6 دلیل برای استفاده از چمن مصنوعی در ویلا

فرقی هم ندارد که تعطیلات مدارس باشد یا تعطیلات نوروز و یا یا آخر هفته ها، داشتن جایی که بتوانید در این روزهای تعطیل در آن جا خوش بگذرانید و از استرس ها و چالش های روزمره زندگی دور باشید، واقعا یک موهبت و نعمت بی نظیر است. 

اما همه می دانیم داشتن چنین ویلایی مشکلات خاص خود را دارد، زیرا مطمئنا اوقات کمی را در طول سال در آن می گذرانید و این موضوع به این معنا است که نگهداری و رسیدگی به آن نیز کم خواهد بود و گاهی هم هزینه های بسیار زیادی می طلبد، مخصوصا اگر افرادی را برای مراقبت از خانه دوم یا همان ویلای تان استخدام کنید. 

راه حل چیست؟

خوشبختانه، روش هایی وجود دارند که می توانند هزینه های نگهداری و رسیدگی به ویلای تان را کاهش دهند و موجب شوند که مدت زمان بیشتری را به استراحت و تفریح بگذارنید و هم چنین اجازه نمی دهند تا پولی که برای تعطیلات کنار گذاشته اید را صرف ترمیم و نگهداری از ملک تان کنید.

شرکت آسیاچمن در سال های اخیر روی ساخت چمن های مصنوعی بسیار باکیفیت تر و مجهزتر تمرکز نموده است تا در ویلاهایی که در طول سال نگهداری و رسیدگی زیادی از آن ها به عمل نمی آید، بتوانند خاصیت و ظاهر زیبای خود را حفظ کنند. در ادامه به برخی از مهم ترین مزیت های چمن مصنوعی ویلا می پردازیم تا بیشتر با این محصول شگفت انگیز آشنا شده و با آگاهی و اطمینان کامل انتخاب کنید.

چمن مصنوعی در ویلا

1.چمن مصنوعی نیاز به نگهداری از ویلای شما را به حداقل می رساند

متاسفانه مدت زمانی که در طول سال در ویلای خود به  سر می برید، به سختی به دو هفته و حتی یک ماه می رسد. این موضوع به این معنی است که شما باید هر کاری از دست تان برمی آید انجام دهید تا ویلای شما و تمام متعلقات آن نیاز به نگهداری اندکی داشته باشد. 

مطمئنا نمی خواهید تا مرخصی که به زور از کارفرمای خود گرفتید یا تعطیلاتی که مدت ها منتظر آن بودید را صرف رسیدگی به حیاط ویلای خود کنید.

یکی از بهترین روش هایی که می توانید حیاط ویلای خود را بدون نیاز به نگهداری، همیشه باطراوت و سبز مشاهده کنید، استفاده از چمن مصنوعی است، زیرا برخلاف چمن طبیعی علف های هرز در میان الیاف چمن مصنوعی رشد نمی کنند و از این رو نیازی هم به هرس کردن دارند. این امر باعث می شود تا هر وقت که در ویلای را باز کردید و قدم به داخل حیاط گذاشتید، با چمن ها و علف های هرز که تا زانو می رسند رو به رو نشوید.

2. چمن مصنوعی هزینه های نگهداری از ویلای شما را کاهش می دهد

با توجه به موردی که در بالا بیان کردیم شما نیازی نیست که برای نگهداری از باغ و حیاط ویلای خود زحمت بسیاری بکشید و یا لازم نیست حتی بابت افرادی که در نبود شما از آن جا مراقبت و نگهداری می کنند، دستمزدی پرداخت کنید. اگر هزینه دستمزد این افراد را در طول سال حساب کنید، می بینید که رقم قابل توجهی می باشد.

اما با نصب چمن مصنوعی در کنار سایر گیاهانی که نیاز به نگهداری 24 ساعته ندارند، می توانید حیاط و باغ سرسبزی در ویلای خود داشته باشید که به جز این که در طول سال فقط چند بار تمیز کاری مختصری انجام می دهید، به چیز دیگری نیاز ندارد. همه این ها باعث می شود تا هزینه های کلی ویلای شما کاهش یابد و هم چنین خیال تان بابت این که در نبود شما شخص دیگری وارد ملک شما می شود، راحت باشد.

3. چمن مصنوعی می تواند ارزش ویلای تان را افزایش دهد

حیاط سبز

باغ و حیاط سبز نقطه مثبت و ارزشمند یک ملک به شمار می رود. در واقع تحقیقات نشان داده است که خانه هایی که از فضای سبز آن هم فضای سبزی که نیاز به نگهداری و هزینه خاصی ندارد، برخوردار باشند، 20 درصد از سایر ملک ها گران قیمت تر هستند.

شاید یک روزی در آینده مجبور شوید که بنا به هر دلیلی ویلای خود را بفروشید، یا حتی اگر قصد فروش هم ندارید، این که مطمئن شوید ویلای شما دارای جنبه اقتصادی بیشتری است و ارزش بالایی دارد، خالی از لطف نیست.

چمن مصنوعی ویلا نقطه عطف ارزش هر ملک و خانه و ساختمانی به شمار می رود. مزیت های شگف انگیز آن باعث می شود که علاوه بر سادگی در نگهداری از آن، جذاب و زیبا به نظر رسد، با کودکان و حیوانات خانگی سازگار باشد و هم چنین جلوه ای از طبیعت را در ویلا به وجود آورد، بدون این که کسی متوجه مصنوعی بدون آن شود.

4. چمن مصنوعی این اطمینان را به وجود می آورد که ویلای شما در تمام روزهای سال به نظر شگفت انگیز می رسد

مشکلی که درباره چمن طبیعی وجود دارد این است که زمان و تلاش و زحمت بسیاری می طلبد تا هر زمان که می خواهید در ویلای خود لذت ببرید و تفریح کنید، در بهترین شرایط خود قرار داشته باشد. هرس کردن مدام، آبیاری هر روزه یا هر هفتگی، مقابله با علف های هرز و آفت ها و خیلی دیگر از مسائل دیگر مطمئنا دست و پای شما را می بندد.

در طول ماه های زمستان نیز با شما با چمن های پوشیده از آب و گل و لای و حتی یخ زده رو به رو هستید که نه تنها ظاهر حیاط ویلای شما را خراب می کنند، بلکه به هیچ وجه حتی برای قدم زدن عادی نیز قابل استفاده نمی باشند. در تابستان نیز، چمن های طبیعی ممکن است خشک شده و یا در برابر نور خورشید بسوزند یا حتی به این دلیل که به طور مداوم آبیاری نمی شوند ممکن است قهوه ای رنگ شوند.

بیشتر افرادی که ویلایی برای گذراندن تعطیلات خریداری می کنند، رویای داشتن حیاط پوشیده از چمن سبز و یکدست، تنها چیزی است که روح و جسم شان را دوباره زنده می کند.

چمن مصنوعی ویلا این جا است تا رویای این افراد را به واقعیت تبدیل کند، زیرا بدون هیچ نگهداری می تواند در تمام روزهای سال سبز و زیبا به نظر برسد. فرقی ندارد باران شدیدی ببارد و یا آفتاب سوزان باشد، در هر صورت چمن مصنوعی تحت تاثیر هیچ یک از این عوامل قرار نمی گیرد.

همه این ها دست به دست هم می دهند تا هر زمان که وارد ویلای خود شدید، چمن سبزتان همان گونه باشد که آخرین بار از ویلای خود خارج شدید.

5. چمن مصنوعی خاصیت زهکشی و تخلیه آب قدرتمندی دارد

اگر چمن و زمین حیاط و باغ ویلای شما زهکشی ضعیفی دارد، شاید از شنیدن این موضوع شگفت زده شوید که با نصب چمن مصنوعی این مسئله نیز حل می گردد. چمن مصنوعی دارای یک پایه نفوذپذیر در زیر خود می باشد که آب و رطوبت را تخلیه و به زمین زیر خود هدایت می کند.

این پایه نفوذپذیر در عمق 55 ملیمتری از سطح زمین نصب می شود که متشکل از سنگ ریزه های آهکی و گرانیتی می باشد که خود در تخلیه آب نقش بسزایی دارند. این پایه با یک سری از غلطک ها و دستگاه های ویژه فشرده می شود تا یک بیس و پایه مستحکم و قدرتمند و در عین حال نفوذپذیر به وجود بیاید.

همه این ها باعث می شوند تا حتی در روزهایی که بارش باران شدید است، خیال تان بابت ویلا و حیاط و باغ آن راحت باشد. هم چنین هیچ خبری از آبگرفتگی نیست و شما حتی در آب و هوای بارانی نیز می توانید از فضای سبز ویلای خود نهایت استفاده را ببرید.

6. چمن مصنوعی شرایط را برای تفریح و سرگرمی شما فراهم می کند

چمن مصنوعی با کیفیت

چمن مصنوعی ویلا می تواند دورهمی های خانوادگی و دوستانه را لذت بخش تر کند. مطمئن باشید این فضای سبز روی مهمانان شما نیز تاثیر بسزایی می گذارد. برخلاف چمن طبیعی، چمن مصنوعی باکیفیت می تواند در برابر ترد و ترافیک بسیار زیاد مقاوت کند و هرگز شما با بخش های خالی و قهوه ای در میان چمن رو به رو نخواهید شد.

لکه ها و کثیفی های ناشی از خورد و خوراک نیز از روی چمن مصنوعی به راحتی تمیز می شود.

اگر هم قصد راه انداختن بساط کباب را دارید، نگران نباشید، چمن مصنوعی انتخاب ایمنی می باشد. (به یاد داشته باشید که شاید چمن مصنوعی در برابر آتش مقاوم و یا به اصطلاح خود اطفاء باشد، اما به این معنی نیست که در اثر حرارت ذوب نمی شود و آسیب نمی بیند. بهترین روش این است که چمن مصنوعی را با فاصله از محل کباب و باربیکو خود نصب کنید)

از طرف دیگر کودکان و حیوانات خانگی تان نیز فضای فرح بخش و بی نظیری برای تفریح و سرگرمی و بازی دارند. مطمئنا پدر و مادرها از این که ببینند بچه ها در حین بازی لباس های خود را کثیف نمی کنند و تمام حیاط و باغ در تمیزترین حالت خود قرار دارد، بسیار خوشحال می شوند.

حرف آخر

اگر جزو آن دسته افراد خوش شانس هستید که ویلایی برای گذراندن تعطیلات دارید، مطمئنا به دنبال راه حلی هستید تا همیشه حیاط ویلای شما برای لذت بردن از تعطیلات آماده و حاضر باشد و هم چنین هزینه زیادی را روی دست تان نگذارد. چمن مصنوعی می تواند تمام نیازهای شما را برای داشتن تعطیلات رویایی در ویلای لوکس و زیبای تان به واقعیت تبدیل کند.

 تعطیلات تان سبز، زندگی تان پر از عشق و روشنایی و لحظات تان پر از آرامشی از جنس طبیعت.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.