هزینه و قیمت کاغذ دیواری

این عنصر دکوراتیو قابل استفاده در مکان های مختلف از جمله منازل مسکونی, اماکن اداری, هتل ها, رستوران ها و غیره می باشد. یک کاغذ دیواری خوب و با کیفیت باید در برابر کشش مقاومت بسیار بالایی داشته و دچار پارگی و یا ترک خوردگی نشود.

علاوه بر آن در برابر نور خورشید تغییر رنگ ندهد و زیبایی خود را حفظ کند. دیوار های اتاق به مرور زمان گرد و غبار می گیرند و کمی تیره تر می شوند، به همین منظور انتخاب یک دیوارپوش مقاوم و با کیفیت این امکان را فراهم می کند که در صورت ایجاد لک و آلودگی بر روی دیوار بتوان آن را با دستمالی مرطوب تمیز کرد.

انواع کاغذ دیواری برای پذیرایی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و عملی شدن ایده های خلاقانه, انواع جدیدی از این دیوارپوش وارد بازار شده که کیفیت و جذابیت بالاتری نسبت به مدل های معمولی و ساده آن دارند. در ادامه چند مدل جذاب برای پذیرایی را معرفی خواهیم کرد.

  • کاغذ دیواری داماسک: طرح روی این دیوارپوش اصولاً به صورت گل های برجسته است به نحوی که به راحتی می توان آن را لمس کرد. استفاده از این طرح برای پوشش دیوار های سالن پذیرایی و دیوار پشت تلویزیون ایده ای بسیار مناسب است.

زمینه رنگ کنتراست این نوع دیوارپوش زیبایی بی نظیری در فضا ایجاد می کند و باعث لوکس شدن خانه های مدرن و کلاسیک می شود.

  • کاغذ دیواری کلاسیک: اغلب در طراحی دکوراسیون به سبک کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد و به فضای خانه حسی صمیمی و اصیل می بخشد. نمادی از اصالت و قدمت است و حضور آن در خانه های امروزی جلوه ای بی نظیر به دکوراسیون داخلی می بخشد.

این دیوارپوش در طرح ها و رنگ های متنوعی طراحی می شود و برخی از طرح های آن الهامی از طبیعت می باشد.  

  • کاغذ دیواری مدرن: این نوع دیوارپوش هارمونی بی نظیری با دکوراسیون خانه های مدرن و امروزی دارد و طرح ساده ی آن زیبایی بی نظیری در فضا ایجاد می کند و معمولا طرح آن به صورت اشکال هندسی است.

  • کاغذ دیواری سه بعدی: این دیوارپوش جدید ترین و مدرن ترین نوع کاغذ دیواری پذیرایی است. این کاغذ ها دارای طرح های متنوعی از جمله اشکال هندسی, تصاویر گل و گیاه, تصویر بنا های تاریخی و سایر طرح های دلخواه می باشند و به صورت سه بعدی چاپ می شوند.

مقدار هزینه برای خرید کاغذ دیواری

برای افرادی که برای اولین بار می خواهند این محصول را خریداری کنند قیمت آن مقداری گیج کننده است. قیمتی که در آلبوم‌ ها برای هر نوع کاغذ دیواری قید شده است برای یک رول از آن است. خرید کاغذ دیواری در رول ‌های دو برابر و سه برابر، می ‌تواند متراژ بیشتری کاغذ را نسبت به یک رول واحد در اختیار شما بگذارد.

یک رول واحد تنها دارای اندازه 4 متر و 11.5 سانتی ‌متر است در حالی که رول‌ های دو برابر دارای 8 متر و 23 سانتی ‌متر اندازه هستند؛ بنابراین اگر طول دیوار شما 2 متر و 75 سانتی ‌متر است، شما تنها می ‌توانید سه ردیف کاغذ دیواری از یک رول واحد روی آن دیوار قرار دهید.

مورد دیگری که روی قیمت آن تاثیر می‌ گذارد؛ طرحی است که انتخاب می‌ کنید. به طور کلی دو نوع طرح برای این دیوارپوش وجود دارد: طرح ‌های مستقیم و صاف و طرح‌ های منحنی شکل.

طرح‌ های مستقیم و صاف مانند طرح‌ های راه راه عمودی و افقی که باید در قسمت درز ‌ها تنظیم شوند و طرح ‌های منحنی شکل نیز مانند طرح ‌های گلدار و هندسی هستند که باز هم باید در قسمت درز‌ها تنظیم شوند.

از این رو باید حتما دیوار‌ های اتاق را با دقت اندازه‌گیری کنید و هنگام خرید کاغذ دیواری اندازه ها را به همراه داشته باشید. در نظر گرفتن در و پنجره‌ ها را فراموش نکنید.

توصیه می‌ کنیم به همراه متراژ، طرحی ساده از فضا را روی کاغذ پیاده نمایید و به همراه داشته باشید. زمانی که متراژ لازم را محاسبه کردید، یک یا دو رول اضافه تر از حد نیازتان را خریداری کنید تا در صورت اشتباه در اندازه ‌گیری و یا خراب شدن قسمتی از آن، بتوانید از آن مقدار اضافی استفاده کنید.

سبک کاغذ دیواری کلاسیک

سبک کاغذ دیواری کلاسیک: سبک کاغذ دیواری کلاسیک همان سبک سنتی غرب است که قدری رنگ و روی عصر معاصر را به خود گرفته است.

اکثر ما ایرانی ها در خانه هایی به دنیا آمده و بزرگ شده ایم که دارای سبک کلاسیک بوده اند، این سبک دل‌ پذیر،جذاب و آرامبخش است و یادآور تصاویر زیبا و سبک مجلل قرن‌ های ۱۸ و ۱۹ میلادی است که گرما و راحتی خانه ‌های کودکی ‌مان را به یاد می ‌آورد که در آن همه چیز از یک قاعده و قانون پیروی می کند.

در این سبک نحوه چیدمان و رنگ آمیزی قابل پیش بینی است و هیچ چیز دور از انتظار نیست. شاید طرح کاغذ دیواری کلاسیک قدری دِمُده به نظر برسد اما همه اجزا و وسایل با یکدیگر همخوانی دارند و به طور ثابت و پایدار است با همه چیز به راحتی سِت می شوند و هیچ گونه چیز غیر منتظره ای در آن به چشم نمی خورد. این سبک برای تمام گروه های سنی مناسب می باشد و همه اعضای خانواده در آن احساس راحتی می کنند.

کاغذ دیواری داماسک

سبک کاغذ دیواری مدرن

سبک کاغذ دیواری مدرن: ظهور انقلاب صنعتی و استفاده از ماشین، در همه ابعاد زندگی انسان تاثیر گذار بوده است و سبک جدیدی از زندگی، بدون تجملات و اشراف گرایی های گذشته را به وجود آورده که منجر به ساخت خانه های به روز تر و دور شدن از سبک قدیمی شده است که این سبک را مدرن نامیده اند.

معماری مدرن در بین دو جنگ جهانی اول و دوم یعنی در دهه ی بیست و سی میلادی در اروپا شکل گرفت. هدف از این سبک ایجاد فضایی خلوت و ساده است پس باید در انتخاب کاغذ دیواری مدرن از طرح های ساده کم گل و یا طرح های با خطوط هندسی استفاده نمود.

در طراحی مدرنیته این نوع از دیوارپوش هیچ لزومی به در اختیار داشتن فضای بسیار بزرگ نیست و هدف طراحی، ایجاد فضای ساده و خلوت و در عین حال زیبا و کار آمد می باشد. تضاد رنگ ها مخصوصا سیاه و سفید که می توان گفت رنگ های نماینده دکوراسیون مدرن هستند در این نوع سبک زیاد استفاده می شود و این موضوع باعث می شود تضاد در طراحی داخلی شما شکل بگیرد.

رونیا

خرید کاغذ دیواری با قیمت مناسب

فروشگاه رونیا دارای بزرگ ترین مجموعه آلبوم‌ ها و طرح‌ های کاغذ دیواری است. از ویژگی ‌های این فروشگاه می توان به دسته ‌بندی طرح ‌ها از نظر رنگ، طرح، جنس، قیمت و سایر موارد اشاره کرد. در این فروشگاه شما قادر خواهید بود هم به ‌صورت آنلاین و هم به‌ صورت حضوری اقدام به خرید کاغذ دیواری کنید.

امروزه یکی از منابعی که بیش از پیش برای افراد اهمیت دارد موضوع زمان است. به دلیل وسعت و تنوع طرح در این مجموعه دیگر نیاز نیست شما برای خرید کاغذ دیواری پذیرایی و یا هر مکان دیگری به چندین فروشگاه بروید! با وجود فروشگاه اینترنتی رونیا همه انتخاب‌ ها را به ‌صورت یک جا و در یک مرکز مشاهده خواهید کرد.

در پایان باید این نکته را هم اضافه کنیم که در کنار کاغذ دیواری در این مرکز شما مى ‌توانید دیگر متریال ‌های مورد نیاز خود در دکوراسیون داخلی مثل پارکت، لمینت، پوستر دیواری، پارتیشن و غیره را نیز تهیه نمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.