محسن رضایی: مشکلات مردم با حرف‌های مفت حل نمی‌شود

محسن رضایی دومین کاندیدایی بود که در دومین مناظره به سوال پاسخ داد.

محسن رضایی در پاسخ به پرسشی درباره اصلی ترین مانع موجود بر سر راه امید داشتن جوانان و راهکار رفع آن، گفت: 

مردم ایران مشکلات شما با شعار، وعده، شعبده بازی و حرف های مفت حل نمی شود. مشکلات شما ریشه اقتصادی دارد و با حرف درمانی به جایی نمی رسد. به قول دانشجوی شیمی دانشگاه تهران که در حال دستفروشی بود و می گفت ما از گرسنگی امید می خوریم. درست می گوید چون امید دیدنی است. دولت ما امید را به سفره شما باز می گرداند و ان شاالله بار دیگر لبخند پیروزی بر چهره شما خواهد نشست.

حرف درستی در مناظره قبلی گفته شد که کسانی که نمی خواهند تا پایان بمانند به مردم اعلام کنند، البته با توهین نباید گفته می شد. من همانطور که احساس کردید تا پایان هستم. من در اینجا از مردم ایران می خواهم سخن بگویم، از تمام اقوام با فرهنگ و تمدن ساز ایرانی، از آذربایجان که سر ایران است، از آقا مهدی باکری، همت، احمد متوسلیان، طهرانی مقدم و همه قهرمانان اقوام ایرانی.

ما با همه مردم ایران انقلاب و جنگ را به نتیجه  رساندیم و دولت ما دولت همه مردم ایران است، از اهل تسنن گرفته تا اهل تشیع. نمی دانم چرا من را به خاطر زاگرسی بودن متهم می کنند؟ من افتخار می کنم که اهل قوم لر هستم. همه می دانند من در تمام دوران فعالیتم از تمام اقوام ایرانی استفاده کردم.

امید زمانی تحقق پیدا می کند که ما انرژی جدیدی را در جامعه ایجاد کنیم، امید توسط دولت های خواب آلوده که شب می خوابند و بعد قیمت بنزین را چند برابر می کنند و مردمی که توجیه نشدند و با آن ها صحبت نشده به خیابان ها می آیند و آن مشکلات پیش می آید ایجاد نمی شود. من به مردم قول می دهم سال ۱۴۰۰ سال گشایش برای ملت ایران است و امسال به نام مبارک حضرت ولی عصر (عج) منتسب شده است و ما لبخند را به چهره مردم و برکت را به سفره هایشان باز می گردانیم. مطمئن باشید آخرین ریالی که از حق شما و جیب شما رفته است به جیب شما باز خواهد گشت.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.