انتخاب سرویس خوب برگزاری وبینار در ایران

تعریف وبینار

وبینار برگرفته از دو بخش اول و آخر کلمات وب و سمینار است و همانطور که از نامش پیداست، به برگزاری سمینار تحت وب گفته می‌شود. وبینار می‌تواند هم به‌صورت پخش زنده باشد و هم برنامه‌ای از پیش ضبط شده. اگر وبینار مانند یک سخنرانی باشد، معمولا سخن‌ران خود را نمایش می‌دهد و اگر محتوای آموزشی داشته باشد، معمولا با نشان دادن اسلایدهای پاورپوینت و کلام آموزگار می‌توان از این پدیده استفاده کرد. برای استفاده از وبینار کافی است از یک سرویس‌دهنده، اشتراک خریداری کنید. ساده‌ترین راه این است که لینک وبینار مربوطه برایتان ارسال شده و شما با کلیک بر روی آن به رویداد آنلاین وارد ‌شوید.

رایج‌ترین اهداف برگزارکنندگان وبینار و مزایای آن

وبینار معرفی محصول یا خدمت یا فیچر جدید

آیا تاکنون فکر کرده‌اید که می‌توانید از امکان پخش وبینار برای معرفی کسب‌وکار و یا محصول و خدمات خود استفاده کنید؟ این کار توجه افراد را به سمت شما جلب می‌کند. یا درصورتی که محصول تازه یا ویژگی جدیدی به محصول قبلی اضافه کردید، می‌توانید از وبینار کمک بگیرید و مخاطبان خود را با طرز استفاده از آن آشنا کنید. تجربه ثابت کرده که از میان محتواهای آنلاین، ویدئو پربازدیدترین و تاثیرگذارترین است.

وبینار آموزش کارمندان و تیم

ممکن است به هر دلیلی کارکنان شرکت شما دورکار باشند و یا شرکتی باشید که کارمندان آن در شهرها و کشورهای دیگر هستند. در چنین شرایطی با استفاده از وبینار می‌توانید نحوه کار با نرم‌افزارها، آخرین اطلاعات و تغییرات و یا فرآیندهای شرکت و مواردی از این دست را با وبینار در اختیار آنان قرار دهید. از آن‌جا که امکان پخش وبینار وجود دارد، نگرانی از بابت عدم حضور هم‌زمان همه افراد نیز وجود نخواهد داشت. زیرا می‌توان ویدئو را برای آنان ارسال نمود.

وبینار با هدف برندینگ

وبینارها ابزارهای مهمی برای بازاریابی هستند زیرا با کمک آن افراد می‌توانند اطلاعات زیادی را با یکدیگر مبادله کنند و یا جلسات هیئت مدیره را در آن با هزینه کم و به صورت کوتاه‌مدت برگزار نمایند. بدون آن‌که نیازی به جابجایی افراد باشد، امکان به اشتراک‌گذازی ایده‌ها و بحث درباره آن‌ها با مخاطبین، به‌سادگی فراهم است. از همین راه می‌توانید با گستره بیشتری از مخاطبان خود نیز ارتباط برقرار کرده، آگاهی از برندتان را افزایش دهید و مشتریان بالقوه را به مشتریان واقعی تبدیل کنید. علاوه بر این، ارتباط تصویری به اعتماد و در نتیجه وفاداری مشتریان به برند نیز می‌افزاید.

دسترسی آسان به مخاطبان

دسترسی یه مخاطبانِ راهِ دور، یعنی شانس بیشتر دیده شدن شما؛ چه صاحب کسب‌وکار باشید و چه متخصص در زمینه‌ای خاص که محتوای آموزشی ارائه می‌دهد دسترسی به مخاطبی که نیازی به امکانات خاصی ندارد و می‌تواند از هرجای دنیا شما را ببیند، ساده‌تر می‌شود. اگر کارتان آموزش محتوای تخصصی باشد، این شانس را پیدا می‌کنید که دانش خود را به جامعه بزرگی از مخاطبان هدفتان انتقال دهید.

صرفه‌جویی در هزینه‌های برگزاری یک رویداد

وقتی رویداد خود را آنلاین ایجاد می‌کنید، نه هزینه مکان می‌پردازید و نه هزینه رفت‌وآمد. و این یکی دیگر از مزایای بزرگ استفاده از وبینارها محسوب می‌شود.

سرویس لحظه‌نگار و کاربردهای منحصربه‌فرد آن

سرویس برگزاری رویداد آنلاین

از یک زمانی به بعد، وبینارها در جهان ترند شدند. وقتی استفاده از آن در ایران هم رواج پیدا کرد و البته وقتی که افراد با چالش‌هایی نظیر گران بودن یا دشوار بودن استفاده از سرویس‌های خارجی ارائه دهنده خدمات وبینار آشنا شدند، عده‌ای به این فکر افتادند که نمونه ایرانی آن را راه‌اندازی کنند و پس از تلاش بسیار، موفق شدند باکیفیت‌ترین و به‌صرفه‌ترین سرویس داخلی ارائه خدمات وبینار و پخش زنده آنلاین را با رابط کاربری بسیار خوب و بدون قطعی راه‌اندازی کنند و نام آن را لحظه‌نگار گذاشتند.

امکانات ویژه‌ی برگزاری رویدادها و کلاس‌های آموزشی چندطرفه

  • روزانه ۱ ساعت با ۲۰ شرکت‌کننده همزمان در کلاس، رایگان است!

  • روی گوشی همراه، تبلت و لپ‌تاپ و بدون نیاز به نصب افزونه‌ی اضافی می‌توانید به وبینار متصل شوید.

  • امکان آپلود فایل ارائه و روشن کردن همزمان ۸ وبکم وجود دارد.

می‌توانید آن را به سرویس پخش‌زنده لحظه‌نگار متصل کنید تا بینندگان همزمان وبینارتان را به ده‌ها هزار نفر افزایش دهید!

شما همچنین می‌توانید با بلیت‌فروشی برای رویداد خود از طریق لحظه‌نگار، برای خود درآمدزایی کنید. با خرید اشتراک روزانه از این سرویس، در تعداد رویداد و تعداد کاربر (شرکت‌کننده) محدودیت نخواهید داشت. سرویس وبینار به تنهایی قابلیت میزبانی تا ۱۰۰ کاربر همزمان را داراست. برای کاربران بیشتر می‌توانید وبینارتان را به سرویس پخش‌زنده لحظه‌نگار متصل کنید. در حال حاضر این سرویس برای مدارس و دانشگاه‌ها تخفیف ۵۰ درصدی در نظر گرفته است. برای ایجاد رویداد خود اینجا کلیک کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.