املاک پرند

دپارتمان املاک پرند با مدیریت دکتر مسعود مرادی در بهمن‌ماه سال نود و هشت با توجه به موقعیت ویژه و استثنایی شهر جدید پرند و فرصت استثنایی این شهر چه در بحث سرمایه‌گذاری و چه در بخش سکونت در این شهر  فعالیت خود را در این شهر جدید آغاز نمود. هدف این مجموعه بالا بردن دانش  ملکی و حقوقی و همچنین شناسایی کامل و جامع شهر پرند بوده و هست تا هم‌وطنان عزیز با دید کاملاً باز اقدام به خرید یا فروش املاک نمایند.

 لازم به ذکر است که مشاورین دپارتمان املاک پرند  همواره وظیفه خودش خودشان می‌دانند که مشاورهای صادقانه و منحصربه‌فرد برای هر شخص نسبت به خواسته‌ها و داشته‌های شخص به وی با کمال صبر و حوصله داشته باشد حال چه شخص از ما خرید داشته باشد یا خیر. البته یکی از خدمات دپارتمان املاک پرند مشاوره خصوصی است که جزو خدمات ویژه است که توسط دکتر مسعود مرادی به صورت ویژه انجام خواهد شد.

املاک پرند جهت صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان عزیز و همچنین مستند بودن عرایضی که خدمت ایشان ارائه می دهد اولویت را برمبنای خدمات و اطلاعات آنلاین به صورت صوتی متنی و تصویری و در صورت لزوم به صورت تلفنی  با شماره تلفن ویژه 09121281328 قرار داده است. به همین منظور شما می توانید به بخش مقالات سایت املاک پرند مراجعه فرمایید و موضوع مرتبط  خودتان را جستجو فرمایید و اطلاعات فراوانی در آن زمینه به دست آورید.

برای دسترسی راحت تر شما عزیزان به اطلاعات خرید آپارتمان در پرند‌؛ قیمت آپارتمان در پرند ؛فروش آپارتمان در پرند ؛مسکن مهر پرند یا املاک شخصی ساز و یا زمین و املاک تجاری و اداری در این صفحه خلاصه ای از اطلاعات به روز راجع به شهر جدید پرند را قرار دادیم. لازم به ذکر است شما می‌توانید برای راحتی بیشتر از اپلیکیشن اختصاصی املاک پرند نیز استفاده بفرمایید.

پرند کجاست؟

شهر پرند یکی از شهرهای اطراف تهران می باشد و شهری تازه تاسیس است که فاصله چندانی با تهران ندارد و در 30 کیلومتری تهران شده است. علاوه بر این، این شهر به دلیل نزدیکی به فرودگاه بین المللی امام خمینی که تنها فرودگاه بین المللی ایران است، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نموده و باعث شده است بسیاری از افراد برای زندگی و یا سرمایه گذاری این شهر را انتخاب کنند. به همین دلیل گروه تخصصی املاک پرند در خدمت شماست تا شما پس از اطلاع از قیمت آپارتمان در پرند، خریدی مطمئن را تجربه کنید.

در حال حاضر بیشتر ساختمان ها به صورت آپارتمانی ساخته می شوند زیرا هم از ایمنی بیشتری برخوردار است و هم قیمتی مناسب نسبت به خانه های ویلایی دارد.

 قیمت آپارتمان در پرند

قیمت آپارتمان در پرند

آپارتمان های ساخته شده در پرند از قیمت مناسبی برخوردار هستند زیرا این شهر جزو شهرهای تازه تاسیس می باشد و تقریبا خارج از تهران واقع شده است. اما اگر شما جزو افرادی هستید که به دنبال محله ای آرام برای زندگی هستید ما به شما خرید آپارتمان در پرند را توصیه می کنیم همچنین اگر به دنبال سرمایه گذاری در بخش املاک هستید نیز توصیه ما به شما  خرید آپارتمان در پرند است زیرا شهر پرند روند رو به رشد دارد و اگر شما آپارتمانی در این شهر خریداری کنید در چند سال آینده سود خواهید کرد.

با توجه به اینکه شهر پرند شامل 7 فاز است به همین دلیل قیمت آپارتمان در پرند نیز با توجه به این فازها محاسبه می شود. به طور کلی املاک در پرند به دو قسمت تقسیم می شوند؛ املاکی که توسط افراد حقیقی و به صورت شخصی ساخته شده اند و در فازهای صفر تا 3 پرند واقع شده اند و همچنین مسکن های مهر که در فازهای 3 تا 6 قرار دارند.

پس قیمت آپارتمان در پرند با توجه به اینکه آپارتمان مورد نظر جزو آپارتمانهای شخصی ساز است و یا جزو مسکن مهر است، متفاوت خواهد بود.

برای اطلاع دقیق از قیمت آپارتمان در پرند می توانید با گروه مشاورین املاک پرند در ارتباط باشید، حتی اگر قصد خرید آپارتمان در پرند را نیز نداشته باشید می توانید به صورت رایگان با متخصصان گروه دپارتمان املاک پرند مشورت کنید تا شاید پس از شنیدن مزایای خرید آپارتمان در پرند، راغب به انجام این کار شوید.

اما قیمت آپارتمان در پرند فقط مختص خرید آپارتمان نیست بلکه گروه تخصصی مشاور املاک پرند می توانند در زمینه اجاره و رهن آپارتمان در پرند نیز شما را راهنمایی کنند، و قیمت رهن و اجاره آپارتمان را نیز در اختیار شما قرار دهند و همچنین آپارتمانی متناسب با هزینه شما پیشنهاد دهند.

مسکن مهر پرند

مسکن مهر پرند مانند مسکن های مهر سایر شهرها می باشد که توسط شرکت عمران ساخته می شود و با قیمتی مناسب تر و دریافت پول به صورت اقساطی، به خانواده های بسیاری برای صاحب خانه شدن کمک می کند. اما گاهی خرید و دریافت مسکن مهر پروسه ای طولانی دارد که برای بسیاری از افراد خسته کننده است و عملا باعث اتلاف وقت ایشان می شود، به همین دلیل دپارتمان تخصصی املاک پرند اقدام به فروش مسکن مهر پرند نموده است.

برای اطلاع از قیمت آپارتمان در پرند چه آپارتمان جزو مسکن های مهر باشد چه جزو مسکن های شخصی ساز، می توانید به سایت یا اپلیکیشن یا شماره تلفن ویژه 09121281328 دپارتمان املاک پرند به آدرس  پرند میدان استقلال بلوار جمهوری مراجعه کنید. 

مسکن مهر پرند در چهار فاز ۳, ۴, ۵ و ۶ واقع شده است که شامل پروژه های مختلفی می شود.

اگر به دنبال خرید آپارتمانی با قیمت مناسب هستید بهترین گزینه خرید آپارتمان های مسکن مهر است که برای خرید آن باید به شهر پرند بروید تا بتوانید از قیمت آپارتمان در پرند و قیمت مسکن مهر پرند مطلع شوید و این کار کمی دشوار است اما دپارتمان املاک پرند نیاز به مراجعه حضوری ندارد و کارشناسان این دپارتمان  از طریق برنامه های مجازی نیز به شما مشاوره میدهند و شما را از تمام قیمت های روز املاک در پرند مطلع می کنند که این کار نوعی صرفه جویی در وقت محسوب می شود.

                     مسکن مهر پرند

 

خرید آپارتمان در پرند

افراد بنا به دلایل مختلفی مانند زندگی و یا سرمایه گذاری اقدام به خرید ملک می کنند، یکی از مکان های مناسب برای خرید آپارتمان شهر جدید پرند است که هم برای زندگی و استفاده خوب است و هم برای سرمایه گذاری.

این شهر با توجه به اینکه در نزدیکی تهران واقع شده است از امکانات ویژه ای مانند خط مترو، ایستگاه راه آهن، نزدیکی به چند آزادراه، خط اتوبوس و تاکسی برخوردار است. علاوه بر این چون شهری تازه تاسیس است دارای بافتی مناسب و تمیز و آب و هوای خوب و مطلوب می باشد همچنین یکی از شهر های خلوت محسوب می شود، تمام این مزایا در کنار قیمت مناسب باعث شده است بسیاری از افراد این شهر را برای سکونت انتخاب کنند.

 برای خرید آپارتمان در پرند می توانید از طریق گروه مشاورین املاک پرند اقدام به خرید کنید و فقط با یک تلفن و یا پیام از قیمت آپارتمان در پرند مطلع شوید، فیلم آپارتمان هایی که متناسب با هزینه شما است را ببینید و یکی را برای خرید انتخاب کنید، به همین راحتی و بدون اتلاف وقت.

پس اگر قصد خرید آپارتمان را دارید وقت را تلف نکنید و در اسرع وقت با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا از طریق اپلیکیشن مشاور املاک پرند با ما در ارتباط باشید.

گروه مشاورین املاک پرند در تمام برنامه های فضای مجازی صفحه ای فعال دارند تا شما عزیزان از هر روشی که دوست دارید اقدام به برقراری ارتباط با ایشان کنید.

                     خرید مسکن در پرند

    مراحل خرید آپارتمان در پرند

برای خرید و اطلاع از قیمت آپارتمان در پرند می توانید از اپلیکیشن و سایت املاک پرند استفاده نمایید و یا تماس با شماره املاک پرند 09121281328 و یا به صفحات شبکه های اجتماعی املاک پرند مراجعه نمایید، دپارتمان املاک پرند با در اختیار داشتن ۱۵۰ کارشناس آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است تا خریدی مطمئن با قیمتی مناسب را با ما تجربه کنید.

مراحل خرید در املاک پرند به چه صورت است ؟

برای خرید ملک در پرند شما باید مراحل زیر را طی بفرمایید:

۱-   مشخص نمودن نیازهای خود به صورت دقیق

 دقیقاً چه ملکی مد نظرتان است؟

حدود متراژ ملک مورد نظر شما  چند متر باشد؟

ملک مورد نظر شما در کدام فاز پرند باشد؟

ملک مورد نظر شما آپارتمان باشد یا ویلایی یا مشایی  یا باغ ویلایی؟

ملک مورد نظر شما چند  اتاق خواب داشته باشد؟

 آیا نیاز به اتاق خواب مستر دارید؟

 آیا ملک مورد نظر شما شخصی ساز باشد؟

 آیا ملک مورد نظر شما پارکینگ داشته باشد؟

ملک مورد نظر شما در صورت آپارتمان بودن در طبقه چندم واقع شود؟

 جهت ملک کدام سمت باشد؟ آیا نورگیر بودن برای شما مهم است؟

  آیا داشتن دیوارهای مشترک  برای شما مهم است؟

 ملک مورد نظر را برای سکونت می خواهید؟

 اگر می خواهید سکونت داشته باشید برای مثال حدوداً چند وقت می خواهید سکونت بفرمایید ؟

 چه امکاناتی مد نظر شماست؟

 آیا خودرو دارید؟ این پرسش مهمی است ! چرا که شما باید دسترسی به وسایل نقلیه عمومی را در نظر بگیرید!

آیا خانواده شما کم جمعیت است یا پرجمعیت؟ این پرسش مهم است ! چرا که دسترسی به سوپر مارکت برای خرید روزانه را باید در نظر بگیرید!

 آیا  فرزند شما نیاز به مدرسه دارد؟ اگر بله در کدام مقطع؟

 برای سرمایه گذاری می‌خواهید؟

 اگر برای سرمایه گذاری میخواهید این سرمایه گذاری قرار است در چند وقت به شما سود دهی داشته باشد؟

 آیا قصد وام گرفتن دارید؟

 آیا سند شش دانگ برای شما مهم است است اگر بله چرا؟

 بودجه در نظر گرفته شده برای خرید چه مبلغی می باشد؟

 در صورت سرمایه گذاری آیا غیر از مبلغی که نقد پرداخت می کنید مبلغ  رهن خانه را هم روی مبلغ خرید می توانید اضافه کنید؟

البته جای نگرانی نیست ما در املاک پرند  قبل از اینکه ملکی را به شما معرفی کنیم تمامی این پرسش ها را و بسیاری سوالات دیگر را از شما خواهیم داشت و با توجه پاسخ های شما ملک مورد نظر را برای شما جستجو خواهیم کرد.

تخصص ما ارائه بهترین فرصت ها به شماست.

۲- بعد از پاسخ دادن به این سوالات ملک مورد نظر به شما معرفی می شود.

ترجیحا برای صرفه جویی در وقت و هزینه شما بعد از دیدن فیلم و عکس های ملک مورد نظر در وب سایت و اپلیکیشن املاک پرند.

از شما دعوت به عمل می آید تا به صورت حضوری تشریف فرما شوید به دفتر املاک پرند  و بعد از پر کردن  کارت سرویس  همراه با مشاور  شخصی  خود به محل ملک مراجعه کرده و ملک  یا املاک مورد نظر  را از نزدیک  بررسی فرموده و مشاور شخصی شما  ملک را برای شما کارشناسی خواهد نمود و نتیجه کارشناسی را در برگه کارشناسی یا همان کارت سرویس مکتوب خواهد کرد و به امضای دو طرف خواهد رساند .

۳- بعد از مرحله ای سرویس ملک  از مالک ملک به همراه شما دعوت به جلسه عقد قرارداد بیع می شود.

 در این جلسه  اسناد ملک توسط مدیر قرارداد املاک پرند(زیر نظر دکتر مسعود مرادی مدیر املاک مسعود پرند) مورد بررسی قرار می گیرد و استعلامات لازم انجام می شود.

شما به عنوان خریدار مبلغی هر چند اندک به فروشنده ملک پرداخت می نمایید و در مبایعه نامه ذکر می شود و عقد بیع جاری میشود؛ تمامی توافقات ت و شرایط معامله  برد برد که بین شما و مالک ملک  در حال انجام است در مبایعه نامه قید می گردد و به امضای طرفین میرسد؛ و با توجه به اینکه بانک  از مبلغ بیش از ۱۹۹ میلیون تومان را بدون مبایعه نامه چک رمزدار صادر نمی کند شما باید برای  تسویه حساب نهایی این مبایعه نامه را همراه خود داشته باشید؛ مدارک مالک و نسخه اصلی مبایعه نامه نزد املاک باقی می ماند تا روز محضر و تسویه نهایی؛ در این مرحله با امضای طرفین کد رهگیری صادر می شود و عقد بیع به صورت رسمی جاری می گردد. شما همراه مبایعه نامه به بانک تشریف می برید بعد از تهیه چک در روز موعود به دفتر مراجعه کرده و همراه نماینده دفتر و مشاور شخصی و شخص مالک به دفترخانه مراجعه کرده و بعد از استعلامات دفترخانه   نقل و انتقالات انجام شده و معامله پایان می پذیرد.

لازم به ذکر است تعهدات املاک پرند در مرحله  به پایان نخواهد رسید و این تازه  شروع ماجراست.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.