پربازدید ترین تبلیغات روز دنیا 2021 که احتمالا نمیدانستید!

 تبلیغات روشی است که از طریق آن می توانید محصولات و برند خود را به مردم نمایش دهید و از طریق آن کسب و کار خود را رونق بخشید. شاید این سؤال برای شما به وجود بیاید که چطور تبلیغات این کار را برای شما انجام می دهد؟!

 تبلیغات مدل های مختلفی دارد، از تبلیغات در فضای مجازی و تلویزیون گرفته تا تبلیغات در مکان های عمومی که تحت عنوان تبلیغات محیطی شناخته می شوند. شرکت ها و ارگان ها از طریق نمایش محصولات، خدمات و برند خود به مردم، اطلاعاتی را به مخاطبان خود از محصول مورد نظر می رسانند که حس کنجکاوی مخاطب را برانگیخته می کند و سبب می شود تا مدت ها این تبلیغ در ذهن آن ها ماندگار شود.

حال هر چقدر که تبلیغات شما نسبت به تبلیغات سایر رقبا متمایز تر باشد و از ایده های جذاب تری در آن استفاده کنید، نظر مخاطبان بیشتری را می توانید نسبت به خود جلب کنید. با ما همراه باشید که در ادامه قصد داریم شما را برخی از مدل ها معروف تبلیغات آشنا کنیم.

محصولی فوق العاده روی میز کار

به عنوان یکی از کاربردی ترین شیوه های تبلیغاتی رایج، برای صاحبان مشاغل خرید تقویم رومیزی از اهمیت فراوانی برخوردار است. تقویم رومیزی نه تنها کاربردی است بلکه یک ابزار آگاهی دهنده نیز محسوب می شود که نقش پررنگی را در زندگی افراد ایفا می کند، همچنین سبب می شود افراد در کارهای روزمره خود دقیق تر عمل کنند. 

زمان آغاز سال نو، همه به دنبال آن هستند که از تعطیلات سال آینده آگاه شوند و این بهترین فرصت برای شرکت ها و ارگان است که از این طریق برند و محصولات خود را به همگان معرفی کنند.

از آژانس های قدیم تا جدید ترین شرکت ها

یک ابزار کاربردی بر روی دیوار محل کار یا خانه شما است. از تقویم دیواری جدید می توان در هر جایی که قابلیت آویزان کردن وجود دارد استفاده کرد. در طول ۳۶۵ روز سال تقویم دیواری مقابل چشم قرار دارد.

به همین دلیل ابزار تقویم دیواری جدید  یکی از بهترین ابزارها برای معرفی و تبلیغ برند شما است. این محصول را می توانید طبق سلیقه خود سفارش دهید. هر برگه تقویم می تواند دارای یک نقاشی، یا عکس از عزیزان یا محصول شما باشد.

این مدل از تقویم به علت سایز بزرگی که دارد و طرحی که بر روی آن چاپ می شود، همیشه تداعی گر خاطرات خوش برای بینندگان آن است و به صورت تک برگ، ۴ برگ و ۱۲ برگ چاپ می شود.

Popular-ads-vajegostar-3

تبلیغات در دنیایی دیگر در دل دستگاه های مدرن

اگر می خواهید تبلیغاتی ماندگار و پربازدید برای برند یا کسب و کار خود داشته باشید، یکی از راه ها تبلیغات در فضای مجازی است. شما با تبلیغ در اینستاگرام، تلگرام، لینکدین و دیگر شبکه های مجازی پرمخاطب می توانید مشتریان بیشتری را به خود اختصاص دهید. برای تبلیغات در فضای مجازی همانند دیگر انواع تبلیغات باید بنر یا ویدئو تبلیغاتی جذابی تولید کنید. 

از انواع تبلیغات در فضای مجازی نیز می توان به تبلیغات نمایشی یا CPM، تبلیغات کلیکی یا CPC، تبلیغات CPA، تبلیغات به ازای نرخ فروش CPL، تبلیغات CPO، تبلیغات CPS و تبلیغات CPI اشاره کرد. هر کدام از انواع این تبلیغات با توجه به نوع کسب و کار و مخاطبان هدف شما انتخاب می شوند.

با این حال فراموش نکنید که قیمت تبلیغات در فضای مجازی به خصوص تلگرام و اینستاگرام بالا است و باید بودجه کافی برای این کار اختصاص دهید. البته پیشنهاد می کنیم تا قبل از انجام هر نوع تبلیغ برای برند و کسب و کار خود ابتدا با یک مشاور تبلیغاتی صحبت کنید.

Popular-ads-vajegostar-2

دیده شدن در انیمیشن های جذاب

بازاریابی و تبلیغات از طریق انیمیشن ها یکی از مهم ترین و پرطرفدارترین نوع تبلیغات است. از آن جا که ویدئوهای تبلیغاتی به خصوص ویدئوهای طنز و انیمیشنی جایگاه خاصی در بین عموم مردم دارد، بسیاری از صاحبان کسب و کارها ترجیح می دهند تا برای تبلیغات خود از این نوع تیزرها استفاده کنند.

با تیزرهای تبلیغاتی می توانید پیام خود را به شیوه جذاب تری به مخاطبان هدف خود معرفی کنید. از طرف دیگر در مراحل ساخت تیزر انیمیشن نیازی نیست تا همه سناریو کاملاً واقعی و ملموس باشد. شما می توانید کارکترهای خود را از اشیاء، خوراکی ها و ... انتخاب کنید و به نوعی به این کارکترها جان ببخشید.

از مزیت های ساخت تیزر انیمیشن نیز می توان به افزایش آگاهی مخاطبان نسبت به برند، انتقال پیام به شیوه جذاب تر، افزایش محبوبیت تیزر، تاثیرگذاری عاطفی مخاطبان و ماندگاری بالا تبلغ بر ذهن مخاطب اشاره کرد. قیمت ساخت تیزر انیمیشنی با توجه به شرایط کار، تکنیک اجرایی، تعداد کاراکتر، زمان ویدئو و تعداد فریم کار بستگی دارد.

در پایان...

استفاده از تبلیغات می تواند کمک شایانی به شما در برندینگ و پیشی گرفتنتان در میادین رقابتی از سایر رقبا بکند. تقویم رومیزی، تقویم دیواری، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات در فضای مجازی و ساخت تیزر انیمیشن تنها بخشی از مدل های گوناگون دنیای تبلیغات محسوب می شوند. که سعی کردیم شما را با آن ها تا حدودی آشنا کنیم.  از شما سپاس گذاریم که تا پایان ما را همراهی کردید و امیدواریم که این مطلب مورد پسند شما قرار گرفته باشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.