ردیاب خودرو چیست و بهترین ردیاب جی پی اس کدام است؟

 این میزان مخصوصا در شهرهای بزرگ و کلان شهرها وجود داشته و به نگرانی بزرگی برای افراد تبدیل شده است. روش‌های مختلفی برای تامین امنیت خودرو وجود دارد اما یکی از به روزترین و مهم‌ترین آن‌ها خرید ردیاب ماشین و موتورسیکلت است. با استفاده از جی پی اس می‌توانید در هر لحظه و مکانی از وضعیت خودروی خود،  روی نقشه اطلاع داشته باشید. در ادامه در مورد اهمیت استفاده از ردیاب صحبت کرده و نمونه‌ای از جدیدترین ردیاب‌های خودرویی را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

ردیاب خودرو چیست؟

ردیاب‌ها وسایل الکترونیکی کوچکی هستند که با یک عدد سیم کارت فعال شده و به کمک آن می‌توانید از محل خودرو خود آگاه شوید. این وسیله مشابه جی پی اس خودرو اما بسیار کاربردی تر بوده و در سایز کوچک طراحی و ساخته می‌شود. این وسیله در بخش‌های مختلف خودرو از جمله درب، سقف، داخل داشبورد و محل‌های دیگر قرار می‌گیرد. برخی ردیاب‌ها به وسیله سیم کشی متصل شده و برخی دیگر نیز به صورت بیسیم هستند.

برای نصب جی پی اس باید یک عدد سیم کارت بر روی آن نصب شود. ردیاب را به برق خودرو وصل کرده تا فعال شود. از این طریق در هر لحظه موقعیت جغرافیایی خودرو را برای صاحب خودرو ارسال می‌کند. صاحب خودرو در هر لحظه به صورت آنلاین خودرو خود را ردیابی می‌کند و یا در صورت لزوم آن را در حالت حرکت خاموش کند.

بهترین جی پی اس - ردیاب آکیتا

کاربرد انواع ردیاب خودرو

ترکر و یا همان سیستم ردیاب‌ها کاربردهای بسیار زیادی دارند. این وسیله دارای  GPS و سیمکارت است که هم موقعیت را به طور دقیق محاسبه کرده و هم برای صاحب خودرو ارسال می‌کند. این ردیاب قابلیت‌های بسیار زیادی دارد و برای موارد مختلفی به کار برده می‌شود. مهم‌ترین قابلیت‌های یک ردیاب عبارتند از:

  • این وسیله به صورت لحظه‌ای محل دقیق خودرو را مشخص می‌کند.

  • با استفاده از ردیاب می‌توانید از راه دور خودرو را خاموش کنید.

  • با استفاده از ردیاب می‌توان سرعت مجاز برای خودرو تعریف کرد تا در صورت بالا بودن سرعت به صاحب خودرو هشدار داده شود.

  • از دیگر قابلیت‌های ردیاب تعیین محدوده جغرافیایی مشخص برای حرکت خودرو است

  • مسیر حرکت خودرو در بازه‌های زمانی مختلف را با ذکر دقیق زمان و تاریخ ثبت کرده و برای راننده ارسال می‌کند.

افراد از ردیاب‌ها برای موارد مختلفی استفاده می‌کنند. به عنوان مثال شرکت‌هایی که برای کار شرکت خودرو در اختیار کارمندان خود قرار می‌دهند، با استفاده از ردیاب می‌توانند زمان و محل تردد آن‌ها را کنترل کنند. آژانس‌های مسافربری از مسیر حرکت راننده‌های خود آگاه باشند و موارد بسیار زیادی که از ردیاب استفاده می‌شود. یکی از پر کاربردترین موارد استفاده از جی پی اس ماشین برای جلوگیری از سرقت خودرو است.

ردیاب خودرو برای جلوگیری از سرقت

 با توجه به احساس خطری که توسط مالکان خودرو یا موتورسیکلت توسط سارقان ایجاد شده است، باعث شده تا استفاده از ردیاب دارای محبوبیت زیادی نزد رانندگان باشد. البته که علاوه بر سرقت خودرو یا موتورسیکلت، هنگامی که وسیله خود را در خیابان پارک کرده و بعدا فراموش کرده‌اید که کجا پارک شده است، بهترین روش استفاده از ردیاب خواهد بود.

شاید این سوال برای شماهم پیش آمده که با وجود دزدگیر چه نیازی به ردیاب آکیتا هست؟ اگر سارق دزدگیر شما را غیرفعال کند و یا خودرو شما را توسط جرثقیل جابجا کند راهی برای پیدا کردن خودروتان ندارید. پیشرفته ترین دزدگیر ها نیز بردی بیشتر از 1500 متر ندارند و از دسترس خارج می شوند.

همچنین دزدگیر ها به دلایل فنی زیر جعبه فرمان نصب می شوند محلی که سارقان به آن دسترسی دارند و به سرعت دزدگیر را قطع می کنند. ضمن اینکه ردیاب امکانات دیگری از جمله هشدار سرعت غیرمجاز،هشدار دزدیدن باطری خودرو، خاموش کردن خودرو از راه دور،هشدار ورود و خروج ازمحدوده ی تعیین شده و… را برای شما به ارمغان می آورد.

بهترین ردیاب خودرو و موتور - ردیاب ماشین اکیتا

ردیاب آکیتا برای انواع خودرو و موتورسیکلت

شرکت ردیاب خودرو آکیتا یکی از شرکت‌های بسیار معتبر در زمینه تولید بهترین ردیاب های خودرو است. این شرکت در سال 1396 آغاز به کار کرده و در زمینه تولید انواع ردیاب‌ها و خدمات ردیابی خودرو، ردیاب موتور سیکلت، ردیاب انسان و ناوگان حمل و نقل فعالیت می‌کند. همچنین این شرکت با پشتیبانی حرفه‌ای و سخت افزار های بسیار با کیفیت در خدمت مشتریان گرامی می‌باشد. ردیاب آکیتا از بهترین و کاربردی‌ترین ردیاب‌های موجود در بازار می‌باشد. مهم‌ترین مزیت‌های این ردیاب در ادامه معرفی شده‌اند:

  • ردیاب‌های خودرو آکیتا برای انواع خودرو ایرانی و خارجی، موتورسیکلت، کامیون و اتوبوس مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • جی پی اس ماشین آکیتا دارای امکانات بسیار عالی بوده و از اپلیکیشن‌های اندروید، iOS و نسخه تحت وب پشتیبانی می کند. از این رو انتخابی بسیار مناسب برای شما می‌باشد.

  • تمام امکانات و بخش‌های مختلف دستگاه تست‌های متعددی را پشت سر گذاشته و تاییدیه‌های لازم را دریافت کرده‌اند.

  • این دستگاه از چهار روش GPS، GLONASS، BeiDou و COMPASS برای ردیابی خودرو مورد نظر شما استفاده می‌کند.

  • استفاده از تراشه شرکت مدیاتک که به صورت اختصاصی برای این ردیاب‌ها طراحی شده، باتری 300 میلی آمپری و روش ذخیره نیروی خاص استفاده شده در این دستگاه، پایداری دستگاه را به شدت افزایش داده است.

آکیتا توانسته با در کنار هم قرار دادن سخت افزار، نرم افزار و طراحی بسیار پیشرفته محصولی کاملا کاربردی و با کیفیت ارائه کرده و رضایت کاربران خود را جلب کند. با خرید ردیاب آکیتا (از اینجا)  یا نمایندگی های آکیتا در سراسر کشور و  نصب آن بر روی خودرو خود دیگر نگرانی ای بابت سرقت وسیله ی نقلیه ی خود نداشته باشید. می توانید با استفاده از بخش دموی ردیاب آکیتا در سایت ما امکانات جی پی اس آکیتا را تست کنید. همچنین می توانید در صورت هر گونه سوال از طریق راه های ارتباطی زیر با تیم پشتیبانی آکیتا در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی با شرکت ردیاب آکیتا:

وب سایت ردیاب آکیتا:  https://akitatracker.com

تلفن: 02191070870

واتساپ: 09196967709

پشتیبانی تلگرام: @Akitasupport

کانال تلگرام:  @Akitatracker

صفحه ی اینستاگرام : @Akitatracker

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.