مدیرعامل بانک ملت: مشارکت در اَبَرپروژه پالایشگاه گاز بیدبلند افتخاری بزرگ برای بانک ملت است

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی با اشاره به سرمایه گذاری و تامین مالی گسترده پروژه های نفت و گاز از سوی بانک ملت در سال های اخیر گفت: بانک ملت بخش تخصصی ویژه ای برای تامین مالی پروژه های زیرساختی و راهبردی کشور در حوزه نفت و گاز و انرژی درنظر گرفته است و با توجه به حجم تسهیلات و تامین مالی در این حوزه، می توان بانک ملت را بانک انرژی نامید.

به گفته دکتر بیگدلی، بانک ملت با رقمی بالغ بر ۳۵۰ میلیون دلار در تامین مالی این ابرپروژه مشارکت داشته است.

وی افزود: در چند سال گذشته میلیاردها ریال و میلیون ها دلار و یورو از سوی بانک ملت به پروژه های نفتی کشور تخصیص یافته است که پالایشگاه گازی بیدبلند، پالایشگاه ستاره خلیج فارس، بندرعباس، آبادان، اصفهان، نفت و گاز صبای کنگان، نفت و گاز پارس و ... از آن جمله اند که این پروژه ها و زیرمجموعه های این شرکت ها، نقش راهبردی در تامین انرژی پایدار کشور در بخش صنعتی، کشاورزی و خانگی دارند.

مدیرعامل بانک ملت در پایان، افتتاح این پروژه عظیم در سال جهش تولید را مایه غرور و افتخار برای خانواده بزرگ کارکنان، مشتریان و سهامداران بانک ملت توصیف کرد و ابراز امیدواری کرد منافع متعدد اقتصادی، زیرساختی و زیست محیطی این پالایشگاه نصیب ملت شریف و با عزت ایران شود.

براساس این گزارش، راه اندازی پالایشگاه های گازی در ایران به دلیل داشتن منابع گازی و خروجی گازهای همراه با نفت نقش کلیدی و راهبردی در تامین انرژی و توسعه پایدار و حفظ محیط زیست دارد.

bidboland4

bidboland6

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.