مزایای استفاده از ویباکس در بازی فورتنایت چیست؟

 بازی های دیجیتالی زیادی وارد بازار شدند که تنها برخی از آن ها محبوبیت پیدا کردند. این محبوبیت دلایلی مختلفی چون کیفیت بالای گرافیک، داستان، مراحل متنوع و ... را شامل می شود.

بازی فورتنایت یکی از بازی های محبوب در کل دنیاست که از ویژگی هایی برخوردار است و افراد را مجذوب بازی کردن می کند و می توان ساعت ها از بازی آن لذت برد. ویباکس در این بازی قابل نصب بر روی گوشی ها، نقش موثری دارد و استفاده از آن، امکانات مختلفی از بازی را به نمایش می گذارد که در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهیم شد.

معرفی بازی هیجان انگیز فورتنایت 

تقریبا می توان گفت فورتنایت را همه می شناسند، این بازی در سال ۲۰۱۷ روانه بازار شد و به شدت مورد استقبال گیمرها قرار گرفت. سبک انتخابی برای این بازی، اکشن است و یک بازی مهیج برای طرفداران این سبک می باشد. در فورتنایت رقابت های هیجان انگیزی در یک جزیره رخ می دهد که زنده ماندن شرط اول بازی است.

جزیره در زمان مسابقه دادن کوچک و کوچک تر می شود و مبارزان که ممکن است تعدادشان تا صد نفر نیز برود، به یکدیگر نزدیک می شوند و کسی موفق خواهد بود که نحوه استفاده از تجهیزات مختلف و اسلحه ها را بداند زیرا در شروع نبرد کاراکتر هیچ گونه سلاحی همراه خود ندارد و باید در حین مسابقه دادن، اسلحه ها و تجهیزات مختلف را از گوشه و کنار زمین پیدا کند. 

قبل از شروع مسابقه باید اسلحه ها و تجهیزات مختلف را به کمک ویباکس خریداری کنید و در زمین تمرین، نحوه استفاده از آن ها را به طور کامل یاد بگیرید. 

فورتنایت

ویباکس فورتنایت را بشناسید.

در بازی فورتنایت مجموعه ای از امکانات و تجهیزات وجود دارد که گیمرها در طول بازی باید آن ها را برای کاراکتر خود خریداری کنند. خرید در دنیای بازی ها نیز، نیاز به پول دارد و پول مخصوص فورتنایت، ویباکس می باشد. این ارز تنها در بازی قابلیت استفاده را دارد و می توان از راه های مختلفی آن را به دست آورد. به یاد داشته باشید، بدون تجهیز شدن و خرید سلاح ها نمی توانید در مقابل  رقیبان خود ایستادگی کنید. در قسمت های بعدی با مزایای ویباکس بیشتر آشنا خواهید شد.

معرفی مزایای ویباکس در بازی فورتنایت

در قسمت قبلی با ویباکس آشنا شدید که بر اهمیت این عنصر در بازی بسیار تاکید می شد، حال در این قسمت دلایل اهمیت و تاکید بر داشتن ویباکس بررسی شده است که مزایای زیر دلایل با اهمیت بودن ویباکس در این بازی است.

خرید لباس های جنگی برای کاراکتر 

در فورتنایت لباس ها و پوشش های متنوعی برای استفاده کاراکتر و شخصیت بازی وجود دارد که می توانید با پرداخت ویباکس از این تنوع، در پوشش استفاده کنید و کاراکتر را با لباس جنگی خاص به میدان بفرستید. 

خرید اسلحه ها و تجهیزات مختلف و به روز رسانی آن ها

در این بازی باید قوی بود تا کسی نتواند شما را شکست دهد. برای این پیروزی باید در مقابل رقیبان سر سخت، بسیار قوی باشید و این مستلزم آن است که اسلحه ها و تجهیزات مختلف را خریداری کرده باشید و این امر از طریق پرداخت و استفاده از ویباکس می باشد. 

همچنین می توانید سلاح ها و تجهیزاتی که در اختیار دارید را به کمک ویباکس به روز رسانی کنید.

شرکت در مسابقات و رویدادهای جذاب

این  مورد یکی از جذاب ترین مزیت های ویباکس فورتنایت است که سبب می شود به کمک پرداخت تعدادی از آن، در مسابقات و رقابت های مختلفی شرکت کرد که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند. 

ویباکس به دست آورید و از مزایای آن استفاده کنید تا فورتنایت بیش از پیش جذاب تر شود.

جایزه فورتنایت

راه های دریافت و افزایش ویباکس در بازی فورتنایت

همان طور که می دانید، داشتن ویباکس می تواند مزایای مختلفی را برای گیمرها به دنبال داشته باشد بنابراین باید تمام تلاش و توان خود را به کار بگیرید که بر این تعداد بیافزایید و آن ها را به بهترین نحو استفاده کنید. در زیر راه های افزایش ویباکس در فورتنایت با بیانی ساده ذکر شده است.

  • می توانید با هر بار لاگین شدن به بازی، تعدادی ویباکس هر چند کم دریافت کنید. شاید این تعداد زیاد نباشد، اما بدون اینکه دردسری داشته باشید می توان بر ویباکس های خود بیافزایید. در ضمن لازم نیست که حتما بازی کنید زیرا همین که وارد بازی شوید، تعدادی ویباکس دریافت می کنید.

  • در حالت و یا همان مود نجات دنیا ماموریت های وجود دارد که انجام آن ها، برای گیمر ویباکس را به همراه دارد. می توان در کنار لذت بردن از بازی و انجام این ماموریت ها، بر تعداد ویباکس بازی اضافه کرد و نیروها را قوی تر از همیشه روانه میدان کرد.

  • خریداری Battle pass نیز یک راه دیگر برای بالا بردن ویباکس در فورتنایت است.  Battle pass چالش های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد که انجام هر کدام از آن ها، تعداد قابل قبولی ویباکس را به همراه دارد. 

اگر این خرید را انجام دهید، می توانید از چالش های بیشتری نسبت به زمانی که خرید آن را انجام نداده اید، برخوردار شوید. برای خرید Battle pass در ابتدا باید ویباکس پرداخت کنید، اما خیلی سریع با مراحلی که در اختیار شما قرار می دهد ویباکس به دست می آورید.

  • یک روش دیگر وجود دارد که می توانید به راحتی و در ساده ترین حالت ممکن ویباکس بدست آورید که آن هم خرید از طریق سایت های فروش ویباکس می باشد. این راه ساده است و با مراجعه به سایت معتبر در زمینه فروش ارز بازی ها، هر تعداد ویباکس که بخواهید را خریداری خواهید کرد.

روش های قبلی در طول بازی ویباکس به شما می دهد و رایگان است، در حالیکه این روش با پرداخت هزینه همراه است و خیلی سریع انجام می شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.