اسپات چهارساله شد!

شرکت اسپات چهارمین سالروز تأسیس خود را در تاریخ 9/9/99 جشن گرفت. در این مراسم که به دلیل بیماری کرونا امکان گردهم آمدن کلیه پرسنل میسر نبود، واحدهای سازمانی بصورت جداگانه با مدیریت عامل و قائم مقام مدیرعامل سازمان دیدار کرده و به گپ و گفتی کوتاه پرداختند. 

در طی این مراسم مدیریت عامل در پیام خود از پرسنل قدردانی و افق روشنی برای سازمان ترسیم نمود. در متن پیام مهندس شهبازی آمده است: "در پنجمین سال از عمر کاری اسپات پا گذاشته ایم و حالا کوله باری چهار ساله از تجربیات را به دوش می کشیم. تجاربی از صنعت و کسب و کاری که در دنیای اقتصاد کشورمان نابالغ و نوپا بوده و همپای صنعت خرده فروشی زنجیره ای، با رشدی مضاعف همراه شده است.

کارخانه اسپات

ما در این چهار سال قدمهای بزرگی را برداشته ایم و رشد سازمان ورای این بازه زمانی بوده است. ما با الگو برداری از شرکتهای بزرگ بین المللی در این صنعت تبدیل به یکی از بازیکنان بزرگ این صنعت در ایران شده ایم. این مهم جز با پشتکار و همت تک تک همکاران میسر نبوده و جایگاه فعلی شرکت را مرهون اندیشه و تلاش کارکنان به خصوص کارگران زحمتکش و فعال در پلنتهای تولیدی هستیم که در روزهای سخت متأثر از شیوع بیماری کرونا، از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و کارایی سازمان را در حداکثر میزان خود حفظ کردند.

این فرصت را مغتنم میشمرم و ضمن تبریک سالروز تأسیس اسپات، از تلاش یکایک پرسنل سختکوش و پرانگیزه سازمان قدردانی می نمایم. امیدوارم پس از این، روزهایی سراسر نشاط همراه با توسعه فردی و سازمانی را در کنار هم تجربه کنیم." 

شرکت اسپات

شرکت اسپات به مدد تدوین سیاست های راهبردی، دانش مدیریتی، اقدامات و برنامه های توسعه ای؛ افتخارات و دستاوردهای ویژه ای را در عرصه صنعت تجهیزات خرده فروشی کشور در چهار سال گذشته به دست آورده که از آن جمله می توان به تجهیز بیش از 2000 فروشگاه خرده فروشی و زنجیره ای، انجام مطالعات تحقیق و توسعه در حوزه های مختلف صنعت خرده فروشی و همکاری با برندهای مطرح همچون افق کوروش، دیجی کالا، وین مارکت، اتکا، اُکالا، مینو، هایپراستار، شهروند، هایپرفمیلی، شیرین عسل و ... اشاره نمود.

بهبود رتبه IMI و قرارگیری در میان صد شرکت برتر سوم از دیگر افتخارات شرکت اسپات است که با برنامه ریزی مدون و طرح چشم انداز بلند مدت قصد قرارگرفتن در میان 100 شرکت برتر ایران را دارد. IMI یک شاخص رتبه بندی صنایع در ایران است که از سوی سازمان مدیریت صنعتی بصورت سالانه ارائه می شود. این فهرست با الهام از رسالت سازمان با فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه های اقتصادی کشور، فضای روشن تری از کسب و کار اقتصادی کشور ارایه می دهد و به مدیران، سیاستگذاران و پژوهشگران، یاری می‎رساند تا شناخت و درک دقیق تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه های اقتصادی بزرگ کشور بیابند.

برنامه ریزی و مدیریت بحران پس از شیوع بیماری کرونا از جمله نکات قابل تأمل در مدیریت سازمان بود که نه تنها از افت و کاهش تولید جلوگیری به عمل آمد بلکه با اولویت قرار دادن پرسنل و طرح برنامه دقیق برای تحت نظر گرفتن وضعیت سلامت آنان موفق به حفظ ظرفیت تولید گشت. شرکت اسپات این افتخار را دارد که در این دوره پاندمی نه تنها تعدیل نیرو نداشته بلکه جذب و استخدام در بخش های مختلف صف و ستاد به قوت خود باقی مانده است.

در ادامه مدیریت عامل مجموعه به همراه هیئت مدیره با پرسنل کارخانه ها نیز دیدار  به عمل آوردند.  

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.