خرید لوازم آرایشی

لوازم آرایشی از جمله لوازمی هستند که انتخاب و خرید آنها همواره برای اکثر خانم ها هیجان انگیز بوده و هست، حتی اگر به صورت مداوم از آنها استفاده نکنند. این لوازم به قدری تنوع دارند که چنانچه همه آنها را هم برشماریم، باز احتمال دارد که چندتایشان از قلم افتاده باشند، اما پک عروس تقریبا همه این لوازم را در خود دارد. آنچه که در خرید لوازم آرایشی عروس بسیار به آن توجه میشود، انتخاب آنها از بین بهترین برند های موجود در بازار است.

شایان ذکر است که خرید لوازم آرایشی بهداشتی بایستی از برندهای معتبر و استاندارد صورت گیرد، چرا که زیبایی و سلامت پوست و مو از موهبت های بی نظیری است که خداوند در اختیار ما قرار داده است. وظیفه لوازم میکاپ هم برجسته کردن این زیبایی است نه اینکه با استفاده از اجناس نامرغوب، خدشه ای به این نعمت ها وارد نموده و خودمان را از داشتن شان محروم کنیم.

انواع لوازم آرایشی

لوازم ارایشی صورت:

این لوازم در واقع محصولات آرایشی اصلی یا پایه های یک میکاپ محسوب می شوند. لوازمی مثل کرم پودر، کرم ضد آفتاب، پنکک، کانسیلر و پودر فیکس از اصلی ترین لوازم میکاپ صورت هستند.

لوازم میکاپ چشم و ابرو:

 این دسته از لوازم آرایشی از قبیل ریمل، خط چشم، مداد ابرو، سایه چشم، فر مژه، ژل و ریمل ابرو از جمله حساس ترین محصولات آرایشی به شمار می آیند. چرا که با عضو حساس و آسیب پذیر بدن یعنی چشم و عضو بسیار موثر در زیبایی چهره، یعنی ابروها در ارتباط هستند. قطعا ابروهای مرتب و سالم، نیمی از مسئولیت زیبایی صورت به ویژه جلوه چشم ها را به دوش می کشند.

لوازم آرایشی لب:

عنوان جذاب ترین لوازم آرایشی هم به لوازم آرایش لب ها تعلق می¬گیرد. خط لب ها و انواع رژهای جامد و مایع  از جمله وسایلی هستند که با جلوه دادن به لب ها، زیبایی صورت را چندین برابر می کنند.

لوازم آرایشی ناخن:

این لوازم، از قبیل سوهان ناخن، انواع لاک های مات و براق و تقویت کننده های ناخن تأثیر بسزایی بر زیبایی و سلامت ناخن ها و دست ها دارند. قطعا داشتن ناخن هایی زیبا و مرتب از مشخصه های اصلی یک خانم شیک و متشخص است.

لوازم آرایش مو:

مراقبت از موها و حفظ سلامت و شادابی آنها در داشتن چهره ای کاریزماتیک و بی نقص بسیار تاثیرگذار است. وسایل آرایش مو مثل برس، تقویت کننده های مو و انواع سشوار پرقدرت مارک، از لوازمی هستند که افزون بر مراقبت از موها تا حد زیادی خانم های همیشه آراسته را از رفتن زود به زود به آرایشگاه بی نیاز می کنند.

لوازم آرایش

انواع لوازم آرایشی

خرید محصولات آرایشی از فروشگاه های معتبر، امر خیلی مهمی است. چرا که کوتاهی در انتخاب و خرید لوازم آرایش استاندارد، می تواند موجب صدمه های جدی و گاها غیر قابل جبران به زیبایی پوست و مو گردد. 

فروشگاه اینترنتی سانی کالا به عنوان معتبرترین و بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران، با پخش لوازم ارایشی مارک، خیال مشتریان خود را از کیفیت کالاها و  لوازم آرایشی دخترانه و زنانه راحت کرده و تجربه خریدی رضایت بخش را فراهم می کند.

نکاتی در رابطه با خرید لوازم آرایشی اصل

به لوازمی که با نام برندهای معروف و معتبر به فروش می‌رسند اما محتویات داخل آن‌ها در جای دیگری، غیر از برند مذکور، تولید شده و بر روی ترکیبات استفاده شده در تولید آن‌ها  تضمینی وجود ندارد، فیک یا تقلبی گفته میشود.

در سال های اخیر به دلیل استفاده بیش از حد از لوازم میکاپ، فروش وسایل فیک به جای لوازم اورجینال، به یکی از مسائل چالش برانگیز در حوزه سلامت جامعه تبدیل شده است. بسیاری از افراد به علت عدم آگاهی کافی از ضرر و زیان های این محصولات، اقدام به خرید لوازم آرایشی ارزان و تقلبی می کنند و به فکر عواقب این کار نیستند.

لوازم آرایشی بهداشتی یادگاری از گذشته‌های دور به خصوص دوران مصر باستان هستند. این لوازم در هر دوره از زمان بنا به معیارهای زیبایی و فرهنگ جامعه دچار تغییر و تحولات زیادی شدند، امروزه نیز به روش های مدرن و مطابق با استانداردهای جهانی مورد استفاده قرار می گیرند. اما چیزی که همواره مهم بوده، هست و خواهد بود این است که خانم¬ها به دلیل استفاده زیاد از این ابزار، بایستی موقع انتخاب و خرید، بیشترین وسواس را داشته باشند تا پوست و زیبایی شان از آسیب های استفاده از لوازم میکاپ تقلبی در امان بمانند.

چرا باید از لوازم آرایشی اصل و مارک دار استفاده کنیم؟

انواع لوازم آرایش

چرا باید از لوازم آرایشی اصل و مارک دار استفاده کنیم؟

1. حفظ زیبایی و سلامتی با لوازم آرایشی مارک 

اصلی ترین دلیل برای خرید لوازم میکاپ اصل و مارک دار، قطعا حفظ زیبایی و سلامتی است. یکی از دلایلی که افراد به سوی استفاده از محصولات فیک می‌روند، قیمت پایینتر آنها نسبت به با لوازم اصل و برند است. محصولات فیک عمدتا با مواد بی کیفیت و غیر استاندارد تولید می شوند و حاوی درصد بالایی سرب و فلزات سنگین دیگر، پارابن و کلی مواد شیمیایی مضر هستند. این مواد سلامتی جسم و به خصوص پوست شما را به خطر انداخته و آسیب‌های خطرناکی به دنبال دارند.

با اینکه در ابتدا برای خرید لوازم آرایشی فیک هزینه کمتری می پردازید، اما در دراز مدت و پس از چند مرتبه استفاده از آن‌ها، ممکن است به عارضه های مختلف پوستی و غیر پوستی دچار شوید و بایستی چندین برابر این پول ها را هزینه درمان خود نمایید. ایجاد حساسیت‌های گوناگون، افزایش درصد ابتلا به انواع سرطان‌ها، ایجاد عفونت‌های سمی و خطرناک، اثرگذاری بر سیستم عصبی از جمله صدمه هایی است که لوازم تقلبی برای مصرف کننده های خود در پی دارند. پس برای ممانعت از پرداخت هزینه‌های سرسام  آور، برای درمان عارضه های این چنینی، خرید لوازم آرایشی اورجینال را جدی بگیرید.

2. کیفیت بالای لوازم آرایشی اصل

برای بسیاری از کسانی که از لوازم میکاپ استفاده می‌کنند، اهمیت چندانی ندارد که این لوازم، اصل هستند یا تقلبی و بنجل! و تنها به اسم برندی که به دروغ بر روی محصول حک شده، اکتفا می کنند. اما به غیر از عوارضی که این محصولات فیک، برای سلامتی ایجاد می کنند، کیفیت و کارایی مطلوبی هم ندارند. اما لوازم اورجینال به علت کیفیت بالایی که دارند، نسبت به محصولات فیک، موقع استفاده مقدار کمتری از آنها کافی خواهد بود. ماندگاری محصولات اورجینال بیشتر بوده و به همین علت هم مقرون به صرفه تر هستند. این امر به خصوص در رابطه با کرم‌ها و محافظت ‌کننده‌های پوست، شامپوها و لوسیون‌های پوست و مو  از اهمیت بیشتری برخوردار است.

3. رعایت بیشتر بهداشت

وسایل میکاپ اورجینال، مجوزهای بهداشتی قابل قبول در هر کشوری را دارند. اما اجناس فیک عمدتا در شرایطی غیر استاندارد و بدون داشتن مجوزهای بهداشتی مربوط، به تولید می رسند.

4. کاهش قاچاق لوازم آرایشی

آمارها نشان دهنده این حقیقت است که تجارت لوازم آرایشی حدود سه درصد از تجارت کل جهانی را شامل میشود. تقاضای بالا و سودآوری فراوان این تجارت موجب شده است که قاچاقچیان اقدام به تولید این لوازم به صورت تقلبی و با دزدی نام برندهای معتبر جهانی کنند، اکثر این محصولات فیک و تقلبی هم در کشور چین تولید می شوند و به صورت قاچاقی به کشورهای مختلف راه می¬یابند.

در کشور ما نیز بیشتر این محصولات به صورت قاچاقی وارد شده و مجوزهای سازمان‌های ذیربط را ندارند. متاسفانه این مسئله هم به اقتصاد کشور ضربه می¬زند و هم آسیب های جبران ناپذیری را به سلامت افراد جامعه وارد می‌کند. این محصولات به علت شرایط نگهداری غیر استاندارد، فاسد شده و سموم مختلفی در آنها تولید می‌شود و آسیب‌های وارده را چندین برابر افزایش می‌دهند.

چگونه از اورجینال بودن لوازم آرایشی مطمئن شویم؟

متاسفانه این روزها در بازار لوازم آرایشی، محصولات غیر اصل و بنجل زیاد شده و بیشتر افراد در تشخیص لوازم اصل از فیک دچار شک و سردرگمی می شوند. حتی برخی از این محصولات به قدری حرفه ای تولید می‌شوند که برای فهمیدن اصل بودن یا نبودنشان بایستی اسناد کارخانه‌ای آنها بررسی شوند. اما اصالت بیشتر لوازم میکاپ از طریق بسته بندی و بارکدشان قابل فهمیدن و شناسایی است.

بسته بندی یکی از مهم ترین تفاوت های لوازم اصل از تقلبی است. متاسفانه برخی از محصولات غیر اورجینال فوق العاده حرفه ای تولید شده اند و تشخیص آن ها از اصل کار چندان ساده ای نیست. اما شما می توانید در سایت های معتبر و یا سایت برند اصلی محصول، نام آن را جستجو کرده و تصویر محصول را از زاویه های مختلف ببینید و در هنگام خرید، محصول را با عکس مطابقت دهید. کوچکترین اختلاف رنگ, فونت, وزن و ... نشانگر فیک و غیر اصل بودن محصول می باشد.

نکته دیگر اینکه موقع خرید لوازم آرایشی اصل، حتما به بارکد آن دقت کنید، بیشتر محصولات بنجل و غیر اصل، فاقد بارکد و شماره سریال هستند. لذا پیش از خرید حتما کالا را به دقت بررسی نمایید و در صورت نداشتن بارکد، بدانید که جعلی است. همچنین متریال سازنده لوازم میکاپ اصل به چند زبان مختلف بر روی آنها  نوشته شده است. لذا اگر محصولی که در دست شماست اطلاعات این چنینی ندارد و یا داده های کمی را در اختیار شما قرار داده است، محصول فیک است.

در سال 2021 کدام لوازم آرایشی را بخریم؟

یکی از آپشن هایی که در ترند های آرایشی امسال دیده می‌شود، پوست صورت نچرال و پوشیده با کرم پودرهای سبک یا ضد آفتاب های رنگی است و به عبارتی شادابی و درخشندگی پوست در اولویت قرار دارد. در واقع امسال بایستی بیش از پیش به مراقبت‌های روتین پوستی خود اهمیت بدهید. ما به شما میکاپ لایت را پیشنهاد می کنیم که یکی از واضحترین فاکتورهای آن، هرچه نزدیک تر بودن رنگ آرایش به رنگ پوست، برای نچرال جلوه دادن آن می باشد. 

پس توصیه می کنیم از کرم‌ های مرطوب کننده مارک و سرم‌ها و ماسک های مخصوص پوست حتی در داخل منزل هم استفاده نمایید. البته از ماسک‌های طبیعی که به سادگی می توانید در خانه آماده کنید هم غافل نشوید، چرا که تاثیر خارق العاده ای دارند. این باور اشتباه که یک پوست خوب به ژنتیک بستگی دارد را هم کنار بگذارید، چرا که پوست خوب، تنها نیازمند توجه و رسیدگی است.

نخستین چیزى که در صورت توجه بیننده را جلب می‌کند، ابرو است. در ترند آرایشی امسال کمتر به مداد یا ریمل ابرو نیاز خواهید داشت! چرا که تنها کافی است ابروهای خود را با یک ژل ابروی بی‌رنگ و باکیفیت حالت دهید. این کار موجب می‌شود که میکاپ شما خیلی سبک و لایت به نظر برسد و ظاهری نچرال و زیبا داشته باشید. به خاطر بسپارید که یکی از معیارهای آرایش حرفه‌ای، این است که حد الامکان زیبایی فرد، جلوه طبیعی داشته باشد. مژه هایتان را هم با استفاده از یک ریمل با کیفیت حالت دهید تا نمای خاص و جذابی به فرم چشم هایتان بدهد.

در رابطه با رژ گونه هم پیشنهاد ما این است که از نزدیک ترین تناژ رنگی به پوست خود استفاده کنید. به طور مثال برای پوست‌های نسبتا تیره، رژ گونه هایی با تناژ رنگ برنز قطعا جلوه زیباتری خواهند داشت. همچنین تا جایی که می‌توانید اثر آن را بر روی پوست خود محو کنید.

رژگونه صورتی هم موجب می‌شود که چهره شما بیشتر از هر وقت دیگری، جوان و شاداب و با طراوت به نظر برسد. به طور کلی فراموش نکنید که رنگ‌های روشن همواره برای فصل‌های گرم انتخاب بهتری هستند و موجب تناسب بیشتر شما با طبیعت می‌شوند. پس اگر علاقه مند به ترند آرایشی جدید هستید، یک رژ لب صورتی متمایل به قرمز بخرید، تا با آن آرایشی کاملا جذاب و نچرال و بی‌نقص داشته باشید.

معیارهای خرید اینترنتی لوازم آرایشی

هنگام خرید لوازم آرایشی اصل عمده یا خرده بایستی نخست فروشگاه مد نظر را از جنبه های گوناگون بررسی نمایید:

مثلا اینکه آیا فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی مورد نظر مجوزهای قانونی مثل نماد اعتماد الکترونیک- لوگوی وزارت ارشاد دارد یا خیر؟!

در مرحله‌ی بعدی به ضمانت‌ها و خدمات و پشتیبانی‌های فروشگاه دقت کنید، از جمله: درگاه پرداخت مطمئن، تضمین اصالت، قیمت و کیفیت کالا، گارانتی، بازگشت وجه، عودت کالا و پرداخت درب منزل.

هنگام تحویل محصول، حتما بسته‌بندی را پلمپ شده و با فاکتور و مهر فروشگاه از پیک دریافت نمایید و پس از این‌که از شرایط فروشگاه موردنظر اطمینان حاصل کردید، می توانید اقدام به خرید اینترنتی خرید محصولات آرایشی بهداشتی نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.