این دکمه چگونه کار می‌کند؟

دکمه فلیک، یک دکمه به اندازه درب بطری است که به گوشی هوشمند شما یا سیستم Mac شما از طریق بلوتوث متصل شده و امکان انجام اقداماتی را می‌دهد که از طریق اپلیکیشن فلیک ممکن می‌شود. این دکمه مقاوم در برابر آب و گردوغبار است و باتری با طول عمر دوسال و به همراه بخش ضمیمه شده‌ای است که امکان پوشیدن آن را به شما می‌دهد. شرکت فلیک می‌گوید اگر چند بار در روز از این دکمه استفاده کنید یک سال طول می‌کشد تا شما به تعویض باتری نیاز داشته باشید.

با اتصال سیستم مک یا گوشی هوشمند به سرویس‌هایی مانند Spotify-Strava-Slack، یا با اتصال به وسایل هوشمند منزل مانند چراغ‌ها، درها یا با اتصال به دستورهای IFTTT قادر خواهید بود که دکمه فلیک را به سه دکمه تبدیل کنید. دکمه فلیک دارای سه آپشن اجرایی است که هر کدام به طریقی که آن را فشار می‌دهید عملکرد متفاوتی خواهد داشت. شما می‌توانید با یک بار فشردن آن، یا دوبار فشردن یا نگه داشتن کار متفاوتی را انجام دهید. علاوه بر آن، دکمه با پخش صدایی بلند در سراسر اتاق می‌تواند چراغ‌ها را خاموش کند. هنگامی که در حال تنظیم دکمه فلیک در اپلیکیشن هستید می‌توانید با انتخاب علامت مثبت در کنار هر یک از انواع کلیک، عملکرد جدیدی برای اجرا اضافه کنید. همچنین می‌توانید با کشیدن و رها کردن، عملکردها را از نو تنظیم کنید.

افزودن سرویس

سرویس‌های پشتیبانی شده شامل لوازم خانگی هوشمند مانند WeMo-Philips Hue و چراغ‌های هوشمند شرکت IKEA Tradfri است. به علاوه می‌توانید حساب کاربری جی‌میل یا حساب کاربری و پروفایل سایر اپلیکیشن‌ها را اضافه کرده و به شما این امکان را داده تا کارهایی مانند به تعویق انداختن حساب کاری یا شمردن قدم‌هایتان در هنگام دویدن و پخش پلی‌لیست مورد علاقه هنگام قدم زدن و... را بدون دست به گریبان شدن با موبایل انجام دهید! برای افزودن یک سرویس آیکون سه‌گانه زمانی در گوشه راست بالای صفحه را فشار داده و اپلیکیشن مهیا‌کننده سرویس مد نظر را انتخاب کنید. حساب کاربری خود را انتخاب و امکان دسترسی به پروفایل فلیک را بدهید و بلافاصله سرویس در اختیار شما خواهد بود. برخی سرویس‌ها مانند Philips Hue اجازه دسترسی کامل به سیستم روشنایی شما را نمی‌دهند اما با این حال می‌توانید تا حدی از آن استفاده کنید.