گیفت کارت و جم بازی معتبر از گیم کد

در دنیای اینترنتی، الکترونیکی و دیجیتالی امروزی افراد می توانند با خرید گیفت کارت و جم بازی به محصولات، کالاها و خدمات مختلفی دسترسی پیدا کنند. 

 امروزه تقریبا تمامی شرکت های معتبر سراسر جهان در جهت رفاه و آسایش کاربران خود اقدام به تولید و عرضه انواع گیفت کارت ها می کنند. 

گیفت کارت در اصلی نوعی کارت اعتباری است که دارای اعتباری مجازی و غیر نقدی می باشد و نمی توان اعتبار آن را به حساب ها یا اشخاص دیگر انتقال داد. این نوع کارت های اعتباری می توانند یک هدیه و کادوی عالی برای افراد مختلف از جمله دانشجویان، گیمرها، نتورکرها و ... باشند.

مهم ترین نکات در خرید گیفت کارت

محبوبیت بالای گیفت کارت ها باعث شده است که افراد مختلف به فکر سواستفاده و کسب درآمد از این حوزه باشند به همین دلیل لازم است که افراد کاربران در هنگام خرید این کارت ها به فاکتورها و عوامل مختلفی توجه داشته باشند که مهم ترین آنها شامل موارد زیر هستند:

• کارمزدها و مالیات گیفت کارت ها

• ناحیه و ریجن استفاده از کارت

• سابقه و اعتبار سایت و فروشگاه عرضه کننده کارت ها و دارا بودن درگاه بانکی و SSL مطمئن

• نوع گیفت کارت و نوع ارز موجود در آن

• قیمت کارت و کاربردها و قابلیت های آن

محبوب ترین گیفت کارت ها در جهان

هر کدام از شرکت ها و برندهای شناخته فعال خصوصا در دنیای دیجیتال و الکترونیک مانند مایکروسافت، اسپاتیفای، ای بی، آمازون، نتفلیکس، اسکایپ و ... انواع گیفت کارت های مختلف با کاربردهای مختلف را عرضه کرده اند. 

امروزه تعدادی از گیفت کارت ها محبوبیت و جایگاهی جهانی پیدا کرده اند و مهم ترین آنها شامل مواردی همچون گیفت کارت ریزر گلد از شرکت Razer که در میان گیمرها محبوبیت است، گیفت کارت استیم از کمپانی معتبر Valve که کاربران می توانند در شبکه استیم عضو شوند، گیفت کارت گوگل پلی از شرکت کمپانی گوگل، گیفت کارت اپل آیتونز از کمپانی بزرگ اپل که در میان کاربران ios جایگاه ویژه ای دارد. گیفت کارت پلی استیشن از کمپانی سونی برای گیمرها، گیفت کارت ایکس باکس از شرکت مایکروسافت و ... می باشند.

خرید Gem بازی ها

گیم کد1

جم بازی ها به ارز رایج بازی های موبایلی و ویدیویی گفته می شود که امکان استفاده از امکانات، تجهیزات و آیتم های مختلف و همچنین به روزرسانی آیتم های متعدد را به گیمرها می دهد. در حقیقت بازیکنان می توانند با خرید جم بازی اقدام به انجام خرید درون برنامه ای اندروید و ios کنند و هر آیتمی که نیاز دارند را در اختیار داشته باشند. هر کدام از بازی های موبایلی و ویدیویی دارای یک ارز منحصر به فرد هستند.

گیمرها می توانند با خرید cp کالاف دیوتی موبایل، خرید الماس ایمو، خرید یوسی پابجی موبایل، خرید جم فری فایر، خرید ویباکس فورتنایت و ... سطح مهارت ها و بازی خودشان را ارتقا بدهند و به هر آیتمی که نیاز دارند دسترسی داشته باشند و آیتم ها را مطابق میل خودشان شخصی سازی و سفارشی سازی نمایند.

خرید گیفت کارت و جم از گیم کد

سایت ها و فروشگاه های متعددی در زمینه فروش جم بازی و گیفت کارت ها فعالیت دارند و خدمات مختلفی به کاربران ارائه می کنند. 

وبسایت فروشگاهی گیم کد (GameCode) از اعتبار و سابقه بالایی برخوردار است و کاربران می توانند با اطمینان خاطر در این سایت اقدام به خرید گیفت کارت اپل با قیمت دلخواه، خرید گیفت کارت گوگل پلی با قیمت دلخواه، گیفت کارت آمازون با قیمت دلخواه و جم انواع بازی ها بکنند.

وجود درگاه بانکی و SSL مطمئن، داشتن پشتیبانی آنلاین و شبانه روزی، شارژ فوری خرید جم بازی، شارژ فوری محصولات درون برنامه ای، تحویل فوری محصول و ... از مهم ترین ویژگی های این سایت هستند که یک خرید مطمئن را برای کاربران رقم می زنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.