یکی از این ۱۳ مکان رمانتیک را برای ماه عسل خود انتخاب کنید

  اکنون شریکی دارید که با او در رمانتیک‌ترین مکان‌های جهان گشت‌وگذار می‌کنید و سرانجام کسی را دارید که در هواپیما، سر خود را بر روی شانه‌اش بگذارید. زمانی که اسم هواپیما و پرواز به میان می‌آید، به یاد می‌آورید که باید بلیط بخرید. شاید در بحبوحه‌ی مراسم عروسی خرید بلیط ماه عسل را فراموش کرده باشید، اما نگران نباشید، کارها را به فلایتیو بسپارید و راهی یک سفر رویایی شوید.

در گوشه گوشه‌ی این دنیای بزرگ، جاهای خاصی وجود دارند که برچسب عاشقانه بر آنها خورده است و زوج‌های خوشبخت برای سفرهای رمانتیک خود انتخاب می‎کنند. این که آیا شما به سفر ماه عسل می‌روید، قصد دارید در سفر سالگرد ازدواج خود را جشن بگیرید، یا صرفاً به دنبال استراحتی دو نفره هستید، در کیفیت مکان رمانتیکی که انتخاب می‎کنید، فرقی ندارد. اگر می‌خواهید بیشترین لذت را از همراهی با همسر خود ببرید، سفرتان را با لیستی از رمانتیک‌ترین مکان‌های جهان برنامه‌ریزی کنید.

پاریس، فرانسه

پاریس شهر نورها است و آیا هیچ دورنمای عاشقانه‌ای بدون غرق شدن در نور کامل می‌شود؟ برای زوج‌های جوان دلایل زیادی وجود دارد که برای ماه عسل به این شهر زیبا بروند و از حال‌و‌هوا و انرژی این شهر اروپایی لذت ببرند. شما هم می‌توانید در این حال‌وهوا قرار بگیرید، در این شهر رویایی پرسه بزنید، کافی‌شاپ‌های عجیب و غریب را پیدا ‌کنید، پا روی خیابان‌های سنگ‌فرش زیبا بگذارید و از بوی عطرهای دست‌ساز و البته عطر غذاهای خوشمزه سرمست ‌شوید.

شما در پاریس می‌توانید روزهای خود را با گشت‌وگذار در بسیاری از نمادهای دیدنی عاشقانه، از برج ایفل گرفته تا پل پون دِآر (Pont Des Arts) روی رود سن بگذرانید و در شب، در یکی از مجلل‌ترین استراحتگاه‌های روی کره‌ی خاکی، اقامت کنید. اگر بهار، تابستان یا پاییز به پاریس سفر کردید، دو دوچرخه اجاره کنید و به همراه همسر خود، به مکان‌های مختلف از موزه‌های متعدد گرفته تا نمایشگاه‌ها و مراکز خرید بروید و در حین رکاب زدن حس و حالی عاشقانه را تجربه کنید. بلیط هواپیما پاریس را آنلاین تهیه کنید.

ونیز، ایتالیا

ضرب‌المثلی وجود دارد که می‌گوید مردم یا این شهر شمالی ایتالیا را دوست دارند یا از آن متنفر هستند. اما به کدام دو پروانه‌ی عاشق در سفر به شهر آب‌ها بد می‎گذرد؟ ونیز برای کسی که حتی چند بار به این شهر سفر کرده‌ هم چیزهای شگفت‌انگیز زیادی دارد. زیرا این شهر پایتخت منطقه‌ی ونتو است که از ۱۰۰ جزیره‌ی کوچک پر از جاذبه‌ی گردشگری تشکیل شده است. پس مدت‌ها طول می‌کشد تا گردشگران، تمام دیدنی‌های این منطقه‌ی زیبا را ببینند. در اینجا، خیابان و جاده‌های زیادی وجود ندارد، اما تا دلتان بخواهد کانال‌های آب هست که باعث می‌شود بیشتر مسیر خود را با گوندولا (قایق‌های ونیز) سفر کنید.

در حالی که دست در دست همسرتان عاشقانه روی پل‌های شهر قدم می‌زنید، راه خود را از طریق میدان سنت مارک به جایی که فروشندگان محلی کالاهای دست‌ساز خود را به نمایش می‌گذارند، کج کنید. مراقب کبوترها باشید تا به غذایتان نک نزنند. حتماً به تماشای پل ریالتو بروید که شیوه‌ی ساخت آن شگفت‎انگیزترین است. شما هم‌چنین در ونیز شاهد نشانه‌هایی از دوران رنسانس و همچنین نقاط دیدنی با معماری گوتیک خواهید بود.

سانتورینی، یونان

سانتورینی به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد ماه عسل روی کره‌ی زمین و یکی از زیباترین جزایر یونان شناخته شده است، در سانتورینی خانه‌ها گنبدهای آبی دارند و خودشان آنقدر سفید هستند که برق می‌زنند. در کنار سقف‌های آبی، رنگ آبی لاجوردی دریا، آرامشی عمیق را به همراه دارد. دریای زیبای سانتورینی، دلیل اصلی انتخاب این مکان توسط بسیاری از تازه عروس‌ها است. غروب‌های فریبنده‌ی صورتی، نارنجی و طلایی که از شهر اویا به بهترین شکل دیده می‌شود، یکی از مناظر عاشقانه‌ی سانتورینی است که در هر جایی یافت نمی‎شود.

به زوج‌های جوان پیشنهاد می‌شود برای تماشای بهتر مناظر سفید سانتورینی، پس از قدم زدن در خیابان‌های باریک و اغلب شیب‌دار، یک ماشین اجاره کرده و به اطراف رانندگی کنند. اگر حوصله‌ی رانندگی ندارید، می‌توانید یک تاکسی کرایه کنید، اما در این صورت فضای دونفره‌تان را از دست می‌دهید. اگر ماجراجوتر هستید، یک اسکوتر اجاره کنید. هیچ چیز عاشقانه‌تر از همراهی شریک زندگی‌تان در جاده‌های زیبا و تماشای شکوه و جلال طبیعت نیست.

کرابی، تایلند

کرابی در تایلند به لطف زیبایی باورنکردنی آب آبی، هزینه‌های مناسب سفر، غذاهای خوشمزه و سواحل رویایی، مقصد بسیاری از گردشگران به ویژه زوج‌های جوان است که به بازدید از تفریحگاه‌های ساحلی تایلند می‌روند. در سفر به تایلند ده‌ها جزیره را می‌توان انتخاب کرد اما جزیره‌های واقع در استان کرابی عاشقانه‌تر از همه‌ی جزیره‎ها بوده که برای ماه عسل و زوج‌های جوان مناسب هستند. در اینجا، شما قادر خواهید بود در یک منظره‌ی آرام و در عین حال باشکوه، خودتان باشید و مدتی از شلوغی‌های دنیا به دور باشید.

کرابی در ناحیه‌ی جنوبی سواحل غربی کشور واقع شده است و گردشگران زیبایی‎های طبیعی زیادی نظیر جنگل حرا، سازه‌هایی با سنگ آهک، تخته سنگ‌ها و بسیاری مناظر شگفت‎انگیز دیگر را در جزایر آن می‌یابند. شما می‌توانید با یک قایق به ساحل رایلی بروید یا برای دیدن موجودات رنگارنگ دریا به غواصی بپردازید. هم‌چنین می‌توانید در اقامتگاه‌های پنج ستاره اقامت کنید، که اکثر آنها به ساحل نزدیک هستند و هم‌چنین استخر خصوصی دارند.

منطقه‌ی حفاظتی Sabi Sands Game Reserve، آفریقای جنوبی

یافتن شخصی که بتوانید زندگی خود را با او تقسیم کنید، مانند این است که یک الماس را در میان شبدرهای یک مزرعه به دست آورید یا یک پلنگ را روی درخت ببینید. رفتن به سافاری در آفریقای جنوبی یکی از مواردی است که همه در آرزوی آن هستند و شما هیچ شخصی بهتر از شریک زندگی‌تان را ندارید که این سفر شگفت‌انگیز را با او قسمت کنید.

پارک ملی افسانه‌ای کروگر یکی از مکان‌های معروف گردشگری در این منطقه است، اما گزینه‌ی عاشقانه‌تر اقامتگاه گیم رزرو در منطقه‌‌ی حفاظتی سابی سندز است، که بسیاری از استراحتگاه‌های لوکس را در خود جای داده است. اینجا می‌توانید با تماشای زرافه‌ها و گورخرها از خواب بیدار شوید و روز خود را به رانندگی بپردازید. شب هنگام به تماشای ستاره‌ها و صور فلکی بنشینید که آن قدر به زمین نزدیک هستند که به نظر می‌رسد می‌توانید آنها را بچینید و به همسر خود هدیه دهید. برای تجربه‌ی این سفر بی‌نظیر، بلیط خود را از فلایتیو بخرید و به راه بیفتید.

برکشیرس (The Berkshires)، ماساچوست، آمریکا

بسیاری از زوج‌های آمریکایی مشتاقانه منتظر اولین تعطیلات آخر هفته‌ی خود هستند تا به برکشیرس بروند، جایی که می‌توانند در آن مهارت‌های خود را در زندگی مشترک آزمایش کنند. برکشیرس یک مقصد عاشقانه‌ی ایده‌آل است. برکشیرس یک منطقه‌ی کوهستانی در ماساچوست است که اکثراً در پاییز یا اوایل زمستان زوج‌ها را به سمت خود می‌کشاند. در پاییز، برگ‌ها با نمایش رنگی خود منظره‌های باورنکردنی خیره‌کننده‌ای را درست می‎کنند.

مالدیو

بدون تردید، با جستجوی کلمه‌ی «عاشقانه» در گوگل، تصاویری از این کشور گرمسیری منحصر به فرد را خواهید دید. مالدیو در اقیانوس هند قرار دارد و ۲۶ جزیره‌ی کوچک دایره‌ای شکل آن، دارای مناظر بی‌نظیری هستند. جزایر مالدیو در لیست یکی از زیباترین جزایر جهان قرار دارد. بیشتر زوج‌ها در خانه‌های ییلاقی روی آب با بالکن وسیع و کف‌ شفاف که به آنها اجازه‌ی تماشای دریا را می‌دهد، اقامت می‎کنند.

غواصی دو نفره و کاوش صخره‌ها و تماشای زندگی موجودات دریایی یکی از بزرگ‎ترین تفریحات سفر عاشقانه به مالدیو است. اگر دوست دارید که در زمستان به ماه عسل بروید، خوب است بدانید که مالدیو یکی از بهترین مقاصد سفر در زمستان است.

سیشل

نمی‌توان در سیشل اقامت کرد و احساس عاشق بودن نداشت. این مجمع الجزایر با ۱۱۵ جزیره که یکی از عاشقانه‌ترین مقاصد روی کره‌ی زمین است، دارای مناظر باشکوه چشم‌نوازی است که زوج‌های گردشگر را غرق در لذت می‌کند و آنها را به غواصی در آب زلال و شفاف، قایقرانی، گشت‌وگذار در جنگل و صعود از روی سنگ‌های آتشفشانی دعوت می‌کند.

ماهه بزرگ‌ترین جزیره‌ی سیشل است که تعداد زیادی هتل، رستوران و مراکز خرید را با قیمت‌های متنوع در خود دارد اما این جزایر کوچک و خصوصی هستند که فضایی عاشقانه را به ارمغان می‌آورند. علاوه بر سواحل بکر و آب بسیار گرم و تمیز که می‌توانید تمام روز در آن شنا و غواصی کنید، بسیاری از این جزایر دارای محل اقامتگاه‌های مجلل هستند. این اقامتگاه‌ها برای افرادی مناسب است که قصد دارند با همسر در هتل خود بمانند و از فضایی آرام و بدون دغدغه بهره‌مند شوند.

مائویی، هاوایی، ایالات متحده آمریکا

هاوایی مقصد همه‌ی کسانی است که به تفریحات ساحلی از نوع آمریکایی آن علاقمند هستند. علاوه بر برخی از رویایی‌ترین تفریحگاه‌های لوکس جهان، چشم‌اندازهای متنوع این جزیره، آن را در جهان معروف کرده است.

گردشگران می‌توانند در امتداد بزرگراه زیبا هانا رانندگی کنند و در پارک ملی هالاکالا، به تماشای آتشفشان بروند. زوج‌ها با  خوابیدن در زیر ستارگان و تماشای صور فلکی خیره‌کننده که نور را به آسمان نیمه شب می‌آورند، بدون استفاده از شمع و چراغ، می‎توانند شبی رویایی را برای خود بسازند.

ساحل آمالفی، ایتالیا

اگر می‌خواهید با همسر خود در غروب آفتاب عکس سلفی بگیرید و سپس از ویلای کنار صخره‌ی خود به کنار دریای تیرنی بروید، آمالفی را برای ماه عسل انتخاب کنید. ساحل آمالفی مکانی ایده‌آل برای تعطیلات شما دو نفر است. شما و همسرتان می‌توانید در جاده‌ها و کوچه‌های باریک قدم بزنید. در روستاها توقف کنید، روز را در ساحل بگذرانید و در حین گفتگوهای عاشقانه، آفتاب بگیرید.

روستاها یا مرواریدهای آمالفی بسیار دیدنی‌اند و پوزیتانو زیباترین آنها است. با یک کشتی به کاپری بروید تا سفر عاشقانه‌ی شما کامل شود.

بالی

بالی همه چیز را برای جلب رضایت مسافران عاشق در خود دارد، از تماشای فیل‌ها در جنگل گرفته تا عبور از جنگل‌های بارانی هنگامی که میمون‌ها در اطراف شما هستند. سفر به بالی یک سفر هیجانی برای شما و همسرتان است. بالی فوق ستاره‌ی اندونزی و سرشار از زیبایی طبیعی است. مزارع برنج با رنگ سبز زمردی، جنگل‌های پر دارو درخت خزه‌ای و سواحل شنی سفید، چیزهایی است که در رویاها می‌توان دید و گویی که شما شاهد میلیون‌ها کارت پستال متحرک هستید.

اوبود مناسب کسانی است که به دنبال مناظر جنگلی در دل فرهنگ بالی هستند. کوتا یک منطقه‌ی شلوغ‌تر و توریستی‌تر از جزیره است که برای موج سواری، رستوران‌های شلوغ و خرید از محلی‌ها مناسب است. اگر قصد دارید با همسر خود در ساحلی آرام‌تر خلوت کنید، به نوسا دوآ یا خلیج جیمباران بروید، جایی که بهترین غروب‌های جزیره از آنجا دیده می‌شود. تماشای معبد اولواتو، در انتهای جنوبی بالی را از دست ندهید. نماهای بالای صخره بسیار تماشایی هستند و شما مجذوب زیبایی و سادگی معبد می‌شوید.

آسپن، کلرادو، آمریکا

آسپن در کوه‌های راکی یکی از برترین پیست‌های اسکی در آمریکا است که امکان یک تعطیلات عاشقانه را فراهم می‌کند. قله‌های پوشیده از برف و صدای جرقه‌ی شومینه یک فضای رمانتیک را برای عاشقان برف ایجاد می‎کند. اکثر زوج‌ها در یک اقامتگاه لوکس مستقر می‌شوند و یک بعدازظهر را در دامنه‌ی کوه‌ها دور می‌زنند که این کار هم فال است و هم تماشا. گشت‌وگذار در مرکز شهر آن منطقه، با بوتیک‌ها، رستوران‌ها و یک خانه‌ی اپرا قدیمی، دست کمی از اسکی عاشقانه در کنار همسر عزیزتان ندارد.

سانتیاگو، شیلی

سانتیاگو پایتخت شیلی است. یک کلان شهر بزرگ، که توسط کوه‌های آند و سواحل مجاور شیلی احاطه شده و مناظر بی‌نظیری دارد که زوج‌ها را غرق در لذت می‌کند. شما می‌توانید بیش از دو روز در شهر سانتیاگو به گشت‌وگذار بپردازید و از میدان آرماس تا کلیسای جامع متروپولیتن را تماشا کنید. بسیاری از زوج‎ها با اجاره‌ی ماشین و رانندگی در جاده‌های اطراف از با هم بودن لذت می‌برند. گردشگران می‌توانند به سمت دریا رانندگی کنند و یا به حومه‌ی شهر بروند و یا بسته به فصل، پیست‌های اسکی اطراف سانتیاگو را تجربه کنند.

مسیر سانتیاگو تا مندوزای آرژانتین که از میان کوه‌های آندس می‎گذرد، جایی است که قطعاً برای تماشای مناظر آن باید چند بار توقف کنید. بنابراین اگر شما هم به گذراندن ماه عسل خود در این کشور آمریکای لاتین علاقه دارید، با فلایتیو تماس بگیرید و بعد به راحتی مشغول مراسم عروسی خود شوید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.