3 مرکز معتبر خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

 بدون شک استفاده از دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل میتواند کیفیت آب آشامیدنی لوله کشی شهری در ایران را افزایش داده و املاح مضر بسیاری نظیر نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم، کلر و دیگر آلاینده های سرطانزا محلول در آب آلوده را تصفیه نماید.

آب آشامیدنی شهری در سراسر ایران دارای سختی زیاد و بالاتر از ۱۰۰ میباشد که سلامت بدن انسان را به خطر می اندازد. از مضرات آلاینده های آلوده در آب میتوان به مواردی همچون ریزش مو، چروک شدن پوست بدن و صورت انسان، بروز سنگ کلیه، کاهش اکسیژن رسانی به خون ناشی از نیترات موجود و... اشاره نمود. امروز به بررسی چند مرکز فروش تصفیه آب که به صورت فروشگاه اینترنتی معتبر برای خرید آب تصفیه کن تایوانی به فعالیت میپردازند و خدمات ارزنده ای نیز در این زمینه ارائه مینمایند میپردازیم که میتوانید در سراسر ایران از خدمات این شرکت های معتبر تصفیه آب بهره مند شوید.

بهترین مراکز خرید اینترنتی تصفیه آب

قبل از خرید دستگاه مناسب منزل خود نیازمند بررسی نکات مهمی هستیم تا بتوانیم بهترین برند دستگاه تصفیه آب را طبق بودجه در نظر گرفته و کیفیت قطعات و خدمات شرکت مد نظر خود انتخاب نمایید. برندهایی نظیر مینروا Minerva، سافت واتر Soft Water، سی سی کا CCK از جمله بهترین مارک های آب تصفیه کن اصل و استاندارد هستند که توانایی افزایش کیفیت آب آشامیدنی را به بهترین نحو داشته و قیمت های آنها نیز بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است.

مراکز معتبر فروش اینترنتی آب تصفیه کن میبایست خدماتی نظیر اطلاع رسانی زمان تعویض فیلترها، گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات، خدمات نصب و ارسال رایگان و پشتیبانی ارزنده جهت سرویس و نگهداری تصفیه کننده آب را داشته باشند که در زیر به معرفی سه مورد از بهترین شرکت های فروش تصفیه آب خانگی میپردازیم.

تصفیه آسا

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا با بیش از یک دهه سابقه درخشان در زمینه عرضه انواع دستگاه تصفیه آب خانگی اصل تایوان، فیلترهای تصفیه آب خانگی، صنعتی و نیمه صنعتی به صورت مستمر به فروش محصولات سلامت محور در ارتباط با آب آشامیدنی میپردازد و نمایندگی رسمی فروش انواع مدل های برند مینروا تایوان Minerva و دیگر برندهای معتبری همچون سی سی کا، سافت واتر و آکوا کلر است.

از مهم ترین خدمات تصفیه آسا ارائه راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی میباشد که به صورت 24 ساعته شبانه روزی و تنها با شماره گیری 02177167717 ، تلفن مرکز معتبر مشاوره فروش تصفیه آسا امکان پذیر است.

تصفیه آسا خدمات ارزنده ای نظیر امکان خرید اقساطی دستگاه تصفیه آب خانگی در اختیار مشتریان قرار میدهد تا همگان بتوانند از یک دستگاه خوب در منزل خود بهره گیری نمایند. انواع آب تصفیه کن تایوانی مینروا که بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران محسوب میگردد در مدل های زیر توسط تصفیه آسا عرضه و به فروش میرسند :

  • تصفیه کننده آب 8 مرحله ای اکسیژن ساز مینروا مدل Minerva RO8_O2PLUS

  • تصفیه کننده آب 7 مرحله ای یونیزه قلیایی مینروا مدل Minerva RO7_ALKALINE

  • تصفیه کننده آب 6 مرحله ای معدنی ساز مینروا مدل Minerva RO6_50G

  • تصفیه کننده آب 8 مرحله ای فرابنفش لامپ یو وی دار مینروا مدل Minerva RO8_UV ( مناسب آب چاه خانگی )

قیمت دستگاه تصفیه آب در سایت تصفیه آسا یکپارچه بوده و دارای تضمین قیمت در کنار گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات است. به این صورت که در سراسر ایران مرکز خرید تصفیه آسا با عرضه برند مینروا با یک قیمت ثابت این اطمینان را به شما عزیزان خواهد داد که با خیالی آسوده و با بهترین قیمت اقدام به خرید دستگاه نمایید.

از دیگر خدمات ارزنده تصفیه آسا فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی میتوان به اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر و سرویس دستگاه اشاره کرد. قطعا هر کس دارای مشغله های زیادی بوده و پس از خرید دستگاه نیاز به یادآوری برای نگهداری خود خواهد داشت. از آنجایی که دیر عوض کردن فیلترهای دستگاه موجب کاهش کیفیت آب آشامیدنی تصفیه شده گردد کارشناسان تصفیه آسا در زمان های اصولی و استاندارد به یادآوری برای سرویس دستگاه شما پرداخته تا سرویس های دوره ای دستگاه در بهترین زمان انجام گردند.

دستگاه های تایوانی عرضه شده توسط تصفیه آسا، دارای نماد اصالت محصول جهت تشخیص دستگاه اصل از تقلبی است. ضمن این که این دستگاه ها دارای انواع استانداردهای بین المللی بوده و آب آشامیدنی را طبق استاندارد مناسب سلامت بدن انسان تصفیه مینمایند. این گواهی های بهداشت که برند مینروا طبق آنها آب شهری را به آب تصفیه شده سالم و پاکیزه تبدیل مینماید نظیر استاندارد جهانی بهداشت NSF، گواهی استاندارد اروپا CE، گواهی کیفیت آب آشامیدنی WATER QUALITY و استاندارد غذا و دارو آمریکا FDA میباشند.

“شرکت تصفیه آسا نمایندگی انحصاری بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی مینروا Minerva است که در ایران شهرت و محبوبیت چشم گیری نیز دارد و جزو پرطرفدارترین دستگاه های بازار میباشد.”

بهترین مراکز خرید اینترنتی تصفیه آب

دیجی کالا

دستگاه تصفیه آب دیجی کالا در برندهای مختلف بسیاری عرضه میگردد. دیجی کالا یک بخش فروشگاه اینترنتی تصفیه آب راه اندازی نموده که به عرضه محصولات خانگی، صنعتی، نیمه صنعتی و فیلترهای آب تصفیه کن میپردازد. از برندهای عرضه شده در بخش تصفیه آب دیجی کالا، میتوان به اس اس وی SSV، آکوا پرو AQUA PRO، آکوا اسپرینگ AQUA SPRING، سی سی کا CCK، سافت واتر SOFT WATER، آکوا کلر AQUA CLEAR و... اشاره نمود.

در سایت دیجی کالا میتوانید قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی به همراه مشخصات فنی دستگاه ها را مشاهده نموده و اقدام به ثبت سفارش آنلاین نمایید. دیجی کالا خدمات نصب دستگاه نداشته و تنها محصول برای شما عزیزان ارسال میگردد. همچنین فروشنده های دیجی کالا میتوانند با قیمت های مختلف یک محصول را با خدمات گارانتی متفاوت ارائه نمایند تا شما برای انتخاب بهترین قیمت تصمیم گیری نمایید.

راد گستر نوین

 از دیگر مراکز معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی، شرکت راد گستر نوین میباشد که خدماتی نظیر نصب و ارسال رایگان در تهران، گارانتی قطعات و ارائه خدمات تعمیر و تعویض فیلتر اشاره نمود. راد گستر نوین ارائه دهنده و عرضه کننده برندهایی نظیر آکوا پرو AQUA PRO، سی سی کی CCK، سافت واتر SOFT WATER در مدل های اسمز معکوس پمپ و مخزن دار و الترافیلتراسیون بدون پمپ و مخزن میباشد. دستگاه های آب تصفیه کن عرضه شده توسط راد گستر نوین، 6 مرحله ای، 7 مرحله ای، 8 مرحله ای، 10 مرحله ای میباشند و مدل های متنوعی برای استفاده زیر سینکی ارائه میگردد.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل

مراکز معتبر بالا بهترین شرکت های تصفیه آب در ایران بوده و میتوانید با خیال آسوده به خرید یک دستگاه با کیفیت از این مراکز بپردازید. با این حال برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل از تصفیه آسا، دیجی کالا، راد گستر نوین یا هر مرکز معتبر دیگری، نکات مهم خرید دستگاه را فراموش نکنید. از جمله این نکات مهم توجه به کیفیت فیلترهای تصفیه آب تایوانی قرار گرفته روی دستگاه هاست. فیلترهای مراحل دوم سوم و پنجم یک دستگاه اورجینال، از کربن گیاهی ساخته شده از پوسته نارگیل تولید میگردد تا به خوبی کلر آب آشامیدنی را حذف نماید. فیلتر ممبران دستگاه های اصلی نیز از 13 لایه ریزبافت برای حذف و هدایت املاح مضر به پساب فاضلاب بهره میگیرد. مخزن دستگاه های اصل تایوان میبایست FOOD GRADE بوده و با آب واکنش نشان ندهد.

پیشنهاد میکنیم برای دریافت مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با کارشناسان تصفیه آسا شماره 02177167717 به صورت 24 ساعته شبانه روزی تماس حاصل فرمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.