مزیت خرید اینترنتی فرش

خرید فرش به صورت اینترنتی، مزیت‌های زیادی برای خریدار فرش به ارمغان می‌آورد. قیمت‌های پایین‌تر، یکسان بودن قیمت‌ها، ارسال رایگان، دسترسی به بالاترین تنوع ممکن، امکان مقایسه مشخصات فرش‌ها و طراحی فیلترهای مناسب برای جستجو در یک فروشگاه اینترنتی از جمله این مزایا به شمار می‌آیند.

تنوع در عرضه

در صنعت فرش ماشینی، تنوع محصولات بسیار بالاست. نقشه‌های گوناگون، رنگ‌بندی متنوع و طرح‌های کلاسیک و مدرن، به وجود این تنوع می‌افزایند و این امر، کار خرید فرش را برای مشتری مشکل‌پسند سخت می‌کند.

اساسا تنوع محصولاتی که در یک فروشگاه اینترنتی عرضه می‌شوند بیشتر از یک فروشگاه حضوری است. در یک فروشگاه حضوری، هرچقدر هم که از لحاظ وسعت، بزرگ باشد، برای یک مشتری مقدور نیست که بتواند بدون خستگی همه تنوع‌های موجود را ببیند و بررسی کند. همین موضوع، آسانی و آسودگی بررسی تنوع در یک فروشگاه اینترنتی را به همراه خواهد داشت. خریدار با چند کلیک روی موبایل خود، می‌تواند صدها طرح و نقشه مختلف موجود در یک فروشگاه آنلاین فرش را ببیند.

فرش زیراگ

دسته‌بندی کاربردی فرش

در صفحه محصولات، امکاناتی همچون جستجوی پیشرفته و یا استفاده از مشخصات فرش برای فیلتر کردن محصولات قرار داده می‌شود. این امر کمک می‌کند تا خریدار، از سردرگمی در میان انبوهی از فرش‌های ارائه شده نجات یابد و با فیلتر کردن مشخصاتی از قبیل رنگ فرش، شانه و تراکم و مشخصات دیگر به سهولت، به آن‌چه به دنبال آن است دست پیدا کند.

بررسی مشخصات، قیمت و مقایسه

در خرید آنلاین، مشتری می‌تواند مشخصات همه فرش‌ها را با جزییات موجود ببیند و اطلاعات ارائه شده در مورد فرش‌ها، طبق سلیقه فروشنده فرش و در لحظه نمی‌باشد. قیمت فرش در خرید آنلاین، شفاف و ثابت است و برای همه خریداران یکسان است. هر کاربری می‌تواند مشخصات فرش‌هایی را که پسند کرده ببیند و با یکدیگر مقایسه کند.

هر کدام از این ویژگی‌ها تنها در فضای آنلاین امکان پیاده‌سازی دارند و مجموع این ویژگی‌ها در کنار هم، ضمانت خریدی آسوده را به همراه می‌آورند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.