مدیر مارکتینگ شرکت تولیدی شیوا در نشست خبری رونمایی از محصول جدید خود، با بیان اینکه شکلات صبحانه نخستین محصول برند کرمونا است که ماه گذشته آن را معرفی کرده‌اند، گفت: کرمونا، اولین برند شکلات صبحانه در آسیاست که در سال ۱۳۴۶ توسط حسین عالیزاد به بازار ایران معرفی و تولید شد و به‌دنبال یکسری تغییرات تولید آن متوقف شد، اما از سال ۱۳۹۷ تحقیقات برای تولید این محصول را بر اساس ذائقه روز مردم، آغاز کردیم.

سعید یزدانی با اظهار اینکه شکلات صبحانه کرمونا از نظر کیفیت و طعم با نوتلا رقابت می‌کند، افزود:‌ در تولید این شکلات صبحانه کرمونا از فندق با کیفیت روستای اشکور در شمال کشور استفاده می‌شود که از نظر طعم و کیفیت، از مرغوب‌ترین فندق‌های ایران و جهان به‌شمار می‌رود.

وی به استفاده از ۱۳ درصد فندق در تولید این شکلات اشاره کرد و یادآور شد: این شکلات صبحانه فاقد اسید چرب ترانس و کاملا سلامت محور است و بیشتر چربی آن از فندق و بخشی هم روغن‌های پایه‌ تامین می‌شود.

یزدانی با بیان اینکه ظرفیت تولید این محصول در فاز نخست، ۴ هزار و ۵۰۰ تن در سال یعنی نزدیک ۴۵ درصد بازار ایران است، ادامه داد: با افزایش سهم خود و اقبال عمومی قادر به افزایش میزان تولید و سهم بازار هستیم.

مدیر مارکتینگ شرکت تولیدی شیوا با تاکید بر اینکه در فازهای نخست تمرکز خود را بیشتر بر روی بازار ایران گذاشته‌اند، تصریح کرد: البته در حال برنامه‌ریزی برای ورود محصول کرمونا به بازارهای منطقه نیز هستیم؛ در این راستا یکی از شرکت‌های مجموعه که به‌صورت تخصصی در حوزه صادراتی فعالیت دارد، بازار کشورها را بررسی کرده و نماینده‌های مناسب این کار را شناسایی می‌کند، سپس صادرات اولیه، استحکام بازار و گسترش آن را انجام می‌دهد.

وی کشورهای منطقه مانند عراق، افغانستان، قطر و کویت را نخستین بازار هدف خود بیان کرد که در بدو امر به آن ورود کرده‌اند و یادآور شد: در این کشورها بازار بسیار بزرگی داریم از جمله در شمال عراق در حال تبدیل به بزرگ‌ترین فروشنده هستیم.

یزدانی درباره برنامه‌های برندسازی محصول خود در این کشورها نیز توضیح داد: برنامه‌های بازاریابی در این کشورها را طراحی کرده‌ایم، از جمله تبلیغات تلویزیونی که از عراق شروع کردیم و استقبال زیادی را شاهد بودیم؛ در واقع در حال بسط دادن برنامه‌های تبلیغاتی و بازاریابی خود در کشورهایی هستیم که به آن ورود کرده‌ایم.

وی همچنین با اشاره به شرکت بخش سایه سمن از شرکت‌های گروه و بزرگ‌ترین شرکت پخش کشور، گفت: این شرکت توزیع کرمونا را برعهده دارد‌ و در تمام کشور توزیع می‌کند و با دسترسی کاملی که به تمامی نقاط ایران دارد، می‌توانیم محصول را با شرایط مناسب توزیع کنیم.

یزدانی با اعلام اینکه درحال مذاکره با فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای عرضه این محصول هستیم، اظهار کرد: در سیستم بسیاری از این فروشگاه‌ها لیست شده‌ایم و در فروشگاه‌های اصلی و تا یک ماه آینده در همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای محصول ما موجود خواهد شد.