فقط یک گام طلایی با دگرگونی کسب و کارتان در بازار کالاهای صنعتی فاصله دارید

بازار آنلاین کالاهای صنعتی 

چالش‌هایی که برای فروش محصول در بازارهای صنعتی وجود دارد، معمولا فراتر از تصور ما هستند. اما اگر شما به عنوان تامین‌کننده، بتوانید محصولات و کالاهای صنعتی را در بستری مناسب به مخاطب ارائه دهید، نیمی از مشکلاتتان حل خواهد شد. انتاکالا بستری را فراهم کرده تا تامین کنندگان کالاهای صنعتی بتوانند محصولات خود را به هزاران مخاطب عرضه کنند.

فروش محصول از بزرگ‌ترین چالش‌های کسب و کارهاست. شاید بتوان گفت اولین مشکل اصلی که هر کسب و کاری با آن مواجه می‌شود، فروش است. در واقع برای فروش محصول باید از موانع متعددی عبور کرد. چرا که جلب توجه مخاطب و ارائه محصولات و خدمات، زمان و هزینه زیادی می‌طلبد. شما به عنوان فروشنده باید بتوانید به گونه‌ای با مخاطب ارتباط برقرار کنید که مخاطب برای رفع نیازهای خود، به خرید محصولات شما روی آورد.

این مراحل مستلزم صرف ساعت‌ها وقت و هزینه‌های هنگفت برای تبلیغات و بازاریابی است. البته مشکلات فروش به همین جا ختم نمی‌شود. ممکن است پس از روزها تلاش، به این نتیجه برسید که مخاطبِ هدف خود را اشتباه انتخاب کردید یا از کانال ارتباطی نامناسبی برای معرفی محصولات و خدماتتان استفاده می‌کنید.

فروش برخی محصولات مانند ابزار آلات و کالاهای صنعتی با چالش‌های بیشتری همراه است. برای این که بتوانید چالش‌ها و موانعی را که در سر راهتان وجود دارد کنار بزنید، اولین گام دسترسی به مخاطب هدف است. استفاده از پلتفرم‌های آنلاین یا بازار آنلاین کالای صنعتی این امکان را به شما می‌دهد که به طیف وسیعی از مخاطبان دسترسی داشته باشید.

معرفی انتاکالا

انتاکالا به عنوان بازار آنلاین کالای صنعتی، بخش عمده‌ای از چالش‌های تامین کنندگان اقلام صنعتی را برطرف کرده است. انتاکالا بستری را فراهم کرده است تا تامین کنندگان و خریداران بتوانند انواع ابزار آلات و کالاهای صنعتی را به سادگی خرید و فروش کنند. به این صورت که تامین کنندگان ، محصولات خود را در سایت انتاکالا عرضه و خریداران با دسترسی به محصولات صدها برند، محصول موردنظر خود را خریداری می‌کنند.

مزایای انتاکالا

تامین کنندگان انتاکالا به طور کاملا رایگان در سایت ثبت‌نام می‌کنند و از خدماتی که انتاکالا در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد، بهره می‌برند. آن‌ها می‌توانند محصولاتشان را بدون پرداخت هیچگونه هزینه‌ای در سایت ثبت کنند. به این ترتیب طیف گسترده‌ای از محصولات و ابزار آلات صنعتی به خریداران سراسر کشور عرضه می‌شود. در واقع تامین کنندگان به بازاری به وسعت ایران دسترسی دارند و موانعی که برای دسترسی به مخاطب وجود دارد، از سر راه برداشته می‌شود.

یکی از مزایایی که انتاکالا در اختیار کاربران قرار می‌دهد، امکان ثبت محصول با قیمت ارزی است. در واقع انتاکالا شرایطی را فراهم کرده تا تامین کنندگان و خریداران به قیمت ارزی تمامی محصولات و ابزار آلات دسترسی داشته باشند. این امر از ضرر و زیان در معاملات جلوگیری خواهد کرد. 

تامین کننده

یکی از مشکلات تامین کنندگان اقلام صنعتی در فروش آنلاین، جلب اعتماد خریدار است. چرا که در خرید آنلاین، هرچه قیمت محصول بالاتر می‌رود، ریسک‌پذیری مشتریان کمتر می‌شود. بنابراین برای محصولات و ابزار آلات صنعتی که نیاز به صرف میلیون‌ها هزینه است، مشتریان تمایل کمتری به خرید آنلاین نشان می‌دهند. 

انتاکالا به عنوان بازار آنلاین کالای صنعتی، این مشکل را نیز حل کرده است. خریداران انتاکالا معاملات خود را در بستری امن و مطمئن انجام می‌دهند و می‌توانند در هنگام سفارش محصول، از گزینه پرداخت در محل نیز استفاده کنند. به این ترتیب تامین کنندگان و خریداران، خرید و فروشی مطمئن را در انتاکالا تجربه خواهند کرد.

در انتاکالا، خریداران ابزار آلات و کالاهای صنعتی به محصولات برترین برندهای ایران و جهان دسترسی خواهند داشت و می‌توانند بدون ثبت نام در سایت، نسبت به استعلام قیمت محصولات نیز اقدام کنند. تمامی محصولات انتاکالا که در دسته‌بندی‌های ابزار آلات، لوله و اتصالات، تجهیزات هیدرولیک و پنوماتیک، فلزات، مواد اولیه و معدنی، بیرینگ و ... ارائه می‌شوند، دارای ضمانت اصالت کالا و بازگشت کالا هستند.

آنتا

شرایط عضویت در انتاکالا

برای آن که بتوانید تامین‌کننده انتاکالا شوید و محصولات خود را در سایت انتاکالا به فروش برسانید، باید تولیدکننده، واردکننده، صاحب برند یا نمایندگی رسمی باشید. به این منظور ابتدا باید در سایت ثبت‌نام کنید. پس از عضویت در سایت انتاکالا و تایید هویت توسط کارشناسان ما، به حساب کاربری خود دسترسی خواهید داشت و می‌توانید از تمامی امکانات سایت استفاده کنید. همچنین می‌توانید با ورود به حساب کاربریتان، محصولات خود را در سایت ثبت کنید و نسبت به خرید و فروش کالاهای صنعتی اقدام کنید.

جای شما در انتاکالا خالی است! همین حالا در سایت ثبت‌نام کنید و به جمع تامین کنندگان انتاکالا بپیوندید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.