گزارش اولیه داور کمپین از ایده تا عمل، در مورد سطح کیفی برگزاری طرح

مصطفی مکارم، مدیرعامل شتابدهنده فردوسی و داور کمپین از ایده تا عمل با ملل: برگزاری کمپین‌هایی شبیه به کمپین از ایده تا عمل که بدنه متوسط کسب و کارها را هدف قرار می‌دهد، جای خالی اش در کشور احساس می‌شد. 

برگزاری این جنس از کمپین‌ها می‌تواند در بزرگ کردن زیست بوم نوآوری بسیار تاثیرگذار باشد. استقبال سنگین مخاطبان از کمپین ایده تا عمل نشان داد این قبیل رویدادها برای آن قسمت از بدنه جامعه که در فضای کسب و کار فعالیت می‌کنند بسیار مفید و اثرگذار است.

کسب و کارهای نوآوری که هنوز نتوانسته اند به شکوفایی برسند، از طریق حمایت‌های این چنینی خواهند توانست اشغال پایدار ایجاد کنند و اثر گذار باشند. 

در این طرح ما به دنبال ایده‌هایی بودیم که بیشترین ارزش افزوده را نسبت به بقیه طرح‌ها ایجاد کنند، یعنی هم در بحث اقتصادی، اجتماعی و صادرات اثرگذار باشند. ایده‌هایی که برای مراحل بعدی ماندگار شدند، به نظر ما برای اولین کمپین ایده تا عمل، بسیار قوی بودند.

متقاضیان و صاحبان کسب‌وکارهایی که موفق به ثبت نام در مرحله اول کمپین از ایده تا عمل نشده اند، می‌توانند با مراجعه به سایت www.azidehtaamal.ir شانس خود را برای داشتن یک حامی معتبر امتحان کنن و از تسهیلاتی تا سقف 5  میلیارد ریال بهره‌مند شوند. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.