تست کرونا در منزل برای سازمان‌ها با قیمت مناسب

 از زمانی که کووید-۱۹ پا به زندگی ما گذاشته، همه چیز به‌گونه‌ایی عجیب تغییر کرده است. حالا هر روز شاهد ابتلا و مرگ انسان‌ها هستیم.  برای این بیماری مرز، جنسیت  و سن مهم نیست. افراد زیادی شغل و درآمد خود را از دست داده‌اند. بسیاری از سازمان‌ها نیروی انسانی خود را تعدیل کرده‌اند.  آیا باور داشتید که روزی برای مسافرت با هواپیما، در ابتدا باید تست کرونا برای پرواز را انجام دهید؟ آیا فکرش را می‌کردید که برای این موضوع دستورالعمل و پروتکل‌های جهانی در نظر گرفته شود؟ 

اگر نتیجه تست مثبت باشد، اجازه پرواز نخواهید داشت و باید در قرنطینه به سر ببرید. بنابراین  اگر می‎خواهید از پرواز خود عقب نمانید، باید در زمانی مشخص اقدام به انجام این تست نمایید. برای این منظور می‎توانید از خدمات مجموعه هوم کا در منزل بهره ببرید.  

چرا سازمان ها به تست کرونا نیاز دارند؟

یک سازمان و شرکت زمانی می‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد که پرسنل سالمی داشته باشد. از نظر مدیریتی جایگزین کردن یا حذف نیروی انسانی حرفه‎ای برای سازمان مقرون به صرفه نخواهد بود. به همین دلیل همه مدیران تلاش می‌کنند تا در شرایط کنونی نیروی انسانی خود را حفظ نمایند. با شیوع کووید-۱۹ برخی از مدیران فعالیت پرسنل خود را به صورت دورکاری مدیریت می‎کنند، اما نمی‎توان انکار کرد که برخی از سازمان‌ها به حضور فیزیکی نیروی انسانی خود نیاز دارند. حالا سوال مهم اینجا است، چگونه می‎توان سلامتی پرسنل را تضمین کرد و در عین حال از حضور آنها در سازمان استفاده نمود؟ 

کووید-۱۹ قدرت انتقال بالایی دارد، کافی است یک نفر ناقل باشد تا دیگران را نیز آلوده به بیماری کند. به این ترتیب تعداد زیادی از پرسنل باید محل کار خود را ترک نمایند، این امر در نهایت منجر به تعطیلی سازمان خواهد شد. پس چگونه می‎توان این مشکل را حل کرد یا میزان آسیب و خسارت را به حداقل رساند؟  

مزایای تست کرونا برای سازمان ها

انجام تست کرونا در منزل  و محل کار به عنوان یکی بهترین راه‌های مقابله با این بیماری در سازمان و شرکت‌ها مورد توجه قرار گرفته است. در این راستا سلامتی نیروی انسانی در بازه‌های زمانی مشخص مورد بررسی قرار خواهد گرفت. به این ترتیب افراد آلوده و ناقل به راحتی شناسایی خواهند شد و از شیوع بیماری به طور موثری جلوگیری می‎شود. به عنوان مدیر، هرگز گمان نکنید، انجام آزمایش‌های دوره‌ایی هزینه اضافی به شما تحمیل خواهد کرد.

مهارت و دانش پرسنل بیش از آنچه که فکرش را کنید، موجب سودآوری خواهد شد. کرونا بیماری نوظهور و ناشناخته‎‌ایی است. هر روز رفتارهای جدیدی از خود نشان می‎دهد، هنوز هیچ راهی برای درمان قطعی برای آن وجود ندارد و سوالات مبهم زیادی در مورد واکسن به ذهن خطور می‎کند. در این زمان پیشگیری از بیماری و رعایت اصول بهداشتی، موثرترین و ایمن‌ترین شیوه برای مقابله با این ویروس است.  

تست کرونا

تست کرونا در سازمان ها چگونه انجام می‎شود؟

به طور کلی تست کرونا به دو صورت انجام خواهد شد:

تست آنتی بادی

در این تست از نمونه خون برای تشخیص بیماری استفاده خواهد شد. با حمله ویروس به بدن، سیستم دفاعی فعال شده و پادتن تولید خواهد کرد. بررسی میزان پادتن به پزشکان کمک می‌کند تا مرحله بیماری را به خوبی تشخیص دهند. به طور مثال اگر پادتن بیش از حد طبیعی در بدن وجود داشته باشد، یعنی بدن توانسته است با ویروس مقابله کند و شرایط بیمار رو به بهبودی خواهد رفت. برای انجام این تست نیازی به ناشتایی نیست. در هر ساعتی از روز می‎توانید برای نمونه دادن، اقدام نمایید.  

تست PCR 

از این آزمایش به عنوان تست مولکولی یاد می‎شود. در طی آن محتوای ژنتیکی ویروس مورد بررسی قرار خواهد کرد. برای این منظور از ترشحات ریوی نمونه دریافت می‌کنند. اگر با فرد آلوده‎ایی در تماس بوده ‎اید، بهتر است سه تا پنج روز پس از اولین تماس اقدام به انجام این تست نمایید. در صورتیکه زودتر از این زمان، آزمایش انجام شود با نتیجه منفی مواجه خواهید شد.

تست PCR چگونه انجام می شود؟

برای نمونه‌گیری تست کرونا PCR از سواپ پنبه ‎ایی استفاده خواهد شد. این ابزار پزشکی حدود ۱۵ سانتیمتر طول دارد. تکنسین آزمایشگاه برای نمونه ‎گیری آن را وارد حلق یا حفره بینی خواهد کرد. سپس به مدت ۱۵ ثانیه آن را به صورت دورانی  حرکت داده تا نمونه‎ گیری از ترشحات انجام شود. در طی آن دردی را حس نخواهید کرد. چون سواپ به اعماق و انتهای بینی و حلق هدایت می‎شود، احتمالا حس چندان خوشایندی نخواهید داشت. نمونه به محلول نگهدارنده ویروس منتقل شده و در اختیار آزمایشگاه قرار داده خواهد شد.

سازمان ها از کدام تست کرونا استفاده می کنند؟

اعتبار تست PCR بیشتر از آنتی بادی است. به همین دلیل سازمان‎ها در آزمایش‎ های دوره ‎ایی از آن استفاده می‎کنند. جهت نمونه‎ گیری نیازی به مراجعه حضوری به آزمایشگاه نیست. این آزمایش به راحتی در منزل یا محل  کار توسط تکنسین انجام خواهد شد. در صورتیکه نتیجه تست مثبت باشد، لازم است در منزل بمانید و نکات مراقبتی و بهداشتی را رعایت نمایید.

جواب تست

پاسخ دهی تست کرونا چقدر طول می کشد؟

نتیجه تست کرونا در مدت زمانی کوتاهی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اگر در این زمینه با هوم کا همراه شوید این بازه زمانی می‎تواند ۱۲، ۲۴ یا ۴۸ ساعته باشد. این موضوع به انتخاب شما بستگی خواهد داشت.

 اگر با فرد آلوده‎ایی در تماس بوده‎اید و احساس می‎کنید علائمی از بیماری در شما دیده شده است، می‎توانید از خدمت تست فوری کرونا در منزل بهره ببرید. از آنجا که این ویروس قدرت بسیار زیادی برای شیوع دارد، احتمال آلوده شدن شما بالا است. به همین دلیل هوم کا به شما توصیه می‎کند تا در مدت زمان حاضر شدن پاسخ تست، حتما در منزل بمانید تا وضعیت سلامتی شما به طور دقیق مشخص شود.  

خدمات آزمایشگاهی، مراقبتی و درمانی هوم کا با قیمتی متعادل به شما ارائه خواهد شد. می توانید  همین حالا سفارش خود را به صورت رایگان در سایت ثبت نمایید یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ تماس بگیرید. کارشناسان ما در کوتاه‎ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت و می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان هوم کا استفاده نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.