یک رقابت حساس بین علاقمندان موتورسیکلت

 با افزایش محبوبیت و تقاضا برای موتورسیکلت‌ها، تولیدکنندگان به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند تا بهترین مدل‌ها را ارائه دهند. یکی از این تولیدکنندگان برند کی‌وی (Keeway) است. شرکت نیکران موتور پاسارگاد در جدیدترین رویداد عمومی خود یک مسابقه برای حدس مدل موتورسیکلتی جدید از این شرکت برگزار کرده است. اگر علاقمند هستید در این مسابقه شرکت کنید، با ما همراه باشید.

شرکت کی‌وی تنها در مدت ۱۵ سال توانست به یک برند مشهور در دنیا تبدیل شود. کی‌وی یک برند چندملیتی است و امروزه در هشتاد کشور دنیا موتورسیکلت‌های خود را به بازار عرضه می‌کند. این شرکت همچنین در زمینه تولید موتورسیکلت‌هایی با حجم موتور ۲۵۰ سی سی و پایین‌تر و نیز تولید اسکوترها تخصص دارد. به‌همین دلیل مسابقه‌ای از جانب شرکت نیکران موتور برای حدس محصول جدیدی از کی‌وی به شکل یک رویداد عمومی برگزار شده است.

همکاری بنللی و کی‌وی

شرکت نیکران موتور نماینده انحصاری محصولات بنللی و همچنین محصولات کی‌وی در ایران است. خبرهای شنیده شده درباره موتورسیکلت جدید نیکران موتور به‌دلایل بسیاری هیجان‌انگیز هستند. اولا این که این موتورسیکلت با همکاری بنللی ساخته است.

همانطور که می‌دانید بنللی یک برند مشهور ایتالیایی با بیش از صد سال سابقه تولید موتورسیکلت است. بنللی شرکتی است که  حتی هارلی دیویدسون از آن برای تولید انجین‌های مدل‌های خود درخواست همکاری کرده است.

خبر دیگری که در مورد موتورسیکلت جدید شرکت نیکران موتور شنیده‌ایم، همکاری شرکت پیاجیو در طراحی و تولید این موتورسیکلت است. همینجا اشاره کنیم که با توجه به این همکاری و سابقه پیاجیو و کی‌وی در تولید موتورسیکلتی از کلاس اسکوتر، حدس ما این است که مدل جدید نیکران موتور نیز اسکوتری از برند کی وی با حجم ۲۵۰ سی سی باشد.

پرسش‌های مسابقه نیکران موتور

موتورسوارها و علاقمندان موتورسواری همواره اهل رقابت هستند و دوست دارند توانایی‌های خود را بهتر بشناسند و محک بزنند. اگر اهل رقابت هستید باید بگوییم که نیکران موتور فقط در دو زمینه از شما سوال دارد. یکی درباره حجم موتور که می‌توانید یکی از گزینه‌های زیر را انتخاب کنید:

• ۱۲۵ سی سی

• ۱۵۰ سی سی

• ۱۸۰ سی سی

• ۲۵۰ سی سی

پرسش دوم نیکران موتور از شما برای این که بتوانید یکی از برندگان نشان طلا باشید، در مورد کلاس این موتورسیکلت است. شما می‌توانید یکی از این کلاس‌ها را برای مدل جدید موتورسیکلت کی‌وی در نیکران موتور انتخاب کنید:

• اسپرت

• اسکوتر

• اسکرمبلر

• نیکد

• کراس

مسابقه

چطور در این مسابقه شرکت کنیم؟

اگر فکر می‌کنید بتوانید با این اطلاعات شانس خود را در رویداد مسابقه نیکران موتور امتحان کنید، همین الان به سایت این شرکت بروید. در صفحه مسابقه این سایت، بخش ورود به مسابقه را انتخاب کنید. دو پرسش چند گزینه‌ای مسابقه را پاسخ بدهید و اطلاعات خواسته شده را نیز وارد کنید. یازده نشان طلا به قید قرعه به کسانی داده خواهد شد که بتوانند پاسخ درست را حدس بزنند. مهلت شرکت در این مسابقه از تاریخ 17 تا 27 مهرماه است و تاریخ قرعه کشی آن نیز دوم آبان، هم‌زمان با رونمایی از محصول جدید بنللی در نیکران موتور خواهد بود. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.