بهترین هتل های قشم برای اقامت به همراه خانواده

این جزیره در طول سال انتخاب بسیاری از افرادی است که قصد بازدید از مناطق مختلف ایران را دارند. اگر همراه خانواده می‌خواهید به جزیره قشم سفر کنید، در ادامه با ما همراه باشید تا با روشی برای رزرو هتل قشم و دو مورد از بهترین هتل‌های این جزیره برای اقامت همراه خانواده آشنا شوید.

هتل بهشت قشم

این هتل یکی از هتل‌های سه ستاره قشم است که علاوه‌بر قیمت مناسب امکانات قابل قبولی را دراختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. هتل بهشت سال ۱۳۸۳ تاسیس و پس از آن سال ۱۳۹۶ به‌منظور افزایش سطح امکانات بهسازی‌هایی روی ساختمان آن انجام شد. این هتل یک طبقه بوده و در آن اتاق‌های متعددی با امکانات و خدمات مختلف ساخته شده است. این واحدها به‌دلیل نوع ساخت و امکانات بیشتر مناسب اقامت خانواده خواهند بود. اگر همراه خانواده قصد سفر به قشم را دارید، هتل بهشت یکی از بهترین پیشنهادهای تورقشم برای اقامت شما محسوب می‌شود.

هتل بهشت

امکانات هتل بهشت

به‌صورت مجزا امکانات رفاهی از قبیل یخچال، آب معدنی رایگان، تلوزیون، تلفن، اینترنت، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار، کمد، آویز لباس، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام و سرویس بهداشتی در هر اتاق از این هتل تعبیه شده است.

لازم به‌ذکر است که بخش‌هایی از ساختمان هتل بهشت به نمازخانه، پارکینگ، کافی‌شاپ، لابی، رستوران، فضای سبز و سالن کنفرانس اختصاص داده شده است. پارکینگ این هتل فضایی مناسب برای قرارگیری 50 خودرو داشته و مهمانان می‌توانند بدون پرداخت هزینه وسیله نقلیه خود را در آن پارک کنند. در لابی خدماتی مانند اینترنت، خشکشویی، دستگاه واکس کفش، پذیرش 24 ساعته، رزرو تاکسی سرویس، دستگاه پرینت و فکس و... دراختیار مهمانان قرار خواهد گرفت. رستوران بهشت 200 نفر ظرفیت دارد و در آن امکان سرو انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و دریایی وجود دارد. این مکان در طبقه اول واقع شده و دسترسی به آن راحت است. سالن کنفرانس این هتل با 50 نفر ظرفیت و در لابی واقع شده و افراد می‌توانند آن را برای جلسات خود رزرو کنند. 

نشانی هتل بهشت

این هتل از لحاظ محل ساخت در موقعیت خوبی قرار دارد و می‌توان به مراکز خریدی همچون بازار سنتی قدیم قشم، ستاره، سیتی‌سنتر 1 و 2، غار نمکدان، قلعه پرتغالی‌ها و استادیوم تختی بروید. هتل بهشت در محدوده چهارراه پردیس و خیابان فلسطین واقع شده است.

هتل آرکا قشم

این هتل از تازه تاسیس‌ترین هتل‌های قشم محسوب می‌شود. هتل آرکا فروردین ماه سال 1397 افتتاح شد. هتل مذکور شش طبقه بوده و تعداد 21 واحد اقامتی در این طبقات ساخته شده است.  هتل آرکا پرسنلی با تجربه دارد که می‌توانند اقامتی ایده‌آل در طول سفر به جزیره زیبای قشم برای شما به‌ارمغان آورند. اقامت کودکان زیر پنج سال درصورت عدم‌استفاده از سرویس‌ها رایگان است. در ادامه قصد بررسی امکانات این هتل سه ستاره را داریم؛ پس با ما همراه باشید.

هتل آرکا

امکانات هتل آرکا

برای افزایش سطح آسایش مهمانان در ساختمان این هتل پارکینگ، لابی، نمازخانه و کافی‌شاپ اختصاص داده شده است. پارکینگ هتل آرکا ظرفیتی معادل قرارگیری 10 خودرو دارد و برای استفاده از این فضا از مهمانان مبلغی اخذ نخواهد شد. در لابی هتل امکانات و خدماتی از قبیل کرایه اتومبیل، خدمات تور، آژانس، ترانسفر، تلوزیون، اینترنت، دستگاه واکس کفش، مبلمان و... قرار دارد. سالن صبحانه‌خوری هتل آرکا 50 نفر ظرفیت داشته و هرروز بین ساعات هفت الی 8:30 دقیقه آماده پذیرایی از مهمانان است. اگر هر زمان در طول شبانه روز قصد میل میان‌وعده داشتید، می‌توانید به کافی‌شاپ هتل مراجعه کنید. این مکان در لابی واقع شده است.

به‌طور مجزا در هر اتاق امکاناتی از قبیل کمد لباس، تلفن، اینترنت، آویز لباس، دراور، تلوزیون، دمپایی، سرویس بهداشتی، حمام و... تعبیه شده است. برخی از واحدهای هتل بالکن نیز دارند. اینترنت هتل آرکا به‌صورت کاملا رایگان دراختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

نشانی هتل آرکا

این هتل در بلوار صیادان و بعد از اداره برق قشم واقع شده است. با اقامت در هتل آرکا می‌توان به جاذبه‌های مهم گردشگری جزیره مانند درخت سبز رفت و از آن‌ها دیدن کرد. هتل مذکور به‌دلیل فاصله کم و امکانات قابل قبول یکی از بهترین پیشنهادها برای اقامت در قشم همراه خانواده محسوب می‌شود.

روشی برای رزرو هتل قشم

با توجه به گسترش فضای مجازی شرکت‌های زیادی برای ارائه خدمات مختلف تاسیس شده‌اند که برخی از آن‌ها درحال ارائه خدمات غیرحضوری سفر به مسافران هستند. علی بابا بزرگ‌ترین شرکت ارائه خدمات گردشگری در ایران محسوب می‌شود که سال 1393 آغاز به کار کرد. اگر قصد رفتن به سفر را دارید، می‌توانید به این سایت مراجعه کرده و نسبت به رزرو تور، هتل و بلیط اقدام کنید.

ما در این مطلب دو مورد از بهترین هتل‌های قشم مناسب برای اقامت همراه خانواده را به شما معرفی کردیم. اگر تجربه سفر، رزرو هتل های قشم از علی بابا یا اقامت در هتل‌های ارکا و بهشت را داشتید، نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید تا افراد با اطلاعات کافی محلی برای اقامت در این جزیره انتخاب کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.