سفر اقساطی به کل ایران با ایزی پی

معرفی تورهای اقساطی ایزی‌پی:

با توجه به افزایش هزینه‌های سفر به خارج و حتی داخل کشور، شاید همه نتوانند به میزانی که روح و جسمشان نیاز به سفر دارد، به سفر بروند.

ما در ایزی‌پی این تصمیم را گرفته‌ایم که با ارائه تورهای اقساطی به همراه همکاران تجاری خود  امکان سفر را برای همه به وجود آوریم تا یک سفر کاملا قسطی را بتوانید تجربه کنید و افراد بتوانند خود را میان جاذبه‌های منحصر به فرد هر مقصد ببینند و حتی اقساط را بعد از سفر خود بپردازند.

راهنمای پرداخت اقساط سفر و تور قسطی با ایزی‌پی

مقاصد ایزی‌پی برای سفر به صورت قسطی:

در ایزی‌پی و همکاران تجاری ما در مارکوپولو و کایت  امکان خرید اقساطی تقریبا برای تمامی تورها وجود دارد و شما هر کدام از تورهای همکاران مارا که بخواهید می‌توانید از 1 تا 12 ماهه به صورت قسط بندی شده خریداری نمایید. پرطرفدارترین تورهای اقساطی ایزی‌پی، تور کربلا، تور کوش‌آداسی، تور آنتالیا و تور استانبول است. امکان خرید تورهای داخل ایران نیز مثل تور کیش، تور قشم و تور مشهد به صورت اقساطی فراهم است و محدودیتی از نظر حداقل مبلغ ریالی برای خرید تور وجود ندارد .

همکاران تجاری ما در بازارچه ایزی پی

چگونه یک تور را به صورت قسطی بخریم؟

شما برای خرید تورهای قسطی ایزی‌پی ابتدا باید اپلیکیشن ایزی پی را دانلود کرده و به قسمت اعتبار و اقساط مراجعه کنید و پس از تشکیل پرونده و اعتبارسنجی میزان مبلغ درخواستی خود را انتخاب کرده و مدارک مورد نیاز را آپلود کنید همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکل میتوانید با شماره های زیر در ارتباط باشید

دانلود اپلیکیشن ایزی‌پی

02143617 داخلی 2

پشتیبانی ایزی پی

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.