سفر به دبی برای شرکت در اکسپو 2020 دبی

 این نمایشگاه‌ها به صورت دوره‌ای  و به میزبانی کشورهای مختلف برگزار می‌شوند که در این میان میزبانی اکسپو ۲۰۲۰ را کشور امارات متحده عربی و شهر دبی به عهده دارد.

با شیوع کرونا، برگزاری اکسپو 2020 دبی  به تعویق افتاد و به همین دلیل در سال ۲۰۲۱ شاهد برگزاری آن خواهیم بود. از آنجا که ایران هم مانند اکسپوهای پیشین دارای غرفه‌ای در این نمایشگاه است، مدیران، تجار و گردشگران زیادی راهی دبی می‌شوند و از ۹ مهر ۱۴۰۰ تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ از اکسپو ۲۰۲۰ دبی بازدید می‌کنند.

اما برای سفر به دبی برای شرکت در اکسپو ۲۰۲۰ چه کارهایی لازم است و چه نکاتی باید مورد توجه قرار گیرند؟ پاسخ این سوال را در ادامه مطلب خواهید یافت.

خرید بلیط هواپیما برای شرکت در اکسپو ۲۰۲۰ دبی

برای سفر به دبی باید بلیط هواپیما تهیه کنید و از آنجا که تقاضای سفر به دبی در این ایام افزایش می‌یابد، ممکن است با دیدن هزینه بلیط دچار حیرت شوید. در این میان برخی از ایرلاین‌ها برای این ایام تخفیفاتی را برای خرید بلیط هواپیما دبی در نظر گرفته و پیشنهادات جذابی برای شما دارند.

 یکی از این ایرلاین‌ها، هواپیمایی امارات است که تخفیف «ارلی‌بُرد اکسپو ۲۰۲۰ دبی» را برای بازدیدکنندگان از اکسپو دبی ارائه کرده و تخفیفات خوبی ارائه می‌دهد. اگر از تاریخ ۲۸ سپتامبر تا ۱۲ اکتبر ۲۰۲۱، بلیط هواپیما دبی را برای پروازها‌ی بین ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۱ (۶ مهر ۱۴۰۰) تا ۳۱ مارس ۲۰۲۲ (۱۱ فروردین ۱۴۰۱) رزرو کنید، می‌توانید از تخفیف ۲۰ درصدی برخوردار شوید. با خرید بلیط هواپیما از هواپیمایی امارات، یک بلیط رایگان یک‌روزه اکسپو ۲۰۲۰ نیز به شما تعلق خواهد گرفت. با مراجعه به سایت فلای تودی می‌توانید به راحتی بلیط این ایرلاین را خریداری کنید و از این تخفیفات بهره‌مند شوید.

نمایشگاه اکسپو

رزرو هتل برای نمایشگاه اکسپو 2020

نمایشگاه اکسپو 2020 اهمیت زیادی برای مقامت امارات دارد و به همین دلیل تسهیلات قابل توجهی را برای آن در نظر گرفته‌ شده است. چندین هتل فقط به مناسبت این نمایشگاه آغاز به کار کرده‌اند که تعدادی از آن‌ها در فاصله‌ای بسیار نزدیک به نمایشگاه هستند.

 به هنگام رزرو هتل دبی برای نمایشگاه اکسپو به یاد داشته باشید که هتل‌های نزدیک نمایشگاه معمولا افزایش قیمت چشم‌گیری در این دوران دارند و هزینه زیادی روی دستتان می‌گذارند. برای آنکه هزینه پایین‌تری برای هتل بپردازید می‌توانید هتل‌های دورتر را انتخاب کنید. نگران مسیر رسیدن به نمایشگاه اکسپو نباشید، چرا که سرویس‌های رایگان در نقاط مختلف شهر در دسترس شما هستند و استفاده از مترو هم گزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای برای شما خواهد بود.

اکسپو دبی

تهیه بلیط نمایشگاه اکسپو دبی

با توجه به نوع بلیطی که تهیه می‌کنید، برای بلیط نمایشگاه اکسپو باید بین 95 تا 495 درهم برای هر نفر بپردازید. جالب آن است که افراد ۶ تا ۱۷ سال، افراد ۶۰ سال به بالا و معلولان می‌توانند از امکان بازدید رایگان از اکسپو 2020 دبی استفاده نمایند.

رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما دبی در فلای تودی 

تفاوتی ندارد که قصد سفر به دبی و بازدید از نمایشگاه اکسپو 2020 را دارید و یا برای سفر به کشور و شهر دیگری برنامه‌ریزی می‌کنید. شما با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل از فلای تودی می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. تقویم قیمتی، نمودار قیمتی و اطلاع از آخرین قیمت‌ها، سرویس‌هایی هستند که برای مدیریت هزینه‌های سفر توسط فلای تودی به شما ارائه می‌شوند. با استفاده از این سرویس‌ها و مقایسه قیمت‌ها می‌توانید خریدی مقرون به‌صرفه داشته باشید. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.