سیزپی، پرداخت یار بانک مرکزی

سیزپی (SIZPay) تجربه پرداخت امن را برای مشتری و صاحبان مشاغل به ارمغان می آورد. سیزپی با دارا بودن مجوز پرداخت‌یاری از بانک مرکزی از آن دسته شرکتهایی است که درگاه پرداخت اینترنتی به فعالین اقتصادی در فضای مجازی ارائه میدهد. کافی است به سایت شرکت شاپرک (بانک مرکزی) رگولاتور حوزه پرداخت کشور سری بزنید و در قسمت شرکتهای پرداختیار مجاز نام سیزپی که سومین شرکت پرداختیار است ببنید.

سیزپی با شناختی که از بازار پرداخت کشور  دارد و با توجه به نیاز کسب و کارهای اینترنتی زیر ساختی فراهم کرده که هر کسب و کاری با هر اندازه ای بتواند به راحتی از خدمات پرداخت اینترنتی بهره جوید.

برای اینکه با سیزپی و خدمات آن بیشتر آشنا شوید تا پایان این نوشتار با ما همراه باشید. 

سیزپی از برندهای زیر مجموعه هلدینگ دانش بنیان پیشگامان فناوری اطلاعات – که بیش یک دهه در حوزه طراحی، تولید و پشتیبانی سامانه های بانکداری و پرداخت الکترونیک فعال است - می باشد. سیزپی با دریافت مجوز از بانک مرکزی می تواند به کلیه اشخاص و کسب کارها چه آنهائی که در فضای آنلاین و مجازی فعالیت می کنند و چه آنهائی که به صورت سنتی در حال فعالیت هستند، راه حل های پرداخت ارائه دهد. درگاه پرداخت اینترنتی از رایج ترین خدمات قابل ارائه توسط سیزپی (  SIZPay) می باشد.

پرداخت اینترنتی

دریافت درگاه پرداخت اینترنتی

اگر به دنبال راه اندازی کسب وکار آنلاین مانند فروشگاه اینترنتی هستید و می خواهید محصولات و خدماتتان را از طریق شبکه اینترنت در اختیار مشتریانتان قرار دهید، قطعا برای دریافت مبلغ کالا یا خدمات احتیاج به درگاه پرداخت اینترنتی خواهید داشت. کافی است با ثبت نام در سایت سیزپی در کمتر از یک روز درگاه پراخت خود را دریافت کرده و کار دریافت پول از مشتریان را به سیزپی بسپارید.

لینک پرداخت

با شکل گیری شبکه های اجتماعی در فضای اینترنت بسیاری از کسب و کارها محصولات و خدمات خود را در این شبکه ها به جامعه مخاطبین خود معرفی می کنند و برخی علاوه بر معرفی از طریق این فضا ها فروش نیز انجام میدهند. سیزپی برای این کسب و کارها که در شبکه های اجتماعی احتیاج به دریافت وجه از مشتریانشان دارند راهکاری با عنوان لینک پرداخت ارائه کرده است. با ورود به پنل کاربری سیزپی می توانید انواع لینک پرداخت بسازید و برای مشتریانتان ارسال کنید. لینک پرداخت با مبلغ ثابت، لینک پرداخت برای هریک از محصولات و انواع دیگر لینک پرداخت سیزپی.

کارتخوان مجازی

سیزپی سعی دارد با ایجاد خدمات متنوع برای هر نوع نیازی در شبکه پرداخت پاسخی مناسب ارائه نماید. کارتخوان مجازی یا فاکتور آنلاین از دیگر خدمات سیزپی می باشد. این نوع خدمت بیشتر برای کسب و کارهائی مناسب است که پرداخت در محل دارند ولی استفاه از دستگاه کارتخوان به هردلیلی برای آنها میسر نیست. کافی است بعد از دریافت سفارش از مشتری شماره تلفن همراه مشتری و مبلغ فاکتور را وارد کند (البته اطلاعات اضافی دیگری هم می توانید وارد کنید و لی اجباری نیست) و روی دکمه ارسال کلیک نماید. پیامکی حاوی معرفی کسب و کار و لینک پرداخت با مبلغ مشخص برای مشتری ارسال می گردد، مشتری کافی است روی لینک کلیک کرده تا به درگاه پرداخت هدایت شود. به محض پرداخت توسط مشتری ردیف متناظر با فاکتور ارسال شده در پنل فروشنده تیک سبز می خورد. حالا می تواند کالا یا خدمات را ارسال نماید.

انواع افزونه و پلاگین پرداخت

تیم فنی سیزپی متشکل از انواع تخصص های برنامه نویسی سعی کرده تا برای کلیه زبانهای برنامه نویسی کامپوننت های پرداخت و همچنین برای کلیه سیستم های مدیریت محتوی افزونه و پلاگین های پرداخت آماده سازد. از اینرو کلیه سلیقه ها در سیزپی پاسخ داده شده است یعنی صاحبان کسب و کار با هر تکنولوژی سایت یا زسرساختهای فروش خود را برپا کرده باشند به راحتی می توانند به سیزپی متصل شوند و از خدمات سیزپی استفاده کنند.ور ضمن تیم پشتیبانی سیزپی به صورت 24 ساعته آماده پاسخگوئسی به سوالات مشتریان می باشد.

ارائه راهکارهای خاص پرداخت

یکی از مهمترین ویژگی هایی که سیزپی را از سایر پرداخت‌یار ها متمایز می کند، راهکارهای خاص آن می باشد. بدین معنا که اگر کسب و کاری برای چرخه پرداخت خود دنبال راهکار خاص باشد پیشنهاد می شود و یا اگر راهکاری داشته باشد پیاده سازی می گردد. یعنی سیزپی از لحظه پرداخت پول توسط مشتری تا تسویه به حساب دلخواه صاحبان کسب و کار در کنار مشتریان می باشد.

گزارشهای لحظه ای

برای هر سیستمی بخش گزارشها از مهمترین قسمتهای آن می باشد ولی هنگامیکه حرف پول به میان می آید اهمیت گزارشها و تنوع آن دو چندان خواهد شد. سیزپی با ایجاد گزارشها  متنوع با فیلترهای گوناگون سعی کرده به نیاز کلیه حسابداران و صاحبان کسب و کار ها با هر سلیقه ای پاسخ دهد.

درگاه پرداخت اعتباری 

سازمان ها، نهادها و شرکت ها می توانند از درگاه پرداخت سازمانی سیزپی استفاده کنند. امکان خرید از طریق بن کارت های سازمانی، کیف پول و حتی خرید اعتباری برای کارکنان امکان پذیر است. فروشگاههای آنلاین جهت ارائه بهترین خدمات اعتباری به سازمان ها می توانند به آسانی درگاه پرداخت اعتباری سیزپی را در سایت خود راه اندازی کنند. از قابلیت ها و زیر سیستم های درگاه پرداخت سازمانی سیزپی می توان به صدور کارتهای کارت اعتباری، بن کارت، کارت هدیه و کارت تخفیف اشاره نمود. صدور صورتحسابهای اعتباری به صورت تمام پارامتریک از دیگر ویژگیهای منحصر بفرد سیزپی می باشد.

با تمام آنچه به صورت مختصر در بالا گفته شد می توان گفت : سیزپی به کسب و کار شما هویت می بخشد.

خدمات سیزپی

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.