ، سیستم های الکترومکانیک که جریان برق را به نیروی مکانیکی و محرکه تبدیل میکنند از رایج ترین سیستم های اتوماسیون منازل هستند، این تجهیزات به صورت معمول با نام و برند های مشخص در بازار وجود دارند که میخواهیم چند برند سرامد و معتبر از آنها را بررسی کنیم.

جک پارکینگی سیماران

برند ایرانی قدرتمند در زمینه تولید سیستم ها و اکسسوری های امنیتی و نظارت تصویری و اپلاینس خانه و آشپزخانه که با تولید تجهیزات امنیتی و حفاظتی پاگرفته است، این شرکت در ابتدا با آیفون های تصویری فوژان و جک های پارکینگی پروتکو و سپس با تنوع بیشتری از دوربین های مداربسته و ... فعالیت خود را ادامه داد، این شرکت در حال حاضر بیش از ۳۰۰۰ تنوع محصولی دارد که از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردارند.

درب اتوماتیک سیماران از دسته محصولاتی است که از نظر کیفیت و قیمت رقیبی در بازار ندارد، این برند که به نداشتن خرابی مشهور است تولید کننده با دوام ترین بازو ها و موتور ها و پیشرفته ترین مدارهای الکترونیکی معرفی میشود، جک پارکینگی سیماران دو دسته ریلی و بازویی را تولید میکند که برخی از آنها موتور ایتالیایی پروتکو و برخی از آنها از بازوی ایرانی بهره میبرند، وجود بازوهای پروتکو در مدل های ۴P، ۵P و بعضی دیگر از مدل های جک سیماران این است که سیماران نماینده انحصاری واردات و تامین جک پارکینگی پروتکو در ایران است.

جک پارکینگی بریزی

بریزی نیز در زمره برندهایی که از آینده به اکنون امده قرارمیگیرد ، این برند مجموعه ای بزرگ و تکمیل در زمینه سیستم های حفاظتی و امنیتی ، نظارت تصویری ، تامین انرژی و ... فعالیت میکند، محصولات این شرکت اغلب از کمپانی واقع در ایتالیا وارد میشوند که کیفیت بسیار بالایی دارند، همینطور برخی از محصولات این شرکت تحت لیسانس ایتالیا عرضه میگردند، دوربین مداربسته ، دستگاه ضبط دیجیتال، راهبند اتوماتیک و تعدادی دیگر از این محصولات تولید داخل بوده و برخی از محصولات جک پارکینگی سری S ، موتور کرکره، اپراتور درب شیشه ای و ... در کشور هایی مانند ایتالیا، چین و آلمان تولید میگردند که همگی دارای شناسه رهگیری و قابل استعلام هستند.

سها

محصولات این شرکت به صورت انحصاری توسط شرکت صنایع الکترونیک سها وارد کشور و عرضه به بازار میگردند این برند با توسعه و انعطاف بالا قابلیت تولید محصولات سفارشی را نیز دارد که میتواند نقطه عطف خوبی برای بیزینس های مشترک باشد.

شرکت بریزی برند قدرتمند، متعهد و نام آشنای بازار ایران و جهان با بیش از تنوع 1000 قلم کالا مانند جک پارکینگی ، کرکره برقی، دوربین مداربسته، سیستم های اکسس کنترل ، راهبند اتوماتیک و ... میتواند انتخاب خوبی در حوزه سیستم های حفاظتی و امنیتی باشد.

جک پارکینگی پروتکو

این برند که به عنوان برند مادر جک های پارکینگی سیماران شناخته میشود را میتوان در یک کلام به اصلالت و محبوبیت برند ایتالیایی معرفی کرد. پروتکو منحصرا تمرکز خود را روی محصولات جک پارکینگی گذاشته و تنها محصولی که در سبد کالایی خود دارد انواع جک پارکینگی است، این برترین و مجهزترین برد و مدارهای فرمان جک را تولید میکند کیت های لیبرا،Q60 ،Q80 و... از برد های هوشمند و عملگرا پروتکو هستند.

سیستم های منحصر به فرد پروتکو از قدیم الیام بهترین انتخاب برای مجتمع های مسکونی پر واحد و شلوغ بوده است ، همینطور محصولات این شرکت هیچ عبایی از وزن و عرض زیاد درب ندارند، کیفیت بالا ، خدمات مناسب و قیمت های اقتصادی این محصولات منجر شده است تا محصولات این شرکت یکی از پرفروش ترین محصولات صنف جک های پارکینگی باشند.

جک پارکینگی وی تو (V2)

جک پارکینگی وی تو از آن دست محصولاتی است که امکان ندارد از آن استفاده نکرده باشید، چون بسیار پرفروش و محبوب اند ، این برند که یک برند آلمانی - ایتالیایی است نزدیک به 40 سال قدمت در زمینه تولید جک های پارکینگی و راهبند اتوماتیک در کارنامه خود دارد.

 جک پارکینگی وی تو بسیار معروف و محبوب است این برند در تولیدات خود از تکنولوژی میکروپروسسوری که به ریز پردازنده ای معروف است استفاده میکند این برند تولید کننده جک های پارکینگی در دو مدل ریلی و بازویی و انواع راهبند که معروف ترین آن ها راهبند وی تو مدل Niuba است.

جک پارکینگی

 همینطور این برند دارنده استاندارد های ISO و گواهینامه های معتبر بین المللی نهاد های مختلف جهانی است، این برند تولید کننده جک های پارکینگی تا وزن 1200 کیلوگرم با درجه حفاظت IP65 و جریان مصرفی 24 و 220 ولت که میتواند برای موتور های خود قدرتی معادل 500 تا 600 وات را تولید کند است.

درب اتوماتیک وی تو قطعا انتخاب بسیار خوبی برای همه اماکن است زیرا این محصولات به مراتب بیشتر و بهتر از سایر برند های دیگر کارایی و دوام دارند.

مقایسه برند ها

در توضیحات بالا تلاش کردیم برند های مطرح بازار در حوزه ارائه خدمات هوشمند سازی و اتوماسیون ساختما را به شما معرفی کنیم، هر چند دست و پا شکسته اما مفید و قابل درک، بهترین اقدام ممکن در زمان خرید سیستم های حفاظتی و امنیتی مثل کرکره برقی ، جک پارکینگی، دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن و ... تماس با شرکت های ارائه دهنده خدمات فروش و اجرا و پشتیبانی مانند شرکت سها است، این شرکت با سابقه 15 ساله در زمینه فروش ، نصب و تامین سیستم های حفاظتی و امنیتی میتواند انتخاب خوبی در این زمینه باشد.

شرکت صنایع الکترونیک سها با اتکا به دانش بومی و محصولات باکیفیت خارجی و داخلی توانسته خدماتی درخور و شایسته به هموطنان عزیز ارائه کند ، این شرکت خدمات خود را در قالب فروشگاه اینترنتی و فروشگاه های محلی با چندین شعبه ارائه میکند.

کلام آخر

در این مقاله برآن بودیم که بتوانیم در مسیر پر پیچ و خم خرید جک های پارکینگی باری از دوش خریداران و مشتریان محترم این کالا برداریم، ما در شرکت سها میکوشیم تا بهترین خدمات را به شکلی ایده عال بدون کوچک ترین نقصی به شما ارائه کنیم، میتوانیم این مقاله را بدین شکل جمع بندی کنیم:

 برند های محبوب بازار در زمینه تولید جک پارکینگی و اتوماسیون های تردد برند هایی مانند سیماران، پروتکو، وی تو، یال، محک، بریزی و ... هستند که برخی از آنها اصالتا ایرانی و برخی از آنها ایتالیایی هستند، این برند ها از جمله تاپ ترین محصولات سیستم های حفاظتی و مراقبتی را تولید میکنند که میتوانند انتخاب خوبی در امر خرید، نصب و استفاده باشند.

شرکت سها برترین ارائه دهنده راهکار های نوین تردد و کنترل آن است، میتوان خدمات شرکت سها را در زمینه مراقبت و تجهیزات حفاظتی و امنیتی در این دانست که شرکت سها بزرگترین مرکز فروش و پخش جک پارکینگی، آیفون تصویری، دزدگیر اماکن ، دوربین مداربسته، سیستم اعلان حریق، حضور و غیاب و سایر سیستم های هوشمند سازی منزل است، این شرکت میتواند خدمتگذار شما در امر خرید جک پارکینگی باشد، مطمئنا با اعتماد به ما میتوانید از اطلاعات و مشاوره های خوبی برخودار شوید.

تماس با ما :

026-32541506 | 026-32541507

026-32542350 | 026-32547680

026-32540931 | 026-32539800

آدرس سایت : Sohaeshop

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.