خرید لوازم جانبی موبایل با بهترین قیمت و کیفیت

با وجود فروشگاه‌های فراوان فعال در این حوزه، انتخاب فروشگاه معتبر و مناسب شاید کمی سخت باشد. به همین دلیل در ادامه نکاتی را ارائه می‌کنیم که در این مسیر به شما کمک خواهند کرد.

ویژگی های یک فروشگاه ممتاز لوازم جانبی موبایل

نحوه تعیین قیمت لوازم جانبی موبایل 

آیا تا بحال از خودتان پرسیده اید قیمت جنسی که از مغازه خریداری می نمایید به چه صورت تعیین می شود؟

اگر با دقت بررسی کنید متوجه می شوید که چنین کالاهایی ابتدا از وارد کنندگان به پخش کنندگان، سپس به عمده فروشان و ویزیتورها، و در آخر بدست مغازه داران میرسد،  پس در این بین واسطه گرانی وجود دارند که در بخش خود سود عظیمی را کسب می کنند، در نتیجه شما شاهد نرخ های بسیار سنگینی می شوید که چندین برابر قیمت اولیه است. 

بنابراین اگر به دنبال خریدی با بهترین قیمت هستید میبایست محصول مورد نظرتان را از فروشگاه هایی خریداری نمایید، که جزو وارد کنندگان مستقیم باشند و بدون واسطه اجناس را بدست مشتریان برسانند.

اصالت لوازم جانبی موبایل

فروشگاه باید نیاز تمامی مشتریان را برطرف سازد و از تنوع بالایی در محصولات برخوردار باشد. و به گونه ای باشد که شخص با نگاهی کوتاه در لیست فروشگاه لوازم جانبی موبایل، به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کند.

همچنان قبل از هر چیز به معیار بسیار مهم کیفیت کالا هم حتما توجه کنید.

چنانچه می دانید با خرید لوازم جانبی موبایل غیر اصل یا چینی، برخلاف اینکه هزینه کمی صرف کرده اید به خوبی برای شما کار نخواهد کرد، برای مثال اگر هندزفری کیفیت پایین خریداری نمایید متوجه صدای ناخوشایند آن خواهید شد. و البته در کنار این ها با ماندگاری کوتاه مدتی که دارند شما را مجبور به تعویض مجدد می کنند.

شارژر جزء اصلی ترین لوازم به شمار می رود، که مقدار ولتاژ و جریان را از پریز دریافت کرده و آن را با مقدار معین و مناسبی به گوشی شما می رساند.

نکته مهمی که وجود دارد شارژرهای غیر اصل و کیفیت چینی مقدار ولتاژ و جریان را همراه با اختلال به گوشیتان می رسانند. که همین امر باعث صدمه رسیدن به باتری (( باد کردن بدنه باتری )) و حتی آسیب دیدن گوشی خواهد شد، و بخاطر همین مسئله هزینه های سنگینی را متحمل خواهید شد.

بنابراین اگر منطقی فکر کنیم متوجه می شویم که با خریداری لوازم بی کیفیت، انگار در حال دور ریختن پول خود می باشیم.

اصل بودن کالا

مزایای خرید لوازم جانبی موبایل اصل

• ماندگاری و دوام بسیار بالاتری دارد، در نتیجه مدت زمان طولانی برایتان کار می کند و سالم باقی می ماند.

شارژرهای اورجینال سبب حفظ عمر مفید باتری گوشی شما می شوند، در کل با کمی هزینه کردن بیش تر در این مورد از خسارات پیش رو جلوگیری کرده اید.

• لوازم موبایل اورجینال از گارانتی بلند مدتی برخوردار هستند، پس در صورت رخ دادن مشکل هیچ نگرانی برای شما وجود نخواهد داشت.

گارانتی و مرجوعی لوازم جانبی موبایل

وسیله ای که توسط مشتری خریداری می شود، باید شامل گارانتی بلند مدت باشد که مشتری اطمینان خاطر پیدا کند. 

گارانتی نیز بدین شکل است که در صورت وجود خرابی در محصول خریداری شده، تنها با یک تماس ساده یا اطلاع دادن به هر نحو دیگری به فروشگاهی که از آن خرید انجام شده کالای مشکل دار از مشتری بازپس گرفته شده و پس از اطمینان از خراب بودن آن و بررسی شرایط گارانتی توسط فروشگاه، نمونه سالم و بی نقص آن به مشتری تحویل داده شود.

بنابراین اگر مشتریان ایرادی در جنس خود پیدا کردند بدون هیچ اضطرابی، خواهند توانست آن را به صورت رایگان و خیلی سریع  تعویض کنند.

فروشگاه معتبر باید حق استرداد را به تمامی مشتریان خود بدهد، بدین معنا که اگر پس از دریافت کالا به هر دلیلی رضایت کاملی نداشتند یا پشیمان شدند، می توانند جنسی که خریده اند را برگشت دهند و پولی که بابت خرید پرداخت کرده اند به حسابشان برگشت داده شود.

تحویل سریع 

لوازم جانبی موبایل از دسته وسایل ضروری می باشد که بسیاری از امور ما به آن وابسته است.

 برای مثال هنگامیکه گوشی ما شارژ نداشته باشد نمی توانیم در کلاس مجازی حضور یابیم و به حساب بانکی خود بصورت آنلاین دسترسی پیدا کنیم و به رسانه های اجتماعی ورود نماییم، هزاران مشکل دیگر نیز به وجود می آید که در آن لحظه ما نیازمند شارژر می باشیم تا کارمان راه بیوفتد.

علی-پخش

از حرف هایی که زده شد نتیجه می گیریم، اگر چنین محصولی را سفارش دهیم فروشگاه موظف است که همان موقع اقدام به ارسال نماید تا در سریع ترین زمان ممکن به دستمان برسد.

پخش عمده لوازم جانبی موبایل

با در نظر گرفتن اولین ویژگی که برای یک فروشگاه خوب ذکر شد، به این نکته می رسیم که زمانی خود  فروشگاه واردکننده مستقیم لوازم باشد، از هر محصول دست کم نزدیک 1000 عدد وارد می کند.

این نشان می دهد اگر مغازه دار یا عمده فروشی خواستار خرید لوازم جانبی موبایل در برندهای مختلف اپل، سامسونگ، شیائومی، هواوی و غیره... با تعداد بالا یا همان عمده باشد، می بایست به چنین فروشگاهی مراجعه نماید، که از بهترین قیمت ها بهرمند شود و بتواند در فروش محصولات سود بی نظیری کند.

معمولا چنین فروشگاهی به ندرت پیدا می شود. ولی اگر در صنف لوازم جانبی موبایل مشغول به کار هستید برای سود چند برابر و داشتن اجناس جور همراه با گارانتی تعویض، آسودگی خاطر بیش تر در همه موارد بی شک باید اجناس را از فروشگاهی که وارد کننده و پخش کننده هست خریداری نمایید.

حالا از کجا همچین فروشگاهی پیدا کنیم؟

تعداد زیادی از فروشگاه های لوازم جانبی موبایل با تمامی ویژگی هایی که ذکر شد وجود دارند.  فروشگاه لوازم جانبی موبایل علی پخش یکی از بزرگترین واردکنندگان است که نه تنها تمامی اجناس دارای گارانتی بلند مدت هستند بلکه تمامی اجناس را با بهترین قیمت و کیفیت به دست مشتریان می رساند.

از پشتیبانی 24 ساعته برخوردار است که در صورت وجود سوال و بروز مشکل، در سریع ترین زمان ممکن به آن پاسخ داده و رفع خواهد شد.

علی پخش از معدود فروشگاه هایی است که هم به صورت عمده فروشی و هم به صورت تک فروشی کار می کند و مهمترین هدف این فروشگاه مشتری مداریست و نظرات شما را ارج نهاده و در جهت بهبود کار فروشگاه مد نظر قرار می دهد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.