آنر 10X Lite با دوربین 48 مگاپیکسلی و فست شارژ از راه می‌رسد

مدتی پیش برند آنر از دو محصول هیجان انگیز آنر ۱۰X ۵G ((HONOR ۱۰X ۵G و آنر ۱۰X مکس (HONOR ۱۰X Max ۵G) در کشور چین رونمایی کرد. اکنون آنر تصمیم گرفته تا نسخه دیگری از این خانواده را راهی بازارهای جهانی کند. آنر ۱۰X Lite (HONOR ۱۰X Lite) میان‌رده‌ای با ظاهری جذاب و امکانات متنوع است که احتمالا مورد توجه بسیاری از کاربران قرار خواهد گرفت. 

براساس اطلاعات به دست آمده، محصول جدید آنر، به یک صفحه نمایش ۶.۶۷  اینچی دارای حفره نمایشگر، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر برساعتی مجهز به فست شارژ و دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. 

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری آنر ۱۰X مجهز به فناوری سوپرشارژ اختصاصی این برند است که با شارژر ۲۲.۵ واتی در مدت زمان ۹۰ دقیقه این گوشی را به‌صورت کامل شارژ خواهد کرد. همچنین امکان استفاده از ۱۰X Lite به‌عنوان پاوربانک به لطف فناوری Reverse Charging، وجود دارد. 

آنر1

زمانی که در خصوص دوربین‌های موبایلی صحبت می‌کنیم، معمولا آنر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ تا جایی که برخی از عکاسان مطرح نشنال جئوگرافیک دوربین‌ گوشی‌های آنر را برای عکاسی پیشنهاد می‌کنند. در آنر 10X Lite هم شاهد یک مجموعه دوربین چهارگانه شامل سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز فوق‌عریض، سنسور 2 مگاپیکسلی با لنز ماکرو، سنسور 48 مگاپیکسلی با لنز نرمال و سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق میدان هستیم. همچنین این گوشی دارای سلفی 8 مگاپیکسلی است. باید دید آنر این بار هم با کنار هم قرار دادن این مجموعه، توانایی خلق تصاویر حیرت‌آور مانند گذشته را دارد؟

آنر 10X Lite علاوه بر حافظه داخلی 128 گیگابایتی امکان افزایش حافظه تا 512 گیگابایت را از طریق MicroSD دارد. پردازنده Kirin 710A به‌عنوان قلب تپنده این محصول در نظر گرفته شده که چهار گیگابایت رم آن‌‍را همراهی می‌‌کند. همچنین آنر 10X Lite مجهز به اندروید 10 است.

  لایت

در مجموع به نظر می‌رسد محصول جدید آنر مثل همیشه، نیازهای بسیاری از کاربران موبایلی را رفع کند. این محصول علاوه بر طراحی زیبا و خاص از مشخصات فنی نسبتا قابل قبولی بهره‌مند است. نظر شما در خصوص محصول جدید آنر چیست؟ آیا این محصول به بازار کشورمان می‌آید؟

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.