دشت همچنان در مسیر توسعه

 نرم‌افزار جامع حسابداری فروشگاه می‌تواند امکان مدیریت بهتر انبار، کارکنان، میزان خریدوفروش، مدیریت صندوق‌داران و همه‌ی امور داخلی و خارجی فروشگاه را برای مدیر فروشگاه به‌آسانی فراهم کند.

نرم‌افزار‌های صندوق فروشگاهی روزبه‌روز ارتقا می‌یابند و کارایی‌های بیشتری پیدا می‌کنند. نرم‌افزار صندوق فروشگاهی به‌صورت استاندارد اطلاعات خرید و فروش و سایر هزینه‌های فروشگاه را به‌صورت مکانیزه محاسبه و ثبت و درپایان، برگه‌ی فیش را به‌همراه جزئیات صادر می‌کند. استفاده از نرم‌افزار صندوق فروش ضمن صرفه‌جویی در وقت و انرژی کارکنان فروشگاه، دقت و نظم امور را افزایش می‌دهد و از درصد میزان خطا و اشتباه می‌کاهد که همه‌ی این‌ها به توسعه‌ی کسب‌و‌کار فروشگاه منجر می‌شود. دشت سپیدار سیستم به عنوان یکی از بهترین و تخصصی‌ترین نرم‌افزارهای موجود در بازار یکی از انتخاب‌های اصناف است. 

دشت، محصول شرکت سپیدار سیستم آسیا نرم‌افزاری بهینه‌شده با قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد و ویژه‌ی اصناف و فروشگاه‌ها است. رویکرد این شرکت به‌گونه‌ای بوده که دشت را برای صنف‌های مختلف طراحی کرده؛ اما در قالب نسخه‌ای عمومی نیز دردسترس است. گفتنی است، این محصول به مدیریت بهینه‌ی انواع فروشگاه‌ها مانند سوپرمارکت، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، ، لوازم‌ یدکی خودرو، ابزار و یراق آلات، قنادی و آجیل و خشکبار و سایر اصناف کمک شایانی کرده است. 

حمیدرضا رنجبری، مدیرعامل سپیدارسیستم آسیا با بیان این موضوع که نرم‌افزار دشت در قسمت گزارش‌گیری هم به‌خوبی نیاز کاربران را برآورده کرده است، افزود همه‌ی گزارش‌های قانونی وزارت دارایی مانند خریدوفروش فصلی و مالیات بر ارزش افزوده و معافیت‌های مرتبط به آن، در این سیستم درنظر گرفته شده تا صاحبان اصناف ملزم به ارائه‌ی این گزارش‌ها به‌سادگی پاسخ‌گوی سازمان‌های مرتبط باشند. وی همچنین معتقد است، پشتیبانی بخش مهمی از فرایند ارائه‌ی محصول نرم‌افزاری به مشتریان است و  پاسخ‌گویی به سؤالات مشتریان درباره‌ی نصب و استفاده از نرم‌افزار و ارائه‌ی نسخه‌ی به‌روزرسانی را شامل می‌شود. 

وی همچنین افزود، در سال های اخیر ما همواره تلاش کردیم تا پاسخی مناسب به نیاز‌های بازار ارائه دهیم. در همین راستا افزایش سرعت عملکرد ثبت فاکتور، تغییر رابط کاربری برای ساده‌سازی استفاده ار نرم افزار، ایجاد گزارشات کاربردی و متنوع مالی و حسابداری در دستور کار قرار گرفت و اینک در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

امکاناتی نظیر اتصال دشت به فروشگاه‌های اینترنتی، باشگاه مشتریان، سیستم های مدیریت سفارش و شرکت‌های پخش و... نیز از مواردی است که این مجموعه در سال آینده در اختیار مشتریانش قرار خواهد داد. درکنار تمام امکانات فنی، شرکت سپیدار سیستم آسیا چند سالی است که با تولید و انتشار پادکست‌های تخصصی تلاش دارد تا در ارتقاء دانش مشتریان خود در زمینه‌های مالی و حسابداری و بازاریابی و فروش نقش پرنگ‌تری را ایفا نماید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.