معرفی فروشگاه اینترنتی سیم ابزار

سیم بکسل 

سیم بکسل طنابی از جنس استیل یا فولاد است که از تعدادی سیم و لایه سیم که به شکل مارپیچ به دور مغزی به صورت فشرده تابیده شده، ساخته شده است. سیم بکسل وسیله ای پرکاربرد و با قابلیت انعطاف پذیری بالا بوده که از آن برای جابجایی و یا لیفتینگ کالا در صنایع کوچک و بزرگ از جمله صنایع برق، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، آسانسور سازی، صنایع ریلی، شرکتهای حفاری، صنایع خودرو سازی، کشتی سازی، سدسازی، معادن، بنادر وکشتیرانی و دیگر صنایع بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع سیم بکسل:

آسانسوری – جرثقیل و تاور کرین – روکش دار و نازک – بالابر – نتاب -  حفاری- کلایمری – هفت لا - فولاد گالوانیزه و استیل

مشخصات فنی و جزئیات کاربردی در صفحه محصولات سایت سیم ابزار قابل مشاهده می باشد.

ساختار سیم بکسل آسانسور

این سیم در تمام صنایع از جمله صنعت آسانسور استفاده می شود. مزایای استفاده آن عبارتند از:

1. دارای قدرت کافی و همچنین انعطاف پذیری لازم برای استفاده در آسانسور می باشد.

2. از آنجا که این سیم حاوی رشته های موازی است، در صورت پارگی یکی از رشته ها، اختلالی در عملکرد سایر رشته ها ایجاد نمی شود.

3. روغن کاری سیم یکی از موارد مهم بهبود عملکرد این سیم می باشد. بدین صورت که روغن کاری موجب حفاظت بیشتر در برابر زنگ زدگی و همچنین سایش و یا اصطکاک بین رشته های سیم می  شود.

رایج ترین نوع این سیم در سیستم تعلیق آسانسورهای امروزی، نوع هشت رشته ای با یک هسته فیبر طبیعی می باشد. ادامه ویژگی های سیم بکسل آسانسوری را در سایت سیم ابزار بخوانید.

جرثقیل دستی یا جرثقیل سقفی

جرثقیل دستی وسیله ای است که با اتصال به ریل های سقفی از طریق ترولی مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله بیشترین کاربرد را در حمل بارهای کارگاهی دارد. این ابزار ساختاری ساده دارد و در نتیجه قیمت پایینی دارد. و دارای تناژهای مختلفی است. 

از مزایای استفاده از این ابزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1. نیاز به نیروی محرک خارجی مثل نیروی الکتریکی ندارد.

2. ارزان قیمت و با دوام هستند.

3. سبک و قابل حمل می باشد.

4. طول عمر بالایی دارد و هزینه نگهداری آن پایین است.

مشخصات فنی و جزئیات کاربردی جرثقیل دستی و پولیفت را در صفحه محصولات در سایت سیم ابزار مشاهده کنید.

جرثقیل دستی

جرثقیل دستی

انواع تسمه حمل بار

تسمه حمل بار تک لا – تسمه حمل بار  دوبل – تسمه حمل بار  چهارلا و تسمه جغجغه

تسمه های مورد استفاده در جابجایی و حمل بارها، به دلیل داشتن انعطاف پذیری بالا، برای جابجایی اجسام شکستنی نسبت به زنجیر و سیم بکسل مناسب تر هستند. همچنین به علت نارسانا بودن، در محیط هایی که خطر برق گرفتگی وجود دارد، میتوان به طور ایمن از آنها استفاده کرد. این تسمه ها، خاصیت کشسانی بیشتری نسبت به زنجیر و سیم بکسل دارند.

تسمه حمل بار

تسمه حمل بار

زنجیر

انواع زنجیر صنعتی در سایزهای متنوع در فروشگاه آنلاین سیم ابزار در دسترس مشتریان محترم می باشد. زنجیر در گریدهای مختلف و زنجیر قلاب کج، دارای کیفیت بسیار مناسب در دسترس مشتریان است. مشخصات فنی زنجیرها که در صفحه هر محصول دیده می شود، گویای توانایی و کیفیت محصولات می باشد.

انواع زنجیر فولادی و زنجیر گالوانیزه برای بلند کردن و بستن بار استفاده می گردد. از زنجیرهای فولادی یا خشکه همچنین برای ساخت اسلینگ های چهار قلاب یا دو قلاب زنجیری استفاده می گردد. برای بلند کردن بار از دو طرف یا از چهار طرف با چهار قلاب با متراژ دلخواه استفاده می شود. و در دو نوع گالوانیزه و پولیشی تولید می شود. از این زنجیر برای بلند کردن و بستن بار استفاده می گردد.

رابط زنجیر جهت اتصال مابین دانه های زنجیر و اتصال زنجیر به حلقه یا رینگ است. و همچنین برای اتصال انواع قلاب به زنجیر استفاده می شود. این محصول در سایزها و تناژهای مختلف تولید می گردد. 

فروشگاه اینترنتی سیم ابزار

یکی از مزایای خرید اینترنتی علاوه بر تنوع محصولاتی مانند جرثقیل دستی و سهولت در خرید، صرفه جویی در زمان و هزینه ها است، به طوری که خرید از فروشگاه اینترنتی این امکان را برای متقاضیان فراهم آورده است که بدون مراجعه حضوری به فروشگاه و از طریق سفارش و تنها با چند کلیک ساده، کالا و خدمات را خرید و دریافت کنند.

سیم ابزار با درک اهمیت این موضوع و درج قیمت های رقابتی و مناسب، تمام توان و امکانات خود را برای ارائه کالاهای با کیفیت و با قیمت مناسب به کار گرفته است.

اهداف پیش رو

سیم ابزار در نظر دارد، برای تامین نیازهای مشتریان خود و گسترش محدوده کالاها به معرفی و فروش انواع پیچ و مهره نیز بپردازد.

سیم ابزار مشتریان خود را شایسته بهترین انتخاب و بهترین خدمات می داند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.