فرصتهای ارز دیجیتال

از جمله این مفاهیم که دستخوش تغیرات جدی شده اند مفهوم سرمایه گذاری و بازارهای سرمایه می باشند. امروزه با تکیه بر تکنولوژی شاهد شکل گیری دارایی ها و بازارهای نوظهوری هستیم که ساختارهای بازار سنتی را دچار چالش ها و تغییرات جدی نموده است.

از جمله این دارایی ها ارزهای دیجیتال هستند، دارایی هایی که با استفاده از تکنولوژی بلاکچین پا به عرصه گذاشتند و در زمانی کوتاه بخش مهمی از اذهان مردم را درگیر خود نموده است.

نزدیک به یک دهه از زمان ظهور ارزهای دیجیتال می گذرد و در زمان نگارش این مقاله ارزش بازار ارزهای دیجیتال حدود ۲ تریلیون دلار است. و در حال تبدیل شدن به رقیبی جدی برای دیگر بازارهای سرمایه گذاری مانند بورس، فلزات گرانبها و ،،، می باشد. ارزش بازار ارزهای دیجیتال تقریباً معادل شرکت اپل شده است. گفتنی است غول نفتی آرامکو متعلق به عربستان سعودی اولین شرکت جهان از نظر ارزش بازار است و اپل دومین شرکت در این فهرست محسوب می‌شود.

شاید این نکته به ذهن خواننده متبادر شود که نسبت ارزش بازار ارزهای دیجیتال به نسبت سایر بازارهای موازی مانند بورس یا طلا اختلاف زیادی وجود دارد و شاید نتواند رقیبی جدی برای اینگونه بازارها باشد در پاسخ به این نکته باید به این موارد دقت کنیم که سرعت رشد ارزش بازار ارزهای دیجیتال از صفر تا دو تریلیون دلاری کمتر از یک دهه طول کشید.

نکته دوم میزان بازده بالای بازار ارزهای دیجیتال نسبت به سایر بازارهای رقیب می باشد، نکته سوم نیز درک این مساله است که با توجه به سرعت بالای رشد اینترنت و انتقال اطلاعات، ارزهای دیجیتال با سرعت زیادی مشغول به نفوذ در اذهان مخطبان اصلی خود می باشد.

از سوی دیگر با عبور ارزش بازار ارزهای دیجیتال از مرز یک تریلیون دلار در ۷ ژانویه ۲۰۲۱ (دی ماه ۹۹) بسیاری از موسسات مالی رویکردی مثبت را به این ارز دیجیتال نشان دادند و این دارایی را در سبد خود قرار دادند، همچنین مؤسسات مالی نظیر پی پل و ویزا پشتیبانی فعالانه از ارزهای دیجیتال را با بیت کوین که پیشرو در روند صعودی بازار بود، آغاز کردند.

در کنار موارد فوق بسیاری از فروشگاههای معتبر نیز اقدام به قبول کردن ارزهای دیجیتال در وب سایت خود نموده اند که این موضوع نیز به نوبه خود به ترویج ارزهای دیجیتال در میان مردم نموده است.

با توجه به ریسک های شکل گرفته در اقتصاد جهانی از جمله شکل گیری تورم در اقتصاد ایالات متحده آمریکا و امکان ریزش بورس آمریکا در  ماه های آتی و همچنین ریزش قیمت اونس طلای جهانی  بازار ارزهای دیجیتال جذاب تر از گذشته به نظر می رسد. جهت سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال باید ارزهای دیجیتال مورد نظر را به وسیله یک صرافی ارز دیجیتال تهیه نمایید.

صرافی های ارز دیجیتال صنف نو ظهوری از صرافی ها هستند که به ارایه خدمات در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال می پردازند. علاقمندان به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال می توانند با استفاده از خدمات صرافی های ارز دیجیتال سرمایه گذاری خود را انجام دهند.

به سرمایه گذاران محترم توصیه میشود با برنامه قبلی وارد سرمایه گذاری شوند و برای ورود و خروج خود به بازار برنامه داشته باشند. پیشنهاد میشود قبل از هر گونه سرمایه گذاری با متخصیصین سرمایه گذاری در حوزه ارز دیجیتال مشورت نمایید و بعد از آن وارد بازار سرمایه شوید.

از جمله صرافی هایی که در تهران این خدمات را به شما ارایه می دهد صرافی گرندکس می باشد. صرافی گرندکس تنها صرافی ارز دیجیتال است که به مراجعان خود امکان مراجعه حضوری را می دهد. شما می توانید از شنبه تا چهارشنبه در ساعات کاری و بدون هماهنگی قبلی به صرافی مراجعه حضوری داشته باشید.

از دیگر امکانات مهم این صرافی وجود تیم تحلیلی قوی در زمینه ارزهای دیجیتال می باشد و شما می توانید از متخصصین مجرب این صرافی بهره ببرید. واحد آموزش این صرافی نیز طی دو ماه آینده راه اندازی خواهد شد و علاقه مندان به یادگیری ارزهای دیجیتال می توانند از این آموزش ها بهره مند گردنند.

از جمله خدمات دیگری که در این صرافی به شما ارایه می شود در زمینه نحوه نگهداری ارز دیجیتال می باشد. پس از خرید ارزهای دیجیتال از صرافی شما نیاز به نگهداری ارزهای خریداری شده در کیف پول دیجیتال دارید. انواع کیف پولهای دیجیتال به دو بخش تقسیم می شوند،سخت افزاری و نرم افزاری.

کارشناسان مستقر در صرافی گرندکس به شما مشاوره و آموزش لازم را در زمینه انواع کیف پول و کیف پول متناسب با ارزهای دیجیتال شما را می دهند و شما میتوانید در زمینه نگداری ارزهای خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.