جشنواره فروش اقساطی واحد های تجاری در فاز 11 پردیس تهران

خبر خوش برای سرمایه گذاران و خریداران واحد‌های تجاری شهر جدید پردیس (فاز 11) این است که شرکت بین المللی کوزو پارس، اخیرا تعدادی از واحد‌های تجاری ساخته شده خود را به صورت فروش نقدی و اقساطی عرضه کرده است. برای اطلاعات بیشتر به انتهای مطلب مراجعه کنید.

با عبور جمعیت شهرهای جدید از مرزهای میلیونی و ورود این مناطق خوش آب و هوا به مرحله جدیدی از حیات اجتماعی، سرازیر شدن سرمایه‌های خرد و حتی سرمایه‌های بزرگ به این شهرها و رشد انفجاری قیمت واحدهای تجاری باعث شد یک بار دیگر این شهرها زیر ذره بین کارشناسان اقتصادی و شهری قرار گیرد.

یکی از موفق ترین شهرهای جدید که در اطراف تهران حیاتی تازه را تجربه می‌کند شهر جدید پردیس است که به عنوان مهم ترین شهر نزدیک پایتخت، بعد از کرج از آن به عنوان بهشت سرمایه‌های کوچک یاد می‌شود.

رشد قیمت ۳۰۰ درصدی واحد‌های تجاری در این شهر در یکی دو سال گذشته حاکی از آن است که این منطقه خوش آب و هوا علاوه بر پتانسیل‌های طبیعی و بهره مندی از راه‌های مواصلاتی استاندارد، از نظر ساختار و فضای شهری و محیط‌های عمومی یکی از موفق ترین پروژه‌های موجود در میان شهر‌های جدید ایران است.

سرمایه‌گذاری بین‌المللی در پردیس

حضور و فعالیت‌های سنگین شرکت‌های ساختمان‌سازی بین‌المللی مانند شرکت بین‌المللی کوزو (کوزو پارس) حاکی از این است که کارشناسان این شرکت‌ها استقبال مردم نسبت به واحد‌های ساخته شده در این منطقه را کاملا مطلوب ارزیابی کرده و برخلاف برخی از شهرهای ناموفق دیگر که بحران‌های اجتماعی بخشی از حواشی آن‌ها را تشکیل می‌دهد، پردیس به عنوان یک الگوی موفق، کاملا برعکس عمل کرده است.

نگاهی به حیات اجتماعی، زیرساخت‌ها، رفاه عمومی، الگوها و المان‌های شهرسازی در شهر پردیس نشان می‌دهد این منطقه مسکونی خوش آب و هوا، به خاطر موقعیت جغرافیایی خود مورد استقبال جمعیت شناور و حتی بومی تهران قرار گرفته و در ضمن استانداردهای به کار رفته در تکمیل و توسعه آن اهمیت شایانی در این موفقیت داشت است.

شهر جدید پردیس در ۱۷ کیلومتری شرق تهران در مسیر جاده هراز واقع شده و به دلایل متعددی ارزش افزوده بسیار بالایی را در مقایسه با سایر مناطق داشته است.

توجه به این مساله که شهر جدید پردیس در سال‌های اخیر بالاترین نرخ رشد جمعیت را در کشور به خود اختصاص داده، به خوبی نشان می‌دهد معادله عرضه و تقاضا در این شهر با ضرباهنگ بیشتری به نفع تقاضا در حال تغییر است.

رشد ۳۰۰ درصدی ملک تجاری در پردیس

این رشد سریع جمعیت باعث شده است علاوه بر واحد‌های مسکونی، بخش‌های تجاری و کسب و کارهای این شهر رونق بیشتر و افزایش قیمت چند صد درصدی را تجربه کنند.تا جایی که این رقم افزایشی در برخی از واحد‌های تجاری تا ۳۰۰ درصد هم بوده است.

کمبود واحد‌های تجاری می‌توانست در دراز مدت حتی کوتاه مدت به یکی از معضلات این شهر رو به رشد، تبدیل شده و منابع اقتصادی این شهر را محدود سازد.

اما شرکت‌های فعال در امر ساختمان‌سازی در این شهر، از جمله شرکت بین‌المللی کوزو پارس، با احداث واحد‌های تجاری در کنار واحد‌های مسکونی توانستند این نقیصه را برطرف کرده و در نهایت نسبت به نگهداری تعادل بازار واحدهای تجاری، نقش بهینه ای ایفا کند.

بالاترین سقف مالی پروژه مسکن مهر در شهر جدید پردیس، داشتن بالاترین نرخ رشد جمعیت، بالاترین رشد قیمت واحد‌های تجاری در مقایسه با مناطق مشابه، فاکتورهایی است که به خوبی آینده درخشان این شهر را ترسیم می‌کنند.

ساخت مدارس، درمانگاهها، فضای سبز، شبکه‌های آب و فاضلاب، مخازن، تصفیه خانه‌های فاضلاب، خطوط انتقال شبکه برق، تکمیل سریع زیرساخت‌های شهری و امکانات عمومی باعث شده است اعتماد شهروندان دیگر شهرها بویژه ساکنان مناطق شمالی و شمال شرقی تهران به سرمایه‌گذاری در این شهر بسیار افزایش یابد.

پردیس تهران

متروی پردیس و تب سرمایه‌گذاری

پیش بینی‌ها حاکی از این است که تا چند سال آینده مترو به شهر پردیس راه پیدا کند و به معنای واقعی به مردم شمال شرق تهران سرویس دهد.این فاکتور از جمله مسائلی است که تب سرمایه‌گذاری در شهر جدید پردیس را به شدت بالا برده و رقابت برای خرید واحد‌های تجاری در این شهر را افزایش داده است؛ چرا که طبق ارزیابی کارشناسان، متروی پردیس یکی از بالاترین ارزش افزوده‌ها را برای این شهر به ارمغان خواهد آورد.

به هر حال افتتاح پروژه‌های ملی مترو و پیگیری روند توسعه این کلان پروژه در نهایت به نفع تمام شهرهای جدید خواهد بود که شهر جدید پردیس بیشترین بهره مندی را از این توسعه پایدار خواهد داشت.

حقیقت این است که در یکی دو سال گذشته، بعد از یک وقفه قابل ملاحظه و بحران ایجاد شده در شهرهای جدید، به تدریج با تکمیل زیرساخت ها و تکمیل واحدهای مسکونی، این شهرها به مراتب به مناطق بهتری برای زندگی تبدیل شدند.

پردیس شهر توریستی زیبا

دسترسی شهر پردیس به کلان شهر تهران از طریق آزادراه تهران - پردیس و بزرگراه تهران - فیروزکوه امکان پذیر است و طراحی و اجرای متروی تهران – پردیس، قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی این شهر را به مراتب افزایش خواهد داد.

با توجه به موقعیت خاص طبیعی پردیس، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبیعی و چشم‌انداز زیبا، این شهر می‌تواند اوقات فراغت سالم و به یادماندنی برای توریست ها، گردشگران و مسافران فراهم سازد.

از این لحاظ باید گفت که موقعیت جغرافیایی شهر جدید پردیس در مقایسه با شهرهای دیگر غیر قابل رقابت است و سرمایه گذاران و خریداران واحد‌های مسکونی و تجاری به این مساله کاملا واقف هستند و بازار گرم ایجاد شده برای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات این شهر در سال‌های اخیر ناشی از این تفکر است.

واحدهای تجاری اقساطی

خرید املاک تجاری در فاز 11 پردیس

یکی از فازهای موفق و مورد استقبال شهر جدید پردیس، فاز 11 آن است که هم اکنون شرکت بین‌المللی کوزو پارس به عنوان یکی از بزرگترین سازندگان مسکن منطقه در آن فعالیت می‌کند. واحد‌های تجاری ارائه شده برای فروش در فاز 11 قرار دارد که یکی از بهترین فازهای این شهر از نظر ساخت و نوسازترین فاز شهر است.

لازم به ذکر است که شرکت عمران شهر جدید پردیس به عنوان کارفرمای شرکت کوزو پارس بر فرایند ساخت نظارت دارد.

آن چنان که بخش معاونت توسعه و بازاریابی شرکت کوزو پارس اعلام کرده است کمپین فروش واحد‌های تجاری این شرکت در فاز 11 شهر جدید پردیس به صورت محدود برگزار شده و خریداران می‌توانند در طول این کمپین علاوه بر امکان خرید اقساطی واحد‌های تجاری از تخفیف‌های ارائه شده، در طول یک ماه بهره‌مند شوند.

مغازه ها بین 20 تا 50 متر

براساس اعلام بخش معاونت توسعه و بازاریابی شرکت کوزو پارس واحدهای تجاری آماده واگذاری در فاز 11 شهر جدید پردیس، اکثرا در متراز بین 20 تا 50 متر و دارای انباری و بالکن هستند و به لحاظ ساخت و استانداردها مهندسی، کاملا بهینه و مدرن هستند.

زمان واگذاری واحدهای تجاری فاز 11 شهر جدید پردیس

زمان واگذاری واحد‌ها نیز بر اساس توافق خریدار و فروشنده متنوع است تا خریداران بتوانند بسته به توان مالی خود نسبت به سرمایه‌گذاری در این شهر اقدام نمایند. 

خرید مغازه های تجاری آماده تحویل در شهر پردیس با تخفیف

تخفیف‌های ارائه شده از سوی شرکت بین‌المللی کوزو پارس برای واحد‌های تجاری فاز 11 شهر جدید پردیس در کمپین اخیر فروش بین 15 تا 25 درصد است و اقساط در نظر گرفته، از 16 تا 24 ماه در نظر گرفته شده است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از سایت شرکت کوزو پارس به نشانی http://kuzupars.com/   بازدید کرده و یا با شماره دفتر فروش 75079-021 تماس بگیرند

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.