با بهترین بازی های آنلاین ps4 آشنا شوید

 بدون اغراق می توان گفت تجربه بازی های آنلاین کنسول ps۴ بسیار هیجان انگیز وجذاب است و شما را ساعت ها سرگرم می کنند.  در این مقاله از گیفت کارت لند با ما همراه باشید تا شما را با بازی های آنلاینی آشنا کنیم که نباید تجربه بازی آنها را از دست دهید.

بازی warframe

این بازی برای افرادی مناسب است که عاشق بازی های علمی تخیلی و پیچیده هستند. شخصیت ها وصحنه های این بازی آنقدر جذاب است که می توانید ساعت ها بدون اینکه خسته شوید پای آن بنشینید و غرق آن شوید. در این بازی شما نقش یک جنگجو را دارید که باید در برابر دشمنانی که به دنبال مهار شما هستند مبارزه کنید. 

بازی Brawlhalla

این بازی در سطح دوبعدی وبا سبک خاصی طراحی شده است. داستان بازی هم از این قرار است که حدود ۶۰ قهرمان با قابلیت های بسیار متفاوت در بازی وجود دارند که با هم مبارزه می کنند و به دنبال پیروز شدن هستند. نکته قابل توجه کیفیت طراحی این بازی است و دسترسی به منوهای این بازی بسیار آسان است.

داستان بازی Fortnite battle royale

این بازی در سبک اکشن است که داستان بازی درباره افرادی است که در یک جزیره فرود آمده اند و باید از خود در برابر سایر افراد دفاع کنند و جذابیت این بازی در این است که امکان ساخت و ساز وجود دارد و این بازی آنقدر ادامه پیدا می کند تا یک بازیکن یا گروه برنده شوند.

بازی neverwinter

بازی

Neverwinter یک دنیای خیالی است و داستان این بازی از جایی آغاز می شود که لرد این دنیای خیالی به یک باره غیبش می زند و همین مسئله باعث هرج و مرج می شود. حالا فکرش را بکنید در این میان به یک باره سر و کله ارتش مردگان هم پیدا می شود و شما باید متوجه شوید که هدف آنها چیست.

بازی hawken

تجربه جالب و هیجان انگیز تیراندازی با ربات ها! در بازی گزینه های بسیار زیادی برای شکل و اسلحه های ربات ها وجود دارد که ممکن است کمی شما را گیج کند ولی آنقدر جنگ و نبرد با این فناوری لذت بخش است که دوست دارید این اسلحه ها را در دست بگیرید وبه جنگ بروید.

بازی star trek online

این بازی همان طور که ازنامش مشخص است در رابطه با نجوم و بسیارماجراجویانه است. این داستان درباره جنگ و جدل در ایستگاه های فضایی است در این بازی سفر به کهکشان ها را تجربه می کنید و شاید این دور شدن برای شما کمی هم ترسناک باشد   اگر شما علاقه مند به خرید بازی های ps۴ آنلاین هستید می توانید به سایت ما در گیفت لند مراجعه کنید.

سخن آخر 

امروزه بازی های آنلاین بسیار سرگرم کننده هستند  ومی توان با هزینه کم بهترین بازی ها را انجام داد. برای خرید گیفت کارت آیتیونز، ایکس باکس و... می توانید با خیال راحت به سایت ما یعنیgiftcardsland مراجعه کنید تا با پرداخت امن و خرید مطمئن بتوانید از انواع بازی ها لذت ببرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.