بهترین و جدیدترین تلویزیون‌های 8K سال 2020-2021

 قیمت تلویزیون 8K در سایت دبی کوچولو نسبت به تلویزیون های 4K بیشتر است چون تلویزیون های 8K (ایتکا) دو برابر تلویزیون های 4K کیفیت تصویر دارند. در پنل تلویزیون های 8K نزدیک به 33 میلیون پیکسل وجود دارد و این مقدار پیکسل باعث دیدن رنگهای فوق العاده قوی و زنده میشود. تلویزیون های 8K دو برابر تلویزیون های فورکا رزولوشن دارند و مقدار رزولوشن 8K معادل 4320*7680  پیکسل است که معمولاً 4320p نیز شناخته می‌شود. در این مقاله بهترین و جدیدترین تلویزیون های 8K سال 2020-2021 معرفی شده تا اگر قصد خرید تلویزیون 8K ایتکا را داشتید، قبل از خرید با ویژگی این تلویزیون های آشنا باشید.

تلویزیون سامسونگ Q950R

تلویزیون هوشمند سامسونگ مدل Q950R مجهز به کیفیت تصویر 8K می‌باشد. قیمت تلویزیون سامسونگ 8K نسبت به تلویزیون های 8K ال جی و سونی پایینتر است. تلویزیون سامسونگ Q950R یکی از محصولات برند سامسونگ می‌باشد که مجهز به پنل QLED است. این پنل قابلیت و امکانات گسترده‌ای دارد. تلویزیون سامسونگ Q950R یکی از محصولات با کیفیت برند سامسونگ محسوب می‌شود. این تلویزیون در نمایشگاه بین‌المللی CES 2019 ارائه شده است.

رزولوشن این تلویزیون باعث شده است تا کاربران بتوانند بر روی صفحه نمایش تلویزیون تمامی جزئیات تصاویر را مشاهده کنند. یکی از فناوری‌ها و قابلیت‌های تلویزیون سامسونگ Q950R فناوری 8K Quantum Processor می‌باشد. این فناوری سرعت پاسخگویی بسیار بالایی دارد و نرخ نوسازی تصاویر را به حداکثر میزان خود رسانده است به همین دلیل صحنه‌های اکشن و مسابقات ورزشی با بالاترین کیفیت برای کاربران ارائه می‌شود.

شما می‌توانید صحنه‌های سریع را بدون تاری و تأخیر مشاهده کنید. سامسونگ تلویزیون Q950R را به تکنولوژی‌های مختلفی مانند Ultimate 8K Dimming مجهز نموده است. همچنین این محصول دارای استاندارد تصویر Q Contrast EliteMax می‌باشد و می‌تواند تصاویر را با کیفیت بسیار بالایی برای کاربران ارائه دهد. تلویزیون ‌سامسونگ Q950R در عرصه کیفیت تصویر قدرتمند است و در کنار آن سیستم صوتی بی نظیری نیز دارد.

این محصول بلندگوهای 2 و 4 کاناله دارد و مجهز به یک سابووفر 20 واتی نیز است. به طور کلی تلویزیون هوشمند سامسونگ Q950R از قدرت 60 وات برخوردار است و می‌تواند صدا را با قدرت بالا در سراسر محیط پخش کند. تلویزیون سامسونگ Q950R هوشمند بوده و مجهز به سیستم عامل قدرتمند می‌باشد. سیستم عامل اندروید باعث شده است که شما به راحتی می‌توانید به اینترنت متصل شده بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها و محتواهای مورد علاقه خودتان را مشاهده نمایید.

تلویزیون سامسونگ Q950R بسیار شیک و زیبا طراحی شده است و قاب پشتی این محصول از پورت‌ها و درگاه‌های ارتباطی مختلفی مانند پورت HDMI ، USB کامپوزیت کامپوننت و LAN پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید مشخصات و قیمت تلویزیون سامسونگ Q950R را در فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو مشاهده نموده و این محصول را با استثنایی ترین قیمت خریداری نمایید.

تلویزیون ال جی Nano99

سامسونگ

تلویزیون هوشمند ال‌جی Nano99 در سال 2020 توسط برند ال جی به بازار عرضه شده است. این تلویزیون بسیار قدرتمند است و مجهز به نمایشگر نانوسل NanoCell SUHD میباشد. ال جی تلویزیون Nano99 را به پردازنده Alpha 9 Gen3 مجهز نموده است. قیمت تلویزیون ال جی در سری های NANO نسبت به تلویزیون هایی که دارای پنل نانوسل نیستند کمی بالاتر است چون کیفیت تصویر بالاتری دارند.

این پردازنده با قدرت و سرعت بالا تصاویر و محتوا‌ها را تجزیه و تحلیل نموده و آنها را با کیفیت فوق‌العاده بر روی صفحه نمایش تلویزیون نشان می‌دهد. تلویزیون هوشمند ال‌جی Nano99 مجهز به قابلیت اسمارت است و با داشتن سیستم عامل WebOs دنیایی از امکانات و قابلیت‌ها را به خانه شما وارد می‌کند. اولین نقطه قوت تلویزیون هوشمند ال‌جی Nano99 کیفیت تصویر آن می‌باشد.

کیفیت تصویر 8K از رزولوشن 4320 * 7680 پیکسل برخوردار است. این کیفیت تصویر باعث شده است که شما تجربه دیداری بسیار فوق‌العاده‌ای داشته باشید. تلویزیون 2020 ال جی Nano99 در کنار ارائه تصاویر با کیفیت بالا سیستم صوتی قدرتمندی دارد و 60 وات توان صوتی نیز برخوردار است. قاب پشتی تلویزیون هوشمند ال‌جی Nano99 مجهز به سه پورت USB چهار پورت HDMI است.

برخی از قابلیت‌ها و امکانات این تلویزیون عبارت است از: Advanced Contrast Enhancer, Face Enhancing, Ultra Luminance Pro، Nano Color Pro, Billion Rich Colors, Advanced Color Enhancer, True Color Accuracy Pro و... .  تلویزیون 2020 ال جی Nano99 از فیلتر بسیار پیشرفته ذرات کوانتومی پشتیبانی می‌کند ال جی از این فیلتر تحت عنوان نانوسل یاد کرده است. این فناوری بهترین و پیشرفته ترین تکنولوژی محسوب شده و می‌تواند تصاویر با کیفیت فوق‌العاده برای شما ارائه دهد. تلویزیون هوشمند ال‌جی Nano99 زاویه دید گسترده ای دارد و تصاویر از روشنایی فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند.

شما اگر از زوایای غیر مستقیم نیز تصاویر را مشاهده کنید همچنان صحنه‌ها را با کیفیت بالا دریافت می‌کنید. سیستم صوتی تلویزیون نانوسل ال جی Nano99 قدرتمند است و از 20 وات قدرت ساب ووفر نیز برخوردار است. ال‌جی این تلویزیون را به امکانات و قابلیت‌های مختلفی مجهز نموده است این محصول قدرتمند بوده و شما می‌توانید این تلویزیون را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو تهیه نمایید.

تلویزیون سونی Z8H

دبی کوچولو

تلویزیون سونی Z8H در سال 2020 توسط برند سونی به بازار عرضه شده است. این محصول بسیار شیک و زیبا طراحی شده و یکی از محصولات بالارده برند سونی محسوب می‌شود. صفحه نمایش این تلویزیون از نوع LED FULL ARRAY است و سونی این محصول را به پردازنده چهار هسته‌ای X1 ULTIMATE مجهز نموده است. این پردازنده می‌تواند با سرعت و قدرت باورنکردنی تصاویر و محتوا را تجزیه و تحلیل نموده و آنها را با جزئیات فراوان برای شما ارائه دهد.

با وجود پردازشگر 4 هسته ای تمامی صحنه‌ها به صورت نرم و روان بر روی صفحه نمایش تلویزیون نمایش داده می‌شود. تلویزیون هوشمند سونی Z8H مجهز به قابلیت اسمارت است و سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون دارای کیفیت تصویر 8K می‌باشد و از رزولوشن 4320 در 7680 پیکسل برخوردار است. تلویزیون 8K سونی Z8H در مقایسه با سایر برندها از نظر سیستم صوتی بسیار قدرتمند عمل می‌کند.

این محصول می‌تواند صدا را با صورت با کیفیت و شفاف برای شما ارائه دهد. تلویزیون 2020 سونی Z8H از 80 وات توان صوتی برخوردار است و مجهز به سه پورت USB و چهار پورت HDMI می‌باشد. این تلویزیون دارای محدوده دینامیکی بالا است و از فناوری HDR نیز پشتیبانی می‌کند. وجود HDR باعث شده است که تصاویر با روشنایی فوق‌العاده و با کنتراست عالی برای شما ارائه شود. تلویزیون سونی Z8H امکانات و قابلیت‌های قدرتمندی دارد و شما می‌توانید این تلویزیون را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو تهیه نمایید.

تلویزیون 8K شارپ AX1X

شارپ

تلویزیون 8K شارپ AX1X محصول جدید برند شارپ می‌باشد. این تلویزیون مجهز به کیفیت تصویر 8K است و می‌تواند تصاویر محتوا را به صورت خارق العاده برای کاربران ارائه دهد. یکی از قابلیت‌های تلویزیون هوشمند شارپ مدل AX1X این است که مجهز به قابلیت اسمارت می‌باشد. شارپ این تلویزیون را به سیستم‌عامل اندروید مجهز نموده است. کیفیت تصویر 8K یکی از بهترین تکنولوژی‌ها در عرصه نمایشگرها محسوب می‌شود.

این کیفیت تصویر دارای رزولوشن 4320 * 7680 پیکسل است. شارپ تلویزیون AX1X را به پنل قدرتمند VA مجهز نموده است. این پنل باعث شده است تصاویر کیفیت و کنتراست بالایی داشت باشد و شما محتواها را با جزئیات فراوان مشاهده می‌کنید. تلویزیون هوشمند شارپ مدل AX1X دارای تیونر DVB-T2 می‌باشد و از توان خروجی 40 وات برخوردار است. شارپ این تلویزیون را به امکانات و قابلیت‌های صوتی و مختلفی مانند Original Surround مجهز نموده است.

تلویزیون 8K شارپ مدل AX1X دو پورت USB دارد و امکان اتصال انواع فلش مموری‌ها و حافظه‌های جانبی را به تلویزیون فراهم کرده است. این محصول همچنین 6 پورت HDMI دارد و امکان انتقال همزمان صدا و تصویر را ایجاد کرده است. تلویزیون هوشمند شارپ مدل AX1X دارای قابلیت اتصال به اینترنت با استفاده از وای فای و پورت LAN می‌باشد. شما می‌توانید بدون استفاده از سیم فقط از طریق وای فای به اینترنت متصل شوید و وبگردی کنید.

تلویزیون شارپ مدل AX1X مجهز به فناوری HDR است منظور از اچ دی آر همان محدوده دینامیکی بالا میباشد. تلویزیون هوشمند سونی AX1X امکانات و قابلیت‌های گسترده ای دارد و از طراحی ویژه و منحصر به فرد نیز برخوردار است. این تلویزیون بسیار شیک و زیبا بوده و دکوراسیون خانه شما را دگرگون می‌کند. اگر قصد خرید تلویزیون شارپ AX1X را دارید می‌توانید این محصول را با مناسب ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو تهیه نمایید.

جمع بندی

در این مقاله بهترین و جدیدترین تلویزیون‌های 8K سال 2020 و 2021 را برای شما معرفی کردیم. تلویزیون‌ Q950R سامسونگ، تلویزیون NANO99 ال جی، تلویزیون Z8H سونی وتلویزیون AX1X شارپ از جمله بهترین و جدیدترین تلویزیون‌های 8K سال 2020-2021 محسوب می‌شوند. شما می‌توانید هر کدام از این محصولات را با قیمتی بسیار استثنایی از فروشگاه اینترنتی دبی کوچولو تهیه نمایید و از مشاوران حرفه‌ای دبی کوچولو، مشاوره رایگان دریافت کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.