راهنمای انتخاب و خرید دوربین مداربسته هایک ویژن

در دنیای امروز، دوربین مداربسته یکی از ضروریات زندگی ما می باشد چرا که می توان با استفاده از آن گام های بزرگی در ایجاد امنیت، آرامش خود و اطرافیان برداشت و به دقت و با حساسیت لازم محیط را تحت کنترل  و نظارت خود قرار داد.  در چند سال اخیر، دوربین های مداربسته قابلیت هایی را فراهم آورده اند که می توان با اتکا به آن ها و با نیروی انسانی کم تر، از کوچک ترین وقایع محیط به صورت لحظه ای و آنلاین، حتی بدون حضور در محل با استفاده از گوشی تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ یا کامپیوتر مطلع شد و در صورت نیاز به محل مورد نظر مراجعه کرد و اقدامات امنیتی لازم را اعمال کرد یا می توان مدرک قابل استنادی از بازپخش (Playback) به مراجع قضایی ارائه کرد.

همانطور که می دانیم، برندهای متفاوتی در دنیای نظارت تصویری ایجاد و ارائه شده اند که در رقابت با یک دیگر هستند. برند هایک ویژن، یکی از برندهای برتر دنیای نظارت تصویری است و بی شک نیز به عنوان انتخاب اول در بسیاری از پروژه های کوچک و بزرگ تجهیزات نظارتی و امنیتی محسوب می شود. دوربین مداربسته هایک ویژن، به علت وضوح و کیفیت بالای تصاویر، مورد تقاضا و محبوبیت بسیاری از افراد قرار گرفته است. خرید دوربین مداربسته هایک ویژن، نیاز به اطلاعات کافی و لازم در خصوص امکانات و قابلیت های سیستم دوربین مداربسته دارد.

در ادامه فاکتورهای لازم و کافی و همچنین نکات حائز اهمیت خرید دوربین مداربسته هایک ویژن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

در هنگام خرید دوربین مداربسته هایک ویژن، توجه به چه قابلیت هایی ضروری است؟

همیشه هر یک از ما پیش از پروسه خرید هر وسیله یا محصولی، جست و جو و بررسی هایی را در خصوص قابلیت ها، کارآیی ها و درصد رضایت مشتریان انجام می دهیم تا انتخاب درست و مناسبی را در خصوص آن داشته باشیم. خرید دوربین مداربسته هایک ویژن نیز مانند هر وسیله دیگر نیازمند این جست و جو و بررسی است.

نکات حائز اهمیت پیش از خرید عبارتند از :

  • بررسی پروژه، دسته بندی و اولویت قرار دادن نیازهای مشتری: بر این مبنای می توان دوربین مناسب را بر مبنای درخواست مشتری در نظر داشت. سبد کالای دوربین مداربسته هایک ویژن، تنوع بسیار بالایی را در خصوص محصولات با رزولوشن پایین و بالا را دارد که بر مبنای همان درخواست و اولویت های مشتری، می توان محصول کاملا مناسب و مطابق بودجه ی او را معرفی کرد و یا آن را برای پروژه خود تهیه کرد. در مواردی که وضوح و جزئیات بالای تصاویر برای کاربر یا مشتری بسیار حائز اهمیت است، نیاز است که یک محصول با رزولوشن بالا تهیه شود و در مواردی که موضوع فقط یک نظارت جزئی و عمومی مدنظر است نیازی به تهیه و خرید دوربین مداربسته با رزولوشن بالا نیست.

دوربین مدار بسته

در نظر داشته باشید، در اغلب پروژه های حساس، از دوربین های مداربسته تحت شبکه استفاده می شود، چرا که این دوربین ها قابلیت هایی را دارند که دوربین های بستر کواکسیال یا آنالوگ ندارند.

اگر دید در شب تمام رنگی، جز اولویت های کاربر باشد، دوربین مداربسته هایک ویژن ColorVu می تواند، یک انتخاب مناسب باشد چرا که  می تواند متناسب با حداقل میزان لوکس نوری مندرج در دیتاشیت، تصاویر تمام رنگی مناسب در شب را بدون هیچ گونه نویزی ارائه دهد.

  • انتخاب محصول با گارانتی معتبر : یکی از نکات بسیار مهمی که می بایست پیش از خرید دوربین مداربسته هایک ویژن، به آن توجه داشت گارانتی معتبر محصول و شرکت ارائه دهنده ی آن است چرا که در صورت هر گونه مشکل سیستم دوربین مداربسته شما، شرکت ارائه دهنده گارانتی و خدمات پس از فروش می تواند، مشکل یا ایراد را در کم ترین زمان ممکن رفع کند و دیگر نگرانی های تعمیر و رفع عیب و همچنین صرف هزینه های بالا را به همراه نخواهید داشت.

شرکت فراگستر الکترونیک، بزرگترین مرجع دوربین مداربسته در ایران، با ارائه ی سبد گسترده و متنوع محصولات هایک ویژن با ضمانت فراگستر، اطمینان خاطری را برای کاربران فراهم ساخته است تا بتوانند خرید مطمئن و آگاهانه ای را داشته باشند. لازم به ذکر است که اغلب محصولات هایک ویژن که با قیمت بسیار پایین به فروش می رسند، دارای گارانتی نیستند و یا توسط شرکت های معتبر شامل خدمات گارانتی نمی شوند.

  • انتخاب و خرید دوربین مداربسته هایک ویژن بر مبنای کارآیی: محصولات هایک ویژن، از تنوع بسیار بالایی برخوردارند و متناسب با هر نوع نیاز و کاربردی، محصول انحصاری دارند.

اگر هدف مورد نظر، کنترل تردد خودروها در ورودی و خروجی های پارکینگ ها، مجتمع های مسکونی و یا ثبت پلاک خودروها متخلف در بزرگراه ها، خیابان ها و ... است، با خرید دوربین مداربسته هایک ویژن با قابلیت ANPR ( پلاک خوان ) می توان به آسانی و سرعت بیشتر پلاک ها را ثبت و شناسایی کرد و یا می توان لیستی از پلاک های مجاز و غیر مجاز را در دیتابیس دوربین قرار داد تا بر آن مبنا، درب راهبند پارکینگ های مجتمع ها، ادرات و مراکز تجاری باز شود و یا هشدارهای لازم به کاربران اعلان شود.

لازم به ذکر است متناسب با تعداد طبقات پارکینگ و ارتفاع سقف پارکینگ، استفاده از دوربین مداربسته هایک ویژن اسپید دام یا PTZ می تواند کاربران را در کنترل و نظارت بیشتر محیط این گونه اماکن یاری سازد. لازم به ذکر است که تمام خیابان ها، چهارراه ها، بزرگراه ها و ... با دوربین های اسپید دام پوشش داده شده و توسط مراکز نظارتی پلیس راهنمایی و رانندگی بررسی می شود.

اگر پروژه و محیط نصب، دارایی کارآیی نظامی باشد، می توان با استفاده از دوربین مداربسته هایک ویژن از نوع حرارتی و اسپید دام، امنیت نقاط مرزی و حساس را تامین کرد و نیازمند استفاده از نیروی انسانی کم تری هستیم. دانستن این نکته حائز اهمیت است که دوربین های حرارتی می توانند در نقاطی که دید محیط نامناسب و یا کاملا تاریک است و یا شرایط جوی، آب و هوایی نا مناسبی وجود دارد، نیروهای امنیتی را در تشخیص و تفکیک انسان از ابزار آلات جنگی یاری سازند و اعلانات لازم در لحظه ارسال شود تا اقدامات امنیتی لازم در کم ترین زمان ممکن انجام شود.

برای اماکنی چون: انبار مهمات نظامی، پالایشگاه های نفت و گاز و هر محیطی که هر گونه شوک و نوسان الکتریکی موجب حوادث جبران ناپذیر از جمله : آتش سوزی و انفجار مهیب می شود، دوربین های ضد انفجار هایک ویژن، می تواند راهکار جامع و مناسبی باشند.

دوربین مداربسته-فراگستر

مناسب ترین و مطمئن ترین مرکز خرید دوربین مداربسته هایک ویژن کجاست ؟

این سوال در هنگام خرید هر نوع محصولی در ذهن همه ما ایجاد می شود که از چه فروشگاه و یا شرکتی می توانیم خرید کنیم ؟ به کدام شرکت یا فروشنده می توان اعتماد کرد ؟ منصف ترین شرکت ارائه دهنده کجاست ؟ می توان با جست و جو در اینترنت و استفاده از تجربیات اطرافیان که محصول مورد نظر را تهیه و استفاده کرده اند، پاسخ مناسبی به این سوال داد.

در این مقاله، هدف ما آشنایی و آگاهی شما با محصولات سیستم دوربین مداربسته هایک ویژن و خرید از یک نماینده معتبر است. همانطور که می دانیم، محصولات هایک ویژن، توسط شرکت های گوناگونی عرضه و ارائه می شوند اما توصیه می گردد که محصولات نظارتی و مداربسته هایک ویژن خود را از شرکت هایی که دارای گارانتی معتبر هستند تهیه نمایید که می توان گفت شرکت فراگستر الکترونیک، بزرگترین ارائه دهنده ی محصولات هایک ویژن در ایران است و خدمات گارانتی بسیار خوبی به کاربران ارائه می دهد و به منظور تسهیل در امر خرید کاربران، در هر شهر از ایران عزیز ما، نمایندگان مورد تایید و معتبر خود را قرار داده و بر نحوه فروش، قیمت محصولات هایک ویژن و خدمات آن ها به مشتریان نظارت کافی دارد، بنابراین با خرید دوربین مداربسته هایک ویژن با گارانتی فراگستر، می توانید بدون هیچ نگرانی در خصوص اصالت و خدمات پس از فروش، امنیت بیشتر را در محیط پیرامون خود فراهم سازید.

می توانید با مراجعه به وب سایت فراگستر الکترونیک و تماس با  شماره 02153862، با مشورت و راهنمایی بخش فروش فراگستر، از نزدیک ترین نمایندگی شهر محل سکونت یا پروژه خود مطلع شوید.

کلام آخر در خصوص راهنمای انتخاب و خرید دوربین مداربسته هایک ویژن

همانطور که در این مقاله شرح دادیم، در هنگام خرید دوربین مداربسته هایک ویژن، می بایست به قابلیت ها و نیازهای کاربران توجه لازم داشت تا محصول مورد انتخاب، کارآیی های مورد نظر آن ها را داشته باشد و بتواند بالاترین بهره وری را در خصوص نظارت محیط پیرامون فراهم سازد.

توصیه می گردد، ملاک اولیه خرید دوربین مداربسته را کیفیت و گارانتی معتبر قرار دهید تا با خرید آگاهانه خود، در صرف هزینه های اضافی و غیر ضروری خودداری نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.