لذت زندگی هوشمند با محصولات جدید آنر

آنر به‌عنوان برند پیشرو در حوزه  فناوری، مدتی است جدیدترین فناوری‌های خود را به ایران آورده است. آنر چویس (HONOR Choice True Wireless Earbuds)، آنر مجیک ایربادز (Magic Earbuds) و  ساعت هوشمند آنر مجیک واچ ۲ (HONOR Magic Watch 2)از جمله محصولات آنر در حوزه زندگی هوشمند هستند. 

در این اکوسیستم، عدد یک نمادی برای گوشی‌های هوشمند است که در واقع بخش مرکزی اکوسیستم به حساب آمده و کنترل و ارتباط با طیف متنوعی از دستگاه‌ها را برعهده دارد. با قرار گرفتن گوشی‌های هوشمند به عنوان هسته مرکزی، تلاش شده تا با استفاده از این دستگاه‌های الکترونیکی و سیستم نرم‌افزاری، مجموعه‌ای از فناوری‌های جدید به منظور ایجاد تجربه دیجیتالی مدرن و هوشمندانه ارائه شود.

عدد ۸ نمادی برای دستگاه‌های الکترونیکی جانبی نظیر ساعت‌ها، ایربادزها، لپ‌تاپ‌ها و... است. N نیز کنار هم آمدن سایر تجهیزات را نشان می‌دهد که ممکن است توسط آنر تولید نشده باشند. به بیان دیگر، حرف N نشانه‌ای از هزاران دستگاه الکترونیکی در بستر اینترنت اشیا است که با استفاده از فناوری‌های آنر در یک پلتفرم قرار گرفته‌اند. 

ایرباد اقتصادی آنر چویس TWS

آنر1

هدفون آنرChoice  محصولی است که اخیرا روانه بازار شده است. این محصول از فناوری True Wireless بهره می‌برد. نحوه‌ی کارکرد هدفون‌های Ture Wireless بدین‌ترتیب است که صدا ازطریق بلوتوث به گیرنده‌ی یکی از گوشی‌ها می‌رسد و این گوشی نیز، صدا را به گوشی دوم منتقل می‌کند تا از این‌ طریق موسیقی را بدون مشکل بشنوید. ایربادهای Ture Wireless ازلحاظ بهره‌مندی از فناوری‌های جدید، به‌روز‌تر از هدفون‌های بی‌سیم هستند.

HONOR Choice TWS با استفاده از بلوتوث نسخه 5 به دستگاه شما متصل می‌شود؛ به‌این‌ترتیب علاوه بر اتصال سریع، می‌توانید بدون نگرانی از قطع شدن ارتباط هدفون خود با گوشی، به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. این هدفون در مجموع به 4 میکروفون مجهز شده که دو میکروفون آن برای حذف صدای مزاحم در نظر گرفته شده است.

برند آنر برای هر یک از گوشی‌ها، یک باتری با ظرفیت 55 میلی‌آمپر ساعت در نظر گرفته است که کیس آن با هر بار شارژ تا 24 ساعت و ایربادزها تا 6 ساعت کار می‌کنند. برای استفاده راحت‌تر از این هدفون، روی هر گوشی یک دکمه لمسی چند منظوره قرارگرفته شده است. هدفون آنر TWS دارای گواهی ضد آب و گرد و غبارIP54 است و به دلیل قیمت مناسب و کیفیت خوب، گزینه‌ای مناسب برای بسیاری از کاربران به‌حساب می‌آید. 

هدفون HONOR Magic Earbuds؛ انتخاب حرفه‌ای‌ها

آنر2

این محصول از انواع هدفون‌های True Wireless محسوب می‌شود. در واقع هدفون Magic Earbuds از دو گوشی و یک محفظه شارژ تشکیل شده است. هر هدفون دارای سه میکروفون است که امکان حذف نویز محیط در حین تماس را فراهم می‌کند، به این معنی که وقتی شما در حال صحبت با کسی هستید صدای شما از صدای پس زمینه فیلتر می‌شود. در قسمت بالای هر گوشی یک نشانگر LED قرار گرفته است که وضعیت اتصال گوشی به دستگاه را نمایش می‌دهد.

آنر برای این محصول خود از درایورهای 10 میلی‌متری استفاده کرده است تا موسیقی با کیفیت بالایی به گوش کاربر برسد. این هدفون‌ها قابلیت پخش موسیقی تا سه ساعت و نیم را برای کاربر فراهم کرده و کیس می‌تواند این زمان را به 13 ساعت برساند. فرایند شارژ کیس آنر مجیک ایرباد، حدود 1.5 ساعت طول می‌کشد.

ساعت هوشمند HONOR Magic Watch 2

آنر3

ساعت هوشمند Magic Watch ۲ محصولی زیبا و خوش‌ساخت از سری محصولات آنر است ‌که با صفحه‌نمایش 1.39اینچی روانه بازار شده است. صفحه نمایش این ساعت OLED است و رزولوشن آن برابر با 454 در 454 پیکسل است که از کیفیت خوبی برخوردار است. همچنین نمایشگر از قابلیت همیشه روشن (Always-on) نیز بهره‌مند است.  برند آنر برای Magic Watch 2 قابلیت GPS را هم در نظر گرفته است؛ به این ترتیب کاربر می‌تواند مستقل از تلفن هوشمند از جی‌پی‌اس برای کاربرد‌هایی نظیر ثبت و بررسی مسیر حین تمرینات ورزشی استفاده کند.

بهره‌مندی از طیف کامل سنسورهایی از‌جمله سنسور ضربان قلب، سنجش نور محیط، ژیروسکوپ، قطب‌نما و سنجش میزان اکسیژن خون (SpO2) هم از دیگر مشخصات فنی مهم این‌ساعت محسوب می‌شود. ازویژگی‌های مهم این ‌ساعت می‌توان به باتری 455 میلی‌آمپرساعتی آن اشاره کرد که در‌صورت استفاده عادی تا 14 روز دوام خواهد داشت. این ‌ساعت تا عمق 50 متری دربرابر آب مقاوم است و به‌وسیله یک کابل شارژ آهن‌ربایی شارژ خواهد شد.

این محصول با نسخه 5.1 بلوتوث به گوشی متصل می‌شود و امکان پخش موسیقی بصورت مستقل از تلفن همراه را دارد. به راحتی از طریق اتصال یک ایربادز می‌توانید به آهنگ‌های موجود روی ساعت گوش کنید. حافظه داخلی این ساعت 4GB است. استفاده از این ساعت محدود به گوشی‌های اندرویدی نیست و به راحتی به iPhone نیز متصل می‌شود. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.