آیا استخراج ابری بیت کوین در سال 2020 سودآور است و یا ارزش سرمایه‌گذاری را دارد؟

 استخراج بیت کوین بعد از آموزش بیت کوین همیار ماینر به‌عنوان یک سرگرمی خوب برای افرادی بود که در دوران اولیه فرصت استخراج ۵۰ بیت کوین در هر ۱۰ دقیقه را داشتند. استخراج فقط یک بلاک بیت کوین و نگه‌داشتن آن از سال ۲۰۱۰ تا الان به این معنی است که در امسال شما ۴۵۰۰۰۰ دلار بیت کوین در کیف پول خود دارید.

البته اگر با بیت کوین آشنایی ندارید توصیه میکنیم مقاله بیت کوین چیست را مطالعه کنید:

https://hamyarminer.org/%d۸%a۸%db%۸c%d۸%aa-%da%a۹%d۹%۸۸%db%۸c%d۹%۸۶/

ده سال پیش، تمام آنچه شما برای استخراج بیت کوین به روش سنتی نیاز داشتید یک کامپیوتر کاملاً قدرتمند و یک اتصال اینترنت پایدار بود. این روزها، به لطف عملیات استخراج ابری بیت کوین، شرایط خرید دستگاه‌های ماینینگ چندان مطلوب نیست و برای بسیاری از مردم استخراج ابری بیت کوین از شرکت‌ها و سایت‌های اینترنتی مانند همیار ماینر منطقی‌تر است. ارزهای رمزنگاری‌شده باگذشت زمان بیشتر و بیشتر شناخته می‌شوند و مردم شروع به استفاده از بسیاری از اصطلاحات جدید مربوط به رمز ارزها می‌کنند. 

هشینگ، هش پاور، کلود ماینینگ فقط چند مورد از این اصطلاحات هستند و بیشتر آن‌ها حول رمز ارزها می‌چرخند. بااین‌حال، امروزه افراد به یک اصطلاح خاص علاقه دارند، اصطلاحی مانند استخراج ابری اتریوم و بیت کوین؛ در این مقاله، در مورد استخراج ابری و نرخ هش بحث خواهیم کرد؛ این‌که استخراج ابری چیست و چگونه انجام می‌شود. همچنین توضیحاتی در مورد سایتی که می‌توانید هنگام پیوستن به تجارت استخراج ابری انتخاب کنید مثلا توضیحاتی مانند استخراج ابری همیار ماینر را در اختیار شما خواهیم گذاشت. 

نرخ هش

نرخ هش معیاری است برای تعیین میزان قدرت استخراج، هر چه نرخ هش بالاتر باشد؛ رمز ارز بیشتری می‌توانید به دست آورید. به‌عبارت‌دیگر هر چه سرعت پردازشگر دستگاهی که اجاره کرده‌اید بیشتر باشد رمز ارز بیشتری به دست می‌آورید. در سال 2009 واحد نرخ هش، هش بر ثانیه برآور می‌شد؛ اما بعد از گذشت سال‌ها این واحدها بر اساس واحدهای SI تغییر کردند:

کیلو هش = KH/S (هزاران هش بر ثانیه)

مگا هش= MH/S (میلیون‌ها هش بر ثانیه)

گیگا هش=GH/S (بیلیون‌ها هش بر ثانیه)

ترا هش= TH/S (تریلیون ها هش بر ثانیه)

امروزه بیشتر از همه واحدها برای بیت کوین واحد تراهش استفاده می‌شود؛ هرچقدر ترا هش بالاتر باشد بیت کوین بیشتری در هر ثانیه به دست می‌آورید.

استخراج ابری 

کلود ماینینگ به عبارت ساده‌تر، استخراج ابری فرایندی است که شما به کسی هزینه‌ای می‌پردازید تا دستگاه‌های استخراج ارز رمزنگاری‌شده، برق و طبیعتاً  خدمات استخراج رمز ارزهایشان را اجاره کنید. افرادی (اگرچه بیشتر اوقات شرکت‌ها و سایت‌هایی مانند همیار ماینر هستند) که خدمات استخراج ابری را ارائه می‌دهند در مقایسه با روش سنتی استخراج رمز ارزها این تأسیسات به‌خوبی مجهز شده‌اند.

 به‌طور مثال خنک‌کننده و تهویه آن‌ها مناسب دستگاه‌ها انتخاب‌شده است، فضای زیادی برای ذخیره‌سازی تمام دستگاه‌های استخراج دارند و همچنین توانایی ایجاد انرژی لازم دستگاه‌ها از دیگر موارد مهمی است که به‌خوبی اجرا می‌شود. در حال حاضر شما با استفاده از سایت همیار ماینر می‌توانید اقدام به خرید بیت کوین کنید، البته در آینده‌ای نه‌چندان دور خرید رمز ارزهای دیگر مانند اتریوم نیز از طریق سایت همیار ماینر امکان‌پذیر خواهد شد. 

حال اگر به استخراج ابری رمز ارزها علاقه‌مند شده‌اید به‌عنوان‌مثال، اگر می‌خواهید استخراج ابری اتریوم یا بیت کوین را شروع کنید؛ اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک میزبان پیدا کنید، شخص یا موسسه‌ای که مایل باشد خدمات استخراج ابری اتریوم خود را به شما بفروشد. بعدازآن شما به‌راحتی با یک قرارداد موافقت می‌کنید که این قرارداد می‌تواند حضوری یا غیرحضوری ثبت شود.

ماینر

میزبانان معمولاً قراردادهای متنوعی را  از «سرمایه‌گذاری جزئی - سود جزئی» تا «سرمایه‌گذاری کلان - سود عمده» در اختیار شما قرار می‌دهند. افرادی که هرگز تجربه ارزهای رمز پایه را نداشته‌اند تمایل دارند از سطح پایین سرمایه‌گذاری شروع کنند تا به سطح آپشن تردینگ برسند (یک مفهوم جدید در دنیای سرمایه گذاری در ارزدیجیتال است ) و وقتی می‌بینید که این سرویس قانونی است و به‌آرامی اما مطمئناً سود می‌کنند قرارداد خود را ارتقا می‌دهند.

استخراج ابری و کسب درآمد 

استخراج ارزهای رمزنگاری‌شده ممکن است کمی سخت و پرهزینه باشد. بااین‌وجود، استخراج ابری برای بسیاری از سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به ارز رمزنگاری‌شده جذابیت خاصی دارد؛ زیرا ماینرها برای کار خود با رمز ارزها در سال‌های بعد نتیجه می‌گیرند. این مسئله می‌تواند به این دلیل باشد که انواع کارآفرین‌ها استخراج ابری را به‌عنوان طلا برای جویندگان طلا باارزش می‌دانند. بااین‌حال، قبل از اینکه وقت و تجهیزات خود را صرف این کارکنید، اطلاعات موردنیازتان را کسب کنید تا ببینید آیا استخراج ابری واقعاً برای شما مناسب است یا خیر. 

شما حتی می‌توانید با بازی‌های ویدئویی یا انتشار پست‌های وبلاگ در سیستم‌عامل‌هایی که به کاربران ارز رمزنگاری‌شده پرداخت می‌کنند، درآمد کسب کنید. نمونه‌ای از این موارد Steemit است که کاربران می‌توانند برای بلاگران پول رمزنگاری اختصاصی به نام STEEM  به ارمغان آورند؛ سپس STEEM می‌تواند با بیت کوین در جای دیگری معامله شود.

 بیت کوینی که استخراج‌کنندگان دریافت می‌کنند انگیزه‌ای است که افراد را برای کمک به هدف اصلی استخراج ابری یعنی پشتیبانی، مشروعیت بخشیدن و نظارت بر شبکه بیت کوین و بلاک چین سوق می‌دهد. ازآنجاکه این مسئولیت‌ها در میان بسیاری از کاربران در سراسر جهان گسترش‌یافته است، گفته می‌شود اتریوم نیز علاوه بر بیت کوین یک ارز رمزنگاری‌شده «غیرمتمرکز» است، درواقع ارزی است که برای نظارت بر تنظیم آن به بانک مرکزی یا دولت نیاز ندارد.

شما میتوانید در صفحه ماشین حساب بیت کوین همیار ماینر به تخمین درآمد خود از استخراج ابری بیت کوین بپردازید:

https://hamyarminer.org/%d۹%۸۵%d۸%a۷%d۸%b۴%db%۸c%d۹%۸۶-%d۸%ad%d۸%b۳%d۸%a۷%d۸%a۸-%d۸%a۸%db%۸c%d۸%aa-%da%a۹%d۹%۸۸%db%۸c%d۹%۸۶-%d۹%۸۸-%d۸%aa%d۸%ae%d۹%۸۵%db%۸c%d۹%۸۶-%d۸%af%d۸%b۱%d۸%a۲%d۹%۸۵%d۸%af-%d۸%a۷%d۸%b۳%d۸%aa%d۸%ae%d۸%b۱/

بیت کوین

استخراج ابری همیار ماینر 

استخراج ابری همیار ماینر مزایای متعددی بر استخراج شخصی دارد؛ مزایایی مانند کم بودن مصرف برق و هزینه‌ی آن، به‌خصوص برای افرادی که از برق مسکونی استفاده می‌کنند این موضوع بسیار مهم است، عدم وجود آلودگی صوتی در محل زندگی شما و عدم درگیری شما در تعمیرات دستگاه‌های ماینینگ که ممکن است خراب شوند و هزینه‌ی بسیاری برای شما داشته باشند. با استفاده از سرویس استخراج ابری مطمئن می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید؛ هم در وقت و هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید و هم سرمایه‌گذاری بر رمز ارزها را از دست ندهید.

سود شما در دنیای رمز ارزها به عوامل مختلفی از قبیل؛ تغییرات سختی استخراج بیت کوین، قیمت بیت کوین و مدیریت شما بر بیت کوین‌ها بستگی دارد؛ به‌طور مثال تصمیم‌گیری شما برای تبدیل بیت کوین‌هایتان به ارز دیجیتالی یا  نگهداری ریالی رمز ارزها می‌تواند درنتیجه سود شما تأثیرگذار باشد. همچنین در سایت همیار ماینر قسمتی وجود دارد که می‌توانید سوالاتی که ذهنتان را درگیر کرده‌اند به‌راحتی بپرسید و بهتر تصمیم بگیرید.

شما میتوانید جهت اطلاعات بیشتر در خصوص استخراج ابری بیت کوین به سایت کلود ماینینگ مراجعه کنید: www.hamyarminer.org

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.