«فتاح» پیروزی «رئیسی» در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، بدنبال اعلام نتایج نهایی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، سید پرویز فتاح با صدور پیامی، پیروزی حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی

با سلام و تحیت

در روزی که دشمنان و بدخواهان کشور تمام تلاششان را به کار بسته بودند تا با موج‌سواری بر گلایه‌های اقتصادی و معیشتی، مردم ایران را از مشارکت در انتخابات دلسرد کنند، حضور معنادار و شگفتی‌ساز مردم در میدان صندوق‌های رأی، همه محاسبات و معادلات آنان را بهم ریخت و موجب شادی دل ملت، رهبری عزیز، روح امام راحل و شهدا شد. مردمی که همیشه حضورشان برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، نعمت بزرگی است و شکرانه این نعمت، چیزی جز خدمت صادقانه و مخلصانه نخواهد بود.

اینجانب، کسب اعتماد و اکثریت آراء ملت شریف ایران را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهورى که مقارن با دهه کرامت و ایام میلاد با سعادت حضرت على‌ بن موسی الرضا(ع) که افتخار خادمی حضرتش را دارید، به جنابعالی صمیمانه تبریک عرض کرده و اطمینان دارم این اعتماد مردم، بزرگترین توشه برای پیمودن مسیر سخت آینده در جهت تغییر شرایط به نفع ملت و خصوصاً مستضعفان و بالندگی بیشتر ایران اسلامی است.

امیدوارم توفیقات جنابعالی ذیل توجهات حضرت ولی‌عصر ارواحنا له الفداه و حمایت‌های پدرانه رهبر حکیم انقلاب اسلامى مدظله‌العالی بیش از گذشته باشد.

ان‌شاءالله

سید پرویز فتاح

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.