خرید پلیور، پیراهن و پولوشرت با رنگ‌های متنوع

در خرید لباس یکی از دغدغه‌هایی که با آن مواجهیم رنگ لباس است. در این مقاله تلاش شده به مقوله رنگ در لباس پرداخته شود و پیشنهاد‌هایی نیز به شما داده شده است.

در کشور ما نیز با توجه به سلیقه‌ی عمومی مردم تنوع رنگ در لباس‌ها، نسبت به دیگر کشورها بسیار کمتر است. به همین جهت برخی از برندها و فروشگاه‌ها تلاش کرده‌اند سلیقه‌ی عمومی جامعه‌ی ایران را تغییر دهند تا رنگ در زندگی ایرانیان بیشتر جاری شود.

برای مثال برند معتبر جین‌وست و فروشگاه اینترنتی بانی‌مد از پیشگامان این مسئله هستند. تنوع رنگ‌های اجناس این فروشگاه‌ها باعث ترغیب عموم مردم به استفاده از لباس‌های رنگارنگ شده است. در ایران درباره‌ی لباس باورهای غلطی وجود دارد که باید درصدد اصلاح آن‌ها برآمد.

برای مثال عده‌ای رنگ‌های شاد و روشن را مختص جوانان یا خانم‌ها می‌دانند. البته در سال‌ها اخیر در سبک و سلیقه‌ مردم در لباس تغییرات شگرفی رخ داده است و بسیاری از باور‌های جمعی درباره لباس تغییر کرده است.

رنگ متنوع لباس روی روحیه شخصی که از لباس استفاده می‌کند و البته افرادی که با آن‌ها معاشرت می‌کند بسیار تأثیرگذار است و یکی از وجوه مشترک لباس و سلامت روان است. در این مقاله به تعدادی از البسه که می‌توانید در آن‌ها تنوع رنگ ایجاد کنید را به شما معرفی می‌کنیم.

مناسب با فصل، لباس بخرید

یکی از نکاتی که در خرید لباس باید به آن توجه کنید، فصل است. در انتخاب رنگ مناسب فصل نیز باید تناژ رنگ را در نظر بگیرید. برخی از رنگ‌های گرم برای زمستان مناسب‌ است و رنگ‌های سرد برای تابستان بهتر است برای درک بهتر این مسئله به مثال زیر توجه کنید.

رنگ قرمز و زرشکی از یک خانواده هستند و هر دو نیز رنگی شاد هستند. برای زمستان کدام مناسب‌تر است و برای تابستان و بهار کدام؟

برای زمستان بهتر است از زرشکی و روزهای گرم از قرمز استفاده کنید اما امروزه در پلیور و کاپشن‌ها تنوع رنگ بسیاری به وجود آمده که در این مقاله به آن اشاره می‌شود.

تیشرت و پولوشرت‌های رنگی

تیشرت بانی مد

خرید تیشرت و خرید پولوشرت از لذت‌بخش‌ترین خریدها درزمینهٔ لباس است. اساساً بیشترین تنوع رنگ نیز در این دست لباس‌ها دیده می‌شود.

به تیشرت یقه دار، پولوشرت می‌گویند. پولوشرت ابتدا در ست‌های ورزشی استفاده می‌شد و کم‌کم به لباس تمرین و لباس تیم‌ها تبدیل شد و بدیهی است که از همان ابتدا تنوع رنگ در این نوع لباس زیاد باشد. در پولوشرت و تیشرت‌ یقه گرد علاوه بر رنگ، طرح‌های متنوعی نیز وجود دارد که دست شما را برای خرید باز می‌گذارد.

در انتخاب رنگ پولوشرت نیز حتماً به کاربرد لباسی که قرار است بپوشید، توجه کنید اما سعی کنید در انتخاب رنگ جسور باشید. شما فقط یک‌بار زندگی می‌کنید.

پیراهن با رنگ‌های متنوع

برای آقایان پیراهن‌ در پوشش آن‌ها نقشی اساسی ایفا می‌کند. آن‌ها در بیشتر استایل‌های خود از پیراهن استفاده می‌کنند پس اگر رنگ را به استایل خود وارد کنند احتمالاً مردانی شاد و سرزنده می‌بینیم!

رنگ پیراهن‌ها، اغلب رنگ‌هایی خنثی هستند و چندرنگ اصلی وجود دارد که اکثراً این رنگ را می‌پوشند. رنگ‌های پیراهن مشکی و پیراهن سفید و پیراهن طوسی محبوب‌ترین رنگ پیراهن‌ها هستند.

اما رنگ‌هایی مثل سبز با زیرمجموعه‌های فراوانش، زرد، قرمز و آبی هم‌رنگ‌هایی هستند که زیرمجموعه‌های بسیاری دارند و ست‌های بسیار زیبایی با آن‌ها خلق می‌شود.

در دنیای پیراهن مردانه بیشترین تنوع در پیراهن چهارخانه دیده می‌شود که البته در ایران نیز رنگ‌های تیره بازهم ارجعیت دارند اما اگر قصد شاد پوشی دارید، از پیراهن چهارخانه شروع کنید.

پلیور رنگی

پلیور بانی مد

پلیور‌ و سویشرت رنگی این روزهای محبوب‌ترین البسه‌ها در لباس‌های زمستانی هستند که خریداران با جسارت بیشتری به سراغ آن‌ها می‌روند. برندهای مطرح هرسال با خاص‌ترین کالکشن‌های خود ترکیب رنگ‌های اختصاصی را معرفی می‌کنند. پلیور و سویشرت جلوبسته در 3 طرح یقه تنوع زیادی دارند. پلیور یقه گرد، یقه هفت و پلیور یقه اسکی از انواع پلیور هستند.

 در ست‌های زمستانی به رنگ پیراهن و پلیور توجه کنید چون با هماهنگی این دو ترکیب‌های بی‌نظیری می‌توان خلق کرد.

نکته

در انتخاب رنگ و خرید شلوار وسواس بیشتری به خرج دهید و با دقت بیشتری رنگ شلوار را انتخاب کنید چراکه بسیاری از رنگ‌های شلوار ممکن است ترکیب‌های زیبایی نسازند.‌

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.