خرید راحت از سایت های خارجی توسط گروه تجاری لک لک

 معروف ترین این فروشگاه های بین المللی عبارتند از آمازون Amazon، ایبی Ebay، علی بابا Alibaba، علی اکسپرس Aliexpress و ده ها فروشگاه و وبسایت خارجی  دیگر. این فروشگاه‌های بزرگ عمدتاً در زمینه همه کالاها و غالبا کالاهای عمومی فعالیت می‌کنند ولی سایت‌های فراوانی هم در سراسر جهان وجود دارند که خرید آنلاین کالاهای تخصصی یا دسته بندی مشخص مانند لوازم الکترونیکی، لپ تاپ، موبایل، پوشاک، لوازم آزمایشگاهی، مکمل های غذایی و دارویی، کالاهای صنعتی، مواد اولیه تولید و غیره را برای مشتریان آسان کرده‌اند مانند سایت های هیوکی یا موزر.

گروه تجاری لک لک نخستین وب سایت خرید خارجی کشور است که بیش از ۷ سال در زمینه خرید از وب سایت ها و شرکت های خارجی فعالیت می کند و خریدهای شخصی و تجاری ایرانیان را بر عهده دارد. گروه لک لک همچنین خدمات خرید بین المللی برای شرکت های دانش بنیان در زمینه تامین مواد اولیه و تجهیزات خارجی را در کارنامه دارد.

چرا از آمازون یا سایت های خارجی خرید کنم؟

اولین سوالی که در زمینه خرید از سایت های خارجی ممکن است به ذهن بیاید این است که چرا از این سایت ها خرید کنم؟ و اما پاسخ:

1. گاهی کالایی که مد نظر ماست در کشور وجود ندارد و ناچار به خرید از خارج هستیم.

2. گاهی به دنبال کالای اورجینال و اصل از سایت تولید کننده یا فروشنده اصلی هستیم.

3. برخی اوقات نیز در مناسبت ها و همچنین به صورت دوره‌ای در طول سال، تخفیف های ارزنده ای در سایتهای خارجی وجود دارد که خرید کالا از خارج را مقرون به صرفه می‌کنند مانند جمعه سیاه یا بلک فرایدی (Black Friday)، تخفیف های ژانویه یا سال نو، تخفیف های عید فطر در آمازون امارات، تخفیف های شروع یا پایان فصل و ده ها پروموشن یا برنامه دیگر.

 سوالات بعدی این است که:

• چطور از سایت های خارجی خرید کنیم؟

• چطور به پول کشورهای مختلف مثل آمریکا، چین، کشورهای اروپایی یا امارات پرداخت کنیم؟ شرکت های پستی خارجی چطور این کالاها را به ما برسانند؟

• انجام امور گمرکی در مبادی ورودی کشور چگونه است؟

• آیا خرید از آمازون بدون گمرک امکان پذیر است یا خیر؟

• و سوالات فراوان دیگر...

خوشبختانه پاسخ به این سوالات بسیار ساده است. جواب این است که شما دیگر نیاز نیست درگیر هیچ کدام از این امور بشوید و می توانید به سادگی خرید از سایت های خارجی را توسط یک سفارش آنلاین از وب سایت لک لک (laklakgroup) گروه تجاری لک لک  انجام دهید.

سرویس های لک لک

نحوه خرید از لک لک گروپ

 فرآیند کار بسیار ساده است... مثلاً شما قصد خرید لپ تاپ، هارد، کارت گرافیک، لباس، اکشن فیگور یا هر کالا و مواد دیگری را از یک وب سایت خارجی دارید.

• بایستی ابتدا محصول را در سایت مورد نظر مثلا آمازون یا ایبی یا هر سایت خرید خارجی دیگری پیدا کنید و لینک آن را کپی کنید.

• سپس به وب سایت لک لک گروپ مراجعه کنید و لینک را در قسمت ثبت سفارش وارد کنید. اگر اطلاعات محصول را کامل وارد کنید بلافاصله قیمت نهایی کالا محاسبه می شود و می توانید خرید را به سادگی و آنلاین انجام دهید. اگر برخی اطلاعات را ندارید می توانید کار را به لک لک واگذار کنید و کارشناسان لک‌لک اطلاعات را تکمیل می‌کنند و طی یک مدت زمان ۲۴ ساعته استعلام‌ قیمت را به شما ارائه خواهند داد. پس از پرداخت شما کالا خریداری می شود و طی ۴ تا ۶ هفته به دست شما می رسد.

 مزیت این روش خرید از لک لک این است که شما درگیر هیچ قسمتی از فرآیندهای خرید از سایت خارجی مانند پرداخت ارزی، حمل و پست بین المللی و داخلی و امور گمرکی نمی شوید و تمامی مراحل را گروه تجاری لک لک انجام خواهد داد. نکته دیگر اینکه برای خرید خارجی توسط لک لک نیاز نیست که حجم بالا یا خاصی را سفارش دهید و می توانید حتی یک قلم کالای سبک مثل یک تی شرت، یک قطعه الکترونیکی کوچک، یک ابزار یا هر کالایی را بنا بر نیاز شخصی یا سازمانی خود سفارش دهید و درب منزل یا شرکت خود تحویل بگیرید. در صورت نیاز حتی می توانید فاکتور رسمی برای امور مربوط به شرکت خود دریافت کنید. 

دیگر خدمات لک لک

خدمات فقط پرداخت: علاوه بر خدمات خرید کالا همچنین امکان پرداخت ارزی برای خرید اشتراک وب سایت ها ثبت نام برای چاپ مقالات و غیره نیز از طریق وب سایت لک لک گروپ امکان پذیر است. مثلا برای چاپ مقاله در یک مجله خارجی یا پرداخت اپلیکیشن فی، امکان پرداخت دلاری یا پرداخت یورویی یا هر ارز خارجی دیگری مقدور شده است.

خدمات خرید تجاری و مکاتبه ای: گاهی برای خرید کالا یا مواد اولیه به صورت خرید عمده برای کسب و کار و شرکت خود نیاز به مکاتبه با یک سایت یا شرکت خارجی برای استعلام قیمت و خرید دارید. این خدمت سالهاست توسط لک لک ارائه می شود و می توان از قسمت ثبت سفارشات گزینه خرید تجاری را انتخاب کرد.

خدمت شرکت در مزایده: با استفاده از این خدمت می‌توانید در مزایده‌های خارجی مد نظرتان وارد شوید. بنابر این در زمان ثبت سفارش، حداکثر مبلغ مورد نظر خود و واحد ارزی مورد نظر برای شرکت در مزایده را وارد کنید. مزایده ها بیشتر در سایت ایبی Ebay برگزار می شوند.

برآورد فوری از قیمت کالای مورد نظر با ماشین حساب لک لک

امکان ماشین حساب لک لک ایجاد شده تا شما یک براورد تقریبی سریع از سفارش مد نظرتان پیش از ثبت سفارش داشته باشید. مثلا شاید به ذهنتان خطور کند که اگر بخواهم یک کفش آدیداس ۱۰۰ دلاری از آمازون آمریکا بخرم تقریبا چقدر هزینه دارد. اطلاعاتی مانند کشور مبدا، قیمت و وزن را که در ماشین حساب وارد کنید بلافاصله عدد محاسبه شده را خواهید دید و می توانید نسبت به خرید تصمیم بگیرید.

خرید از سایتهای خارجی

آشنایی با لک لک

بنیانگذاران گروه لک لک، جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه تهران هستند که در سال ۱۳۸۴ با تاسیس شرکت نسک آور ایمن فعالیت خود را در خصوص تامین کتاب های خارجی برای اهالی علم و فرهنگ آغاز کردند. نسک آور در میان دانشجویان و اساتید نامی آشناست که همچنان با پشتیبانی قوی و سرعت عمل بالا به فعالیت خود در این زمینه ادامه می‌دهد.

 با سالها تجربه موفقیت‌آمیز در حوزه خرید و ارسال کتاب های خارجی، تصمیم بر آن شد تا با تکیه بر تجربیات خود در زمینه خرید خارجی سرویس لک لک را در قالب شرکت نوین ایده پردازان ارائه نماییم. لک لک، سفارشات شما را از هرجای دنیا می‌خرد و در کوتاهترین زمان ممکن به آدرستان تحویل می‌دهد. گستره جغرافیایی لک‌لک در سراسر دنیا روز به روز گسترده‌تر شده تا سرویس خرید آنلاین از سایت‌های خارجی را هر چه ساده تر از قبل به ایرانیان ارائه دهیم.

چه اطلاعاتی در وب سایت لک لک موجود است؟

در بلاگ وب سایت لک لک گروپ اطلاعات ارزنده و جذابی مانند موارد زیر موجود است:

راهنمای خرید از سایت های خارجی

راهنمای خرید از ال‌سی وایکیکی، از عضویت تا خرید

راهنمای خرید از ایبی، از فروشگاه‌های بزرگ دنیا

راهنمای خرید از علی اکسپرس

راهنمای خرید از آمازون

راهنمای خرید هدست واقعیت مجازی؛ بهترین هدست‌های واقعیت مجازی کدامند؟

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب؛ از دستگاه تصفیه آب چه می‌دانید؟

اکو لوک؛ عضو جدید خانواده هوشمند آمازون

۵ نکته‌ای که هنگام خرید پاوربانک باید درنظر بگیرید

چگونه یک کلاه زمستانی مناسب انتخاب کنیم؟

راهنمای خرید کفش ورزشی؛ نکاتی برای یک پیاده‌روی بهاری

راهنمای خرید پالتو؛ هنگام خرید پالتو به چه نکاتی توجه کنیم؟

راهنمای خرید از والمارت؛ بزرگ‌ترین فروشگاه خرده فروشی جهان

راهنمای خرید کاپشن: نکاتی که هنگام خرید کاپشن باید به آن توجه کنید

خرید آنلاین کفش

انتخاب سایز درست لباس در خرید آنلاین

اصل یا تقلبی‌؟! با این ده نکته کالای اصل را تشخیص دهید

چطور اکانت  Netflix،PSN یاXboxLive  بخریم؟

چطور بدانیم بهترین قیمت کالا را پیدا کردیم؟

چطور از مترجم گوگل در خریدهای اینترنتی استفاده کنیم؟

گمرک و مالیات در خرید اینترنتی خارجی

چطور به سایت های خارجی اعتماد کنیم

نحوه خرید کالا از سایت های خارجی

کارت های اعتباری بین المللی

پی پال چیست؟

آشنایی با کارت های اعتباری بین المللی و روش استفاده از آنها

راه های ارتباطی با لک لک:

آدرس دفتر تهران: خیابان ایتالیا پ ۷۰ واحد ۳

تلفن تماس  57782000-021

اینستاگرام https://www.instagram.com/laklakgroup/

وب سایت www.laklakgroup.com

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.