درباره حوله خشک کن ها بیشتر بدانید

 این حوله خشک کن ها به دلیل ظاهر زیبایی که دارند جزو لوازم دکوری در حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و... محسوب می شوند. استفاده از حوله خشک کن مزایای بسیار زیادی مانند نصب بسیار آسان، اشغال فضای بسیار کم، از بین بردن قارچ و کپک، کاهش مصرف انرژیِ اشاره کرد. با ما درفروشگاه اینترنتی لوتوس همراه باشید تا شما را با این وسیله گرمایشی که جایگزین رادیاتورهای قدیمی شده اند آشنا کنیم.

اجزای تشکیل دهنده حوله خشک کن ها 

به طور ساده باید بگوییم حوله خشک کن دارای لوله هایی است که آب گرم در میان آنها گردش پیدا می کند. این رد و بدل شدن آب گرم در بین لوله و محیط باعث می شود که هم محیط حمام وسرویس بهداشتی گرم شود و هم رطوبت  رطوبت از بین برود.

انواع حوله خشک کن با در نظر گرفتن عملکرد

حوله خشک کن ها با توجه به کارکرد و عملکردشان به ۲ دسته تقسیم می شوند:

حوله خشک کن آبی 

این حوله خشک کن ها به سیستم گرمایشی ساختمان متصل هستند وآب با فشار از لوله های حوله خشک کن در حال رد شدن است پس قبل از خرید این نوع به سیستم مرکزی ساختمانتان توجه کنید. به خاطر داشته باشید برای نصب حوله خشک کن آبی نیاز به لوله کش دارید.

حوله خشک کن برقی 

این نوع حوله خشک کن ها مستقل از سیستم گرمایشی ساختمان هستند و به راحتی بر روی دیوار نصب می شوند. برای استفاده از آن فقط کافی است که سیم آن را به برق وصل کنید تا لوله های آن گرم شود.

انواع حوله خشک کن از نظر جنس 

حوله خشک کن

حوله خشک کن ها از نظر جنس به برقی، استیل، فولادی و آلومینیوم تقسیم می شوند. در زیر به دو مورد از کاربردی ترین آنها اشاره خواهیم کرد.

حوله خشک کن  فولادی 

این حوله خشک کن ها از فولاد ضد زنگ ساخته می شوند و در نتیجه سال های سال برای شما کار می کنند. هنگام خرید حوله خشک کن فولادی این نکته را به خاطر بسپارید که این حوله خشک کن ها کمی سنگین تر از سایر مدل ها هستند.

حوله خشک کن استیل

طرح های استیل حوله خشک کن بسیار پرطرفدار هستند به دلیل اینکه تنوع رنگ و شکل آنها بسیار زیاد است. این مدل هم از استیل ضد زنگ ساخته شده است و از مزایای آن می توان به مقاومت در برابر رسوب و خوردگی، کاهش مصرف انرژِی، انتقال گرما به صورت یکنواخت اشاره کرد.

فروشگاهی برای انتخاب انواع حوله خشک کن 

قیمت مناسب حوله خشک کن و کیفیت آن از فاکتورهای بسیار مهمی هستند  که باید به آن دقت کنید. فروشگاه اینترنتی لوتوس تولید کننده انواع حوله خشک کن با کیفیت بسیار بالا است به همین دلیل قیمت های آن بسیار مناسب تر از سایر فروشگاه ها است و در لوتوس همه محصولات با گارانتی به مشتریان عزیز ارائه می شود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.