میت ۴۰ پرو، زیباشناسی جدیدترین پرچمدار هوآوی

در بازاری که گوشی‌های هوشمند طراحی‌های مشابه و تکراری دارند، رغبت کاربران هم برای خرید گوشی‌ جدید کم می‌شود. در این بین، تعداد کمی از گوشی‌ها هستند که به دلیل طراحی منحصر به فردشان به محض ورود به بازار، از آنها استقبال می‌شود. تولید کننده‌ای که همیشه تلاش می‌کند با طراحی‌های ویژه خود، نظر کاربران را به خود جلب کند، هوآوی است. 

گوشی هوآوی Mate ۴۰ Pro در دو طرف صفحه‌نمایش خود انحنای ۸۸ درجه‌ای دارد. این انحنا یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که کاربران هنگام خرید به آن توجه می‌کنند، چرا که برای خرید گوشی با اندازه استاندارد، انحنای حاشیه ۸۸ درجه می‌تواند صفحه‌نمایش گوشی را بزرگتر از حالت معمول نشان دهد. لبه‌های نامرئی این صفحه‌نمایش امکان دید گسترده‌تری را برای کاربران فراهم کند.

طراحی حلقه هوآوی Mate ۴۰ Pro

اساس طراحی دوربین در هوآوی Mate ۴۰ بر ساختاری دایره‌ای شکل استوار شده که از ابتدا تا کنون بر اساس همین ساختار پیشرفت کرده است. هوآوی در آخرین طراحی خود برای Mate ۴۰ با ایجاد فاصله در بین چهار لنز دوربین گوشی فضایی دایره‌ای شکل را در میان آنها قرار داده که با الهام از عکس سیاه‌چاله‌های فضایی، «هیلو» (Halo) یا همان حلقه نام‌گذاری شده است. 

میت40

در رنگ‌بندی هوآوی Mate 40 نیز چند رنگ اختصاصی جدید دیده می‌شود. اولین بار رنگ خاص سبز گوشی P10 توجه همگان را به خود جلب کرد. از آن پس ارائه رنگ‌های خاص در سری گوشی‌های Mate هوآوی تبدیل به یک سنت شده است. رنگ نقره‌ای راز‌آلود، جدیدترین رنگ این سری گوشی‌ها است. بدنه گوشی نقره‌ای است اما تلالو رنگ‌های زیادی را می توان در آن دید.

این جلوه خاص شامل ترکیب سه لایه از شیشه مات، پوشش رنگی گرادیان‌دار و پوشش متالیک ضد حرارت است که هر یک از آنها برای دستیابی به یک جلوه بصری ظریف و در عین حال خیره کننده، استفاده شده است. نتیجه نهایی چنین ترکیب مهندسی شده‌ای، یک قاب جذاب و منحصر به فرد برای گوشی هوآوی Mate 40 Pro ساخته است. اگر این گوشی را در شرایط کم نور و با شدت نور پایین قرار دهید، رنگین کمانی از رنگ‌ها را می‌بینید.

گوشی هوآوی Mate 40 Pro در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای خاص نیز به فروش می‌رسد که از رنگ نقره‌ای آن استقبال زیادی شده است. 

دوربین جلو با ویژگی Ultra-Vision

همان طور که کاربران از هوآوی انتظار داشتند، جدیدترین پرچمدار هوآوی به دوربین جلویی با کیفیت بالا مجهز شده است تا کاربران بتوانند عکس‌های سلفی زیبایی بگیرند. از نظر ویژگیهای طراحی، نبوغ مهندسی بالایی در طراحی دوربین جلو وجود دارد. دوربین 13 مگاپیکسلی سلفی می‌تواند به عنوان سنسور حرکتی نیز عمل ‌کند و به دستگاه اجازه می‌دهد شیوه‌های کاربردی جدیدی مانند کنترل گوشی به کمک حرکات دست و چشم را فعال کند.

این کنترل هوشمند به کاربر اجازه می‌دهد تا هنگام رانندگی، عبور از خیابان، کار کردن در محیط‌های شلوغ و موقعیت‌های مشابه بتواند با استفاده از حرکات چشم و دست، صفحه گوشی خود را کنترل کند و نیاز به در دست گرفتن آن نداشته باشد.

هواووی

دوربین سلفی فضای کمی را روی صفحه گوشی به خود اختصاص داده است. نکته‌ای که در حال حاضر برای کاربران اهمیت زیادی دارد. به عنوان مثال، افرادی که روزانه رفت و آمد زیادی دارند، تمایل دارند از اپلیکیشن‌ها و صفحات باز زیادی استفاده کنند. در این حالت برای کاربر خوشایند نیست که یک بخش تیره بزرگ، فضای صفحه نمایش گوشی را اشغال کند.

همچنین هنگام تماشای ویدئو یا تماس تصویری نقطه تیره در صفحه نمایش آزاردهنده است. هوآوی با درک نیازهای کاربران توانسته در گوشی Mate 40 Pro این مشکل را شناسایی و برطرف کند. بنابراین با قرار دادن فضای کم برای دوربین جلو، کاربران می‌توانند استفاده همه جانبه‌ای را از دوربین سلفی این گوشی انتظار داشته باشند. 

عملکرد بالا در کنار زیبایی خیره‌کننده

اگر چه گوشی هوآوی Mate 40 Pro دستگاهی فوق‌العاده زیبا با طراحی‌ منحصر به فرد است اما تمام مزیت گوشی به ظاهر آن محدود نمی‌شود. از ویژگی‌های این گوشی پرچم‌دار، می‌توان به پشتیبانی از فناوری 5G و چیپ‌ست بسیار سریع Kirin 9000 اشاره کرد که یکی از قدرتمندترین‌ها است.

کیرین9000

دوربین اصلی هوآوی Mate 40 pro از نوع سینمایی و  ۵۰ مگاپیکسلی است و مقام اول رده‌بندی بهترین دوربین گوشی هوشمند دنیا را در اختیار دارد. این دوربین با ویژگی Ultra-Vision امکانات جدیدی را برای عکاسی و فیلمبرداری فراهم میکند.

با اضافه شدن رابط کاربری EMUI 11 در این سری، تجربه کاربری بسیار هوشمندانه‌ای در اختیار کاربران قرار میگیرد. قابلیت صفحهنمایش همیشه روشن هوآوی به کاربران اجازه می‌دهد تم‌های بصری و تصاویر متحرک به صفحهنمایش گوشی خود اضافه کنند. 

آخرین پرچمدار گوشیهای هوشمند هوآوی به AppGallery (یکی از سه فروشگاه برتر برنامه گوشی هوشمند) و Petal Search (موتور جستجوی پیشرفته هوآوی) مجهز است.

Petal Search به عنوان یک دستیار نرم‌افزاری، در حال حاضر در بیش از 170 کشور و منطقه و بیش از ۵۰ زبان در دسترس است. کاربران میتوانند خیلی راحت و سریع به مجموعهای از اپلیکیشن‌ها، اخبار، فیلم، تصاویر، آدرس فروشگاه‌ها، مناطق توریستی و مسافرتی، اطلاعات پروازها، مشاغل محلی و غیره دسترسی داشته باشند.

کاربران هوآوی همچنین می‌توانند محبوب ترین برنامه‌ها، از جمله اینستاگرام، واتساپ، فیسبوک و زوم را از طریق برنامه Petal Search دانلود کنند. نکته قابل توجه در مورد Petal Search این است که دقیقترین و مفیدترین نتایج جستجوی ممکن را برای کاربر فراهم می‌کند و همین موضوع باعث میشود که این نرمافزار از برنامههای جستجوی دیگر کاربردیتر باشد. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.