معرفی جدیدترین مدل‌های کاپشن دخترانه

 به‌خصوص برای خانم‌ها که همیشه می‌خواهند، آراسته به نظر برسند. در این مقاله تعدادی از جدیدترین مدل کاپشن دخترانه و زنانه را به شما معرفی می‌کنیم تا در خرید کاپشن مشکلی از بابت شناخت مدل‌ها نداشته باشید.

کاپشن پر

همه‌ساله مدل‌های متنوعی از کاپشن پر تولید می‌شود. کاپشن‌ها پر سبک و گرم هستند و همین مسئله باعث شده استقبال از آن زیاد باشد. اقبال به یک محصول، برابر است با کار بیشتر طراحان و تولیدکنندگان روی آن و افزایش مدل و سرمایه‌گذاری بیشتر!

 بهترین انتخاب برای روزهای زمستان در خرید کاپشن، کاپشن پر است. کاپشن پر گرمای زیادی دارد و معمولاً جنس بیرون و آستر درونی این نوع کاپشن‌ها بسیار نرم است. کاپشن پر در مدل کاپشن پر دخترانه معمولاً بلندتر از مدل کاپشن مردانه و پسرانه است و شاید یکی از وجوه تمایز این کاپشن‌ها نسبت به مدل مردانه همین مسئله باشد. البته در مدل مردانه نیز کاپشن پر بلند دوخته و تولید می‌شود اما در مدل کاپشن زنانه بیشتر این موضوع دیده می‌شود. این کاپشن برای پیاده‌روی‌های طولانی کار در فضای بیرون و استایل‌های کژوال بسیار مناسب است.

کاپشن بلند (شبه پالتو)

کاپشن‌های بلند در زمره گرم‌ترین کاپشن‌ها هستند. این کاپشن‌ها چون سطح بیشتری از بدن را پوشش می‌دهند، طبیعتاً گرم‌تر هستند. امروزه طراحی کاپشن‌های بلند به سمتی رفته که به طراحی پالتو نزدیک است.

یکی از کاپشن‌های زنانه که همواره موردتوجه بوده، کاپشن زنانه بلند است. این کاپشن در مدل‌های جدیدی امسال نیز رونمایی شده است یکی از طرح‌های این مدل کاپشن زنانه بلند که مورد توجه  قرار گرفته کاپشن مدل نخی و کاپشن مدل پلی‌استر است.

کاپشن بلند زنانه در ایران می‌تواند جایگزینی برای مانتو نیز باشد.

کاپشن بلند دخترانه نایلونی نیز یکی دیگر از مدل‌هایی است که امسال دوباره مورد توجه قرارگرفته، این مدل در برابر نفوذ آب و سرما مقاوم است.

کاپشن-بانی مد

کاپشن جین

کاپشن جین یکی از مدل‌های قدیمی است که همواره در دهه‌ها و حتی سال‌های مختلف، طراحان لباس به سراغ آن می‌روند. کاپشن جین ذاتاً مدلی پاییزه است اما در طراحی‌های جدید ظاهر نوستالژی آن حفظ‌ شده و ساختار درونی آن با اضافه کردن خز، پشم و پارچه‌های ضخیم تغییر کرده است که باعث شده در زمستان هم مورداستفاده قرار گیرد و البته محبوب باشد. کاپشن‌های جین جدید در مدل کاپشن جین زنانه در سال ۲۰۲۰ در فروشگاه اینترنتی بانی مد در دسترس است که بهترین برندهای جهان با مرغوب‌ترین کیفیت در این فروشگاه گرد هم آمدند.

کاپشن خزدار مدل سال

کاپشن خزدار در سال ۲۰۲۰ دوباره در صدر مدل‌های محبوب قرارگرفته این کاپشن نیز گرمای فراوانی دارد و در قسمت کلاه کاپشن در اتصال کاپشن با کلاه یقه دارای خز هست. این کاپشن معمولاً بلند است و خز آن محافظ گردن در برابر سرما است.

کاپشن مخمل

 کاپشن مخمل بدون شک، خاص‌ترین کاپشن این لیست است. این کاپشن در دو مدل مخمل ساده و مخمل کبریتی تولید شده است. پارچه مخمل به دلیل گرمای زیاد در زمستان و پاییز بسیار کارآمد است. کاپشن‌های مخمل زیبایی بسیار دارند و به استایل‌های کژوال و زیبایی می‌بخشند.

کاپشن‌های پاییزه

 در کاپشن‌های پاییزه امسال بیشتر از الگوهای بادگیر برای کاپشن‌های پاییزه بهره‌گیری شده و علاوه بر ضخامت این کاپشن‌ها نسبت به مدل‌های زمستانی کمتر است و اغلب جنس نایلونی دارند که رطوبت و آب نیز به آن‌ها نفوذ نکند. این کاپشن‌ها برای روزهای ابتدایی بهار نیز بسیار مناسب است و همچنین برای ورزش در روزهای سرد در بیرون از محیط‌های سربسته بسیار مناسب است.

کاپشن بچه‌گانه

برای دلبندانمان هم درست مثل خودمان باید کاپشنی گرم انتخاب کنیم. بچه‌ها به دلیل جنب و جوشی که دارند ضروری است که گاپشنی برای آن‌ها انتخاب کنیم که در عین راحتی، گرم نیز بمانند پس قبل از خرید کاپشن بچه‌گانه راحتی فرزند خود را در نظر بگیرید.

کاپشن

سیاجمعه

اگر قصد خرید در این پاییز و زمستان را دارید؛ از سیاه جمعه امسال  غافل نشوید!

 سیاجمعه یا جمعه سیاه سنتی است که سال‌های سال است که در کشورهای غربی پابرجاست و در آن برندهای معتبر اجناس باکیفیت خود را با قیمت کم به فروش می‌رسانند. این رسم چند سالی است در ایران در فروشگاه‌های معتبر ایرانی ازجمله بانی‌مد نیز برگزار می‌شود که امسال هم پیشنهاد‌های شگفت‌انگیز در آن وجود دارد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.